Katy Perry to idealnie ekscentryczna twarz dla marki Moschino, która lubi bawić się z modą
Odważną tezę w sezonie jesień-zima 2015 promuje marka Moschino - według wizjonerów firmy, płaszcze wyglądają najlepiej, jeśli nie nosi się niczego pod spodem. Stoją za tym dwa argumenty. Jakie? Katy i Perry!
Katy Perry została twarzą kolorowej, ekscentrycznej i niewątpliwie przyciągającej uwagę kolekcji Moschino. Ten wybór nas nie dziwi - wydaje się wręcz idealny! Wokalistka pozuje w płaszczu, wysokich szpilkach i torebce ozdobioną graffiti. Zdjęcia autorstwa duetu Inez and Vinoodh idealnie uchwyciły myśl przewodnią marki prowadzoną przez Jeremy’ego Scotta - ma być kolorowo, humorystycznie i kobieco!
Scott uwielbia zmieniać gwiazdy. Tym razem padło na Katy Perry, która pod wpływem artysty zrezygnowała ze swoich długich czarnych pukli, na rzecz krótkiej, niesfornej fryzury i wizerunku dziewczyny gangstera. Efekt? Ikona popkultury w zestawie łączącym sztukę i ducha zabawy.
Dyrektor kreatywny Moschino kocha gwiazdy popkultury, a one kochają jego. Dowodem na to jest przedstawiona sesja z udziałem Perry. Sam Scott nie przejmuje się słowami krytyki, które wywołują kolejne kampanie jego domu mody. Dalej robi swoje.