Blisko ludziAwantura na komunii w Chełmie. Zaczęło się kłótnią o rosół, a skończyło na szarpaninie

Awantura na komunii w Chełmie. Zaczęło się kłótnią o rosół, a skończyło na szarpaninie

Awantura na komunii w Chełmie. Zaczęło się kłótnią o rosół, a skończyło na szarpaninie
Źródło zdjęć: © Facebook.com
Aleksandra Hangel
23.05.2018 19:30, aktualizacja: 23.05.2018 20:10

Miało być miłe świętowanie, a skończyło się nieciekawie. Pani Sylwia i właściciel restauracji skierowali sprawę do sądu.

Wszystko wydarzyło się w restauracji Krokus w Chełmie. Pani Sylwia zorganizowała tam komunię swojego dziecka. Docelowo piękny dzień zakończył się katastrofą, a poszło między innymi o rzekomo nieświeży rosół i zbyt małą ilość schabowych. Finałem była bójka pomiędzy mężem Pani Sylwii, a właścicielem.

Pani Sylwia zamieściła na jednej z grup na Facebooku niepochlebną opinię o zorganizowanej w lokalu komunii. Dołączyliśmy do tej grupy, aby ten post odnaleźć, jednak został usunięty. Według Dziennika Wschodniego, kobieta miała pretensje do właściciela i obsługi o jakość, i ilość dań. Według niej rosół, który zaserwowali był zepsuty, a ilość potraw nie zgadzała się z zamówieniem. Według informacji przekazanej przez kobietę w usuniętym poście, właściciel miał odmówić zwrotu pieniędzy. Z jego perspektywy sytuacja wyglądała jednak inaczej.

Anatol Kowalczyk, właściciel restauracji Krokus, opublikował na Facebooku stosowne wyjaśnienie - "Pani Sylwia mija się z prawdą. Przyjęcie zostało zrealizowane zgodnie ze złożonym zamówieniem (w załączeniu foto zamówienia) nie było żadnych braków ani zamian o czym jest mowa w poście. Pani Sylwia chciała pomniejszyć koszty imprezy poprzez wymyślone reklamacje" - pisownia oryginalna.

Na koniec doszło do bójki, w wyniku której Pan Anatol stracił telefon. Zarówno właściciel, jak i klientka postanowili zgłosić sprawę na policję i do prokuratury. Czekamy na rozwój sprawy.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Źródło artykułu:WP Kobieta
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (549)
Zobacz także