Giorgio Armani - kobiecość nade wszystko

Dziś nazwisko Armani nie ogranicza się jedynie do samego projektanta, ale jest to przede wszystkim międzynarodowa marka warta miliony dolarów. Giorgio Armani urodził się w 1934 roku na północy Włoch w miasteczku Piacenza. Swoją przygodę z modą rozpoczął stosunkowo późno, ponieważ dopiero po odsłużeniu wojska i ukończeniu studiów – medycyny.

Obraz

/ 21Giorgio Armani

Obraz
© Eastnews

Dziś nazwisko Armani nie ogranicza się jedynie do samego projektanta, ale jest to przede wszystkim międzynarodowa marka warta miliony dolarów. Giorgio Armani urodził się w 1934 roku na północy Włoch w miasteczku Piacenza. Swoją przygodę z modą rozpoczął stosunkowo późno, ponieważ dopiero po odsłużeniu wojska i ukończeniu studiów – medycyny.

Pierwsze kroki w kierunku kariery tego znanego projektanta, to praca zaopatrzeniowca w mediolańskim domu towarowym La Rinascente. Rok 1964 to już współpraca z Nino Cerutti, dla którego zaprojektował linię męskich ubrań „Hitman”. Później pracował, jako projektant freelancer, a w 1975 roku stworzył własną markę.

Armani to ikona mody, jego marka składa się z sześciu głównych linii odzieżowych, oprócz tego firmuje także eleganckie czekoladki, bieliznę pościelową a nawet sieć hoteli.

Jego najnowsze modowe propozycje na nadchodzący sezon dla pań, to przede wszystkim kolory: kobalt, błękit królewski, szarości, a także barwa morska. W kroju natomiast głównie spódnice ołówkowe, oraz tzw. bombki. A oprócz tego marynarki z bufiastymi rękawami.

/ 21Giorgio Armani

Obraz
© Eastnews

Dziś nazwisko Armani nie ogranicza się jedynie do samego projektanta, ale jest to przede wszystkim międzynarodowa marka warta miliony dolarów. Giorgio Armani urodził się w 1934 roku na północy Włoch w miasteczku Piacenza. Swoją przygodę z modą rozpoczął stosunkowo późno, ponieważ dopiero po odsłużeniu wojska i ukończeniu studiów – medycyny.

Pierwsze kroki w kierunku kariery tego znanego projektanta, to praca zaopatrzeniowca w mediolańskim domu towarowym La Rinascente. Rok 1964 to już współpraca z Nino Cerutti, dla którego zaprojektował linię męskich ubrań „Hitman”. Później pracował, jako projektant freelancer, a w 1975 roku stworzył własną markę.

Armani to ikona mody, jego marka składa się z sześciu głównych linii odzieżowych, oprócz tego firmuje także eleganckie czekoladki, bieliznę pościelową a nawet sieć hoteli.

Jego najnowsze modowe propozycje na nadchodzący sezon dla pań, to przede wszystkim kolory: kobalt, błękit królewski, szarości, a także barwa morska. W kroju natomiast głównie spódnice ołówkowe, oraz tzw. bombki. A oprócz tego marynarki z bufiastymi rękawami.

/ 21Giorgio Armani

Obraz
© Eastnews

Dziś nazwisko Armani nie ogranicza się jedynie do samego projektanta, ale jest to przede wszystkim międzynarodowa marka warta miliony dolarów. Giorgio Armani urodził się w 1934 roku na północy Włoch w miasteczku Piacenza. Swoją przygodę z modą rozpoczął stosunkowo późno, ponieważ dopiero po odsłużeniu wojska i ukończeniu studiów – medycyny.

Pierwsze kroki w kierunku kariery tego znanego projektanta, to praca zaopatrzeniowca w mediolańskim domu towarowym La Rinascente. Rok 1964 to już współpraca z Nino Cerutti, dla którego zaprojektował linię męskich ubrań „Hitman”. Później pracował, jako projektant freelancer, a w 1975 roku stworzył własną markę.

Armani to ikona mody, jego marka składa się z sześciu głównych linii odzieżowych, oprócz tego firmuje także eleganckie czekoladki, bieliznę pościelową a nawet sieć hoteli.

Jego najnowsze modowe propozycje na nadchodzący sezon dla pań, to przede wszystkim kolory: kobalt, błękit królewski, szarości, a także barwa morska. W kroju natomiast głównie spódnice ołówkowe, oraz tzw. bombki. A oprócz tego marynarki z bufiastymi rękawami.

