Jay Conrad Levinson "Marketing partyzancki - jak czerpać duże zyski z małej firmy"
Świetny poradnik dla kobiet (i nie tylko) prowadzących własną działalność. Dzięki tej książce każdy może opanować najważniejsze umiejętności, potrzebne do zarządzania małą firmą.
Jay Conrad Levinson każe porzucić tradycyjne formy marketingu, przeznaczone jego zdaniem dla opasłych korporacji, które nie muszą się liczyć z budżetem i są w stanie kupić dowolnych ekspertów. Zamiast tego autor proponuje marketing partyzancki, opierający się na ludzkiej przedsiębiorczości, kreatywności i woli odniesienia sukcesu.
Koncepcja partyzanckiego podejścia do marketingu przyniosła sukces autorowi, który na całym świecie sprzedał ponad milion egzemplarzy swojej książki. Warto poznać pomysły autora i odnieść się do nich samodzielnie. Nawet, jeśli część z nas uzna jego rady za oczywiste, to dobrze je mieć pod ręką, w formie sprawnie napisanego kompendium małego biznesu.