Philip Kotler i John A. Caslione "Chaos, zarządzanie i marketing w erze turbulencji"
Pochodzący z Illinois autorzy zaliczani są do jednych z najlepszych na świecie ekspertów w dziedzinie biznesu i strategii marketingowych. Każdy z nich inaczej korzysta ze swojej wiedzy - Kotler jest wykładowcą akademickim i autorem ważnych książek, a Caslione doradza firmom i realizuje w praktyce strategie biznesowe w kilkudziesięciu krajach, na sześciu kontynentach.
Ich wspólna książka próbuje odnieść się do realiów, które powstały po zapaści finansowej, zapoczątkowanej w 2008 roku.
Zdaniem Kotlera i Caslione burzliwe czasy, w których przyszło nam działać, nie są niczym nadzwyczajnym. Powinniśmy się przyzwyczaić, że tak wygląda współczesna normalność i nauczyć się funkcjonować w czasie zawirowań.
Obowiązkowa lektura dla liderów, menadżerów i wszystkich tych, którzy chcą zawsze płynąć naprzód, pomimo zmiennych wiatrów.