Powierz swój ślub profesjonalistom
Od czego zacząć?
Decydując się na usługi koordynatora trzeba się najpierw zapoznać z jego dorobkiem zawodowym, jak również z nim samym. Zasada ta działa także w drugą stronę – do obowiązków konsultanta należy poznanie pary narzeczeńskiej, ich wizji ślubu i wesela, planowanego budżetu i wielu innych niezbędnych informacji.
Poznanie wszystkich szczegółów umożliwi opracowanie perfekcyjnego planu: zaplanowanie kalendarza (z nawet kilkumiesięcznym wyprzedzeniem), podliczenie wszelkich kosztów i ustalenie końcowego budżetu. Pamiętajmy, że tylko od nas zależy, jakie sprawy do załatwienia powierzymy konsultantowi.
Umowa zobowiązuje
Zatrudnienie konsultanta ślubnego wiąże się z podpisaniem umowy, z którą należy się dobrze zapoznać celem ominięcia tzw. kruczków. Po jej podpisaniu następuje wpłata depozytu i kolejno wpłata zaliczki (rezerwacja miejsca, w którym odbędzie się wesele).