/ 21Giorgio Armani

Obraz
© Eastnews

Dziś nazwisko Armani nie ogranicza się jedynie do samego projektanta, ale jest to przede wszystkim międzynarodowa marka warta miliony dolarów. Giorgio Armani urodził się w 1934 roku na północy Włoch w miasteczku Piacenza. Swoją przygodę z modą rozpoczął stosunkowo późno, ponieważ dopiero po odsłużeniu wojska i ukończeniu studiów – medycyny.

Pierwsze kroki w kierunku kariery tego znanego projektanta, to praca zaopatrzeniowca w mediolańskim domu towarowym La Rinascente. Rok 1964 to już współpraca z Nino Cerutti, dla którego zaprojektował linię męskich ubrań „Hitman”. Później pracował, jako projektant freelancer, a w 1975 roku stworzył własną markę.

Armani to ikona mody, jego marka składa się z sześciu głównych linii odzieżowych, oprócz tego firmuje także eleganckie czekoladki, bieliznę pościelową a nawet sieć hoteli.

Jego najnowsze modowe propozycje na nadchodzący sezon dla pań, to przede wszystkim kolory: kobalt, błękit królewski, szarości, a także barwa morska. W kroju natomiast głównie spódnice ołówkowe, oraz tzw. bombki. A oprócz tego marynarki z bufiastymi rękawami.

/ 21Giorgio Armani

Obraz
© Eastnews

Dziś nazwisko Armani nie ogranicza się jedynie do samego projektanta, ale jest to przede wszystkim międzynarodowa marka warta miliony dolarów. Giorgio Armani urodził się w 1934 roku na północy Włoch w miasteczku Piacenza. Swoją przygodę z modą rozpoczął stosunkowo późno, ponieważ dopiero po odsłużeniu wojska i ukończeniu studiów – medycyny.

Pierwsze kroki w kierunku kariery tego znanego projektanta, to praca zaopatrzeniowca w mediolańskim domu towarowym La Rinascente. Rok 1964 to już współpraca z Nino Cerutti, dla którego zaprojektował linię męskich ubrań „Hitman”. Później pracował, jako projektant freelancer, a w 1975 roku stworzył własną markę.

Armani to ikona mody, jego marka składa się z sześciu głównych linii odzieżowych, oprócz tego firmuje także eleganckie czekoladki, bieliznę pościelową a nawet sieć hoteli.

Jego najnowsze modowe propozycje na nadchodzący sezon dla pań, to przede wszystkim kolory: kobalt, błękit królewski, szarości, a także barwa morska. W kroju natomiast głównie spódnice ołówkowe, oraz tzw. bombki. A oprócz tego marynarki z bufiastymi rękawami.

/ 21Giorgio Armani

Obraz
© Eastnews

Dziś nazwisko Armani nie ogranicza się jedynie do samego projektanta, ale jest to przede wszystkim międzynarodowa marka warta miliony dolarów. Giorgio Armani urodził się w 1934 roku na północy Włoch w miasteczku Piacenza. Swoją przygodę z modą rozpoczął stosunkowo późno, ponieważ dopiero po odsłużeniu wojska i ukończeniu studiów – medycyny.

Pierwsze kroki w kierunku kariery tego znanego projektanta, to praca zaopatrzeniowca w mediolańskim domu towarowym La Rinascente. Rok 1964 to już współpraca z Nino Cerutti, dla którego zaprojektował linię męskich ubrań „Hitman”. Później pracował, jako projektant freelancer, a w 1975 roku stworzył własną markę.

Armani to ikona mody, jego marka składa się z sześciu głównych linii odzieżowych, oprócz tego firmuje także eleganckie czekoladki, bieliznę pościelową a nawet sieć hoteli.

Jego najnowsze modowe propozycje na nadchodzący sezon dla pań, to przede wszystkim kolory: kobalt, błękit królewski, szarości, a także barwa morska. W kroju natomiast głównie spódnice ołówkowe, oraz tzw. bombki. A oprócz tego marynarki z bufiastymi rękawami.

/ 21Giorgio Armani

Obraz
© Eastnews

Dziś nazwisko Armani nie ogranicza się jedynie do samego projektanta, ale jest to przede wszystkim międzynarodowa marka warta miliony dolarów. Giorgio Armani urodził się w 1934 roku na północy Włoch w miasteczku Piacenza. Swoją przygodę z modą rozpoczął stosunkowo późno, ponieważ dopiero po odsłużeniu wojska i ukończeniu studiów – medycyny.

Pierwsze kroki w kierunku kariery tego znanego projektanta, to praca zaopatrzeniowca w mediolańskim domu towarowym La Rinascente. Rok 1964 to już współpraca z Nino Cerutti, dla którego zaprojektował linię męskich ubrań „Hitman”. Później pracował, jako projektant freelancer, a w 1975 roku stworzył własną markę.

Armani to ikona mody, jego marka składa się z sześciu głównych linii odzieżowych, oprócz tego firmuje także eleganckie czekoladki, bieliznę pościelową a nawet sieć hoteli.

Jego najnowsze modowe propozycje na nadchodzący sezon dla pań, to przede wszystkim kolory: kobalt, błękit królewski, szarości, a także barwa morska. W kroju natomiast głównie spódnice ołówkowe, oraz tzw. bombki. A oprócz tego marynarki z bufiastymi rękawami.

/ 21Giorgio Armani

Obraz
© Eastnews

Dziś nazwisko Armani nie ogranicza się jedynie do samego projektanta, ale jest to przede wszystkim międzynarodowa marka warta miliony dolarów. Giorgio Armani urodził się w 1934 roku na północy Włoch w miasteczku Piacenza. Swoją przygodę z modą rozpoczął stosunkowo późno, ponieważ dopiero po odsłużeniu wojska i ukończeniu studiów – medycyny.

Pierwsze kroki w kierunku kariery tego znanego projektanta, to praca zaopatrzeniowca w mediolańskim domu towarowym La Rinascente. Rok 1964 to już współpraca z Nino Cerutti, dla którego zaprojektował linię męskich ubrań „Hitman”. Później pracował, jako projektant freelancer, a w 1975 roku stworzył własną markę.

Armani to ikona mody, jego marka składa się z sześciu głównych linii odzieżowych, oprócz tego firmuje także eleganckie czekoladki, bieliznę pościelową a nawet sieć hoteli.

Jego najnowsze modowe propozycje na nadchodzący sezon dla pań, to przede wszystkim kolory: kobalt, błękit królewski, szarości, a także barwa morska. W kroju natomiast głównie spódnice ołówkowe, oraz tzw. bombki. A oprócz tego marynarki z bufiastymi rękawami.

/ 21Giorgio Armani

Obraz
© Eastnews

Dziś nazwisko Armani nie ogranicza się jedynie do samego projektanta, ale jest to przede wszystkim międzynarodowa marka warta miliony dolarów. Giorgio Armani urodził się w 1934 roku na północy Włoch w miasteczku Piacenza. Swoją przygodę z modą rozpoczął stosunkowo późno, ponieważ dopiero po odsłużeniu wojska i ukończeniu studiów – medycyny.

Pierwsze kroki w kierunku kariery tego znanego projektanta, to praca zaopatrzeniowca w mediolańskim domu towarowym La Rinascente. Rok 1964 to już współpraca z Nino Cerutti, dla którego zaprojektował linię męskich ubrań „Hitman”. Później pracował, jako projektant freelancer, a w 1975 roku stworzył własną markę.

Armani to ikona mody, jego marka składa się z sześciu głównych linii odzieżowych, oprócz tego firmuje także eleganckie czekoladki, bieliznę pościelową a nawet sieć hoteli.

Jego najnowsze modowe propozycje na nadchodzący sezon dla pań, to przede wszystkim kolory: kobalt, błękit królewski, szarości, a także barwa morska. W kroju natomiast głównie spódnice ołówkowe, oraz tzw. bombki. A oprócz tego marynarki z bufiastymi rękawami.

10 / 21Giorgio Armani

Obraz
© Eastnews

Dziś nazwisko Armani nie ogranicza się jedynie do samego projektanta, ale jest to przede wszystkim międzynarodowa marka warta miliony dolarów. Giorgio Armani urodził się w 1934 roku na północy Włoch w miasteczku Piacenza. Swoją przygodę z modą rozpoczął stosunkowo późno, ponieważ dopiero po odsłużeniu wojska i ukończeniu studiów – medycyny.

Pierwsze kroki w kierunku kariery tego znanego projektanta, to praca zaopatrzeniowca w mediolańskim domu towarowym La Rinascente. Rok 1964 to już współpraca z Nino Cerutti, dla którego zaprojektował linię męskich ubrań „Hitman”. Później pracował, jako projektant freelancer, a w 1975 roku stworzył własną markę.

Armani to ikona mody, jego marka składa się z sześciu głównych linii odzieżowych, oprócz tego firmuje także eleganckie czekoladki, bieliznę pościelową a nawet sieć hoteli.

Jego najnowsze modowe propozycje na nadchodzący sezon dla pań, to przede wszystkim kolory: kobalt, błękit królewski, szarości, a także barwa morska. W kroju natomiast głównie spódnice ołówkowe, oraz tzw. bombki. A oprócz tego marynarki z bufiastymi rękawami.

11 / 21Giorgio Armani

Obraz
© Eastnews

Dziś nazwisko Armani nie ogranicza się jedynie do samego projektanta, ale jest to przede wszystkim międzynarodowa marka warta miliony dolarów. Giorgio Armani urodził się w 1934 roku na północy Włoch w miasteczku Piacenza. Swoją przygodę z modą rozpoczął stosunkowo późno, ponieważ dopiero po odsłużeniu wojska i ukończeniu studiów – medycyny.

Pierwsze kroki w kierunku kariery tego znanego projektanta, to praca zaopatrzeniowca w mediolańskim domu towarowym La Rinascente. Rok 1964 to już współpraca z Nino Cerutti, dla którego zaprojektował linię męskich ubrań „Hitman”. Później pracował, jako projektant freelancer, a w 1975 roku stworzył własną markę.

Armani to ikona mody, jego marka składa się z sześciu głównych linii odzieżowych, oprócz tego firmuje także eleganckie czekoladki, bieliznę pościelową a nawet sieć hoteli.

Jego najnowsze modowe propozycje na nadchodzący sezon dla pań, to przede wszystkim kolory: kobalt, błękit królewski, szarości, a także barwa morska. W kroju natomiast głównie spódnice ołówkowe, oraz tzw. bombki. A oprócz tego marynarki z bufiastymi rękawami.

12 / 21Giorgio Armani

Obraz
© Eastnews

Dziś nazwisko Armani nie ogranicza się jedynie do samego projektanta, ale jest to przede wszystkim międzynarodowa marka warta miliony dolarów. Giorgio Armani urodził się w 1934 roku na północy Włoch w miasteczku Piacenza. Swoją przygodę z modą rozpoczął stosunkowo późno, ponieważ dopiero po odsłużeniu wojska i ukończeniu studiów – medycyny.

Pierwsze kroki w kierunku kariery tego znanego projektanta, to praca zaopatrzeniowca w mediolańskim domu towarowym La Rinascente. Rok 1964 to już współpraca z Nino Cerutti, dla którego zaprojektował linię męskich ubrań „Hitman”. Później pracował, jako projektant freelancer, a w 1975 roku stworzył własną markę.

Armani to ikona mody, jego marka składa się z sześciu głównych linii odzieżowych, oprócz tego firmuje także eleganckie czekoladki, bieliznę pościelową a nawet sieć hoteli.

Jego najnowsze modowe propozycje na nadchodzący sezon dla pań, to przede wszystkim kolory: kobalt, błękit królewski, szarości, a także barwa morska. W kroju natomiast głównie spódnice ołówkowe, oraz tzw. bombki. A oprócz tego marynarki z bufiastymi rękawami.

13 / 21Giorgio Armani

Obraz
© Eastnews

Dziś nazwisko Armani nie ogranicza się jedynie do samego projektanta, ale jest to przede wszystkim międzynarodowa marka warta miliony dolarów. Giorgio Armani urodził się w 1934 roku na północy Włoch w miasteczku Piacenza. Swoją przygodę z modą rozpoczął stosunkowo późno, ponieważ dopiero po odsłużeniu wojska i ukończeniu studiów – medycyny.

Pierwsze kroki w kierunku kariery tego znanego projektanta, to praca zaopatrzeniowca w mediolańskim domu towarowym La Rinascente. Rok 1964 to już współpraca z Nino Cerutti, dla którego zaprojektował linię męskich ubrań „Hitman”. Później pracował, jako projektant freelancer, a w 1975 roku stworzył własną markę.

Armani to ikona mody, jego marka składa się z sześciu głównych linii odzieżowych, oprócz tego firmuje także eleganckie czekoladki, bieliznę pościelową a nawet sieć hoteli.

Jego najnowsze modowe propozycje na nadchodzący sezon dla pań, to przede wszystkim kolory: kobalt, błękit królewski, szarości, a także barwa morska. W kroju natomiast głównie spódnice ołówkowe, oraz tzw. bombki. A oprócz tego marynarki z bufiastymi rękawami.

14 / 21Giorgio Armani

Obraz
© Eastnews

Dziś nazwisko Armani nie ogranicza się jedynie do samego projektanta, ale jest to przede wszystkim międzynarodowa marka warta miliony dolarów. Giorgio Armani urodził się w 1934 roku na północy Włoch w miasteczku Piacenza. Swoją przygodę z modą rozpoczął stosunkowo późno, ponieważ dopiero po odsłużeniu wojska i ukończeniu studiów – medycyny.

Pierwsze kroki w kierunku kariery tego znanego projektanta, to praca zaopatrzeniowca w mediolańskim domu towarowym La Rinascente. Rok 1964 to już współpraca z Nino Cerutti, dla którego zaprojektował linię męskich ubrań „Hitman”. Później pracował, jako projektant freelancer, a w 1975 roku stworzył własną markę.

Armani to ikona mody, jego marka składa się z sześciu głównych linii odzieżowych, oprócz tego firmuje także eleganckie czekoladki, bieliznę pościelową a nawet sieć hoteli.

Jego najnowsze modowe propozycje na nadchodzący sezon dla pań, to przede wszystkim kolory: kobalt, błękit królewski, szarości, a także barwa morska. W kroju natomiast głównie spódnice ołówkowe, oraz tzw. bombki. A oprócz tego marynarki z bufiastymi rękawami.

15 / 21Giorgio Armani

Obraz
© Eastnews

Dziś nazwisko Armani nie ogranicza się jedynie do samego projektanta, ale jest to przede wszystkim międzynarodowa marka warta miliony dolarów. Giorgio Armani urodził się w 1934 roku na północy Włoch w miasteczku Piacenza. Swoją przygodę z modą rozpoczął stosunkowo późno, ponieważ dopiero po odsłużeniu wojska i ukończeniu studiów – medycyny.

Pierwsze kroki w kierunku kariery tego znanego projektanta, to praca zaopatrzeniowca w mediolańskim domu towarowym La Rinascente. Rok 1964 to już współpraca z Nino Cerutti, dla którego zaprojektował linię męskich ubrań „Hitman”. Później pracował, jako projektant freelancer, a w 1975 roku stworzył własną markę.

Armani to ikona mody, jego marka składa się z sześciu głównych linii odzieżowych, oprócz tego firmuje także eleganckie czekoladki, bieliznę pościelową a nawet sieć hoteli.

Jego najnowsze modowe propozycje na nadchodzący sezon dla pań, to przede wszystkim kolory: kobalt, błękit królewski, szarości, a także barwa morska. W kroju natomiast głównie spódnice ołówkowe, oraz tzw. bombki. A oprócz tego marynarki z bufiastymi rękawami.

16 / 21Giorgio Armani

Obraz
© Eastnews

Dziś nazwisko Armani nie ogranicza się jedynie do samego projektanta, ale jest to przede wszystkim międzynarodowa marka warta miliony dolarów. Giorgio Armani urodził się w 1934 roku na północy Włoch w miasteczku Piacenza. Swoją przygodę z modą rozpoczął stosunkowo późno, ponieważ dopiero po odsłużeniu wojska i ukończeniu studiów – medycyny.

Pierwsze kroki w kierunku kariery tego znanego projektanta, to praca zaopatrzeniowca w mediolańskim domu towarowym La Rinascente. Rok 1964 to już współpraca z Nino Cerutti, dla którego zaprojektował linię męskich ubrań „Hitman”. Później pracował, jako projektant freelancer, a w 1975 roku stworzył własną markę.

Armani to ikona mody, jego marka składa się z sześciu głównych linii odzieżowych, oprócz tego firmuje także eleganckie czekoladki, bieliznę pościelową a nawet sieć hoteli.

Jego najnowsze modowe propozycje na nadchodzący sezon dla pań, to przede wszystkim kolory: kobalt, błękit królewski, szarości, a także barwa morska. W kroju natomiast głównie spódnice ołówkowe, oraz tzw. bombki. A oprócz tego marynarki z bufiastymi rękawami.

17 / 21Giorgio Armani

Obraz
© Eastnews

Dziś nazwisko Armani nie ogranicza się jedynie do samego projektanta, ale jest to przede wszystkim międzynarodowa marka warta miliony dolarów. Giorgio Armani urodził się w 1934 roku na północy Włoch