Szara eminencja
Odkąd Wintour została naczelną, nakład pisma utrzymuje się na poziomie mniej więcej 1,2 miliona. Z przychodami w wysokości 390 milionów dolarów (w 2011 r.) "Vogue" lokuje się na czele listy najbardziej dochodowych magazynów mody. Specjalne wydanie z września 2012 r., z okazji 120. rocznicy istnienia pisma, było najgrubsze w historii - miało 658 stron reklam.
Anna Wintour jest nie tylko redaktorem naczelnym, ale również szarą eminencją świata mody. Najlepsi projektanci pokazują jej kolekcje jeszcze przed oficjalnymi pokazami i bez sprzeciwów wprowadzają zgłoszone poprawki. Gdy Wintour wyczuje talent, chętnie promuje go na łamach pisma. Jest znana ze swojej intuicji. To ona wykreowała Marca Jacobsa, Zaca Posena czy Proenz Schouler.
Wintour służy radą największym potentatom ze świata mody. Bernard Arnault z LVMH czy Moet Hennessy z Louis Vuitton konsultują się z nią, gdy szukają kandydatów na prestiżowe stanowiska projektanckie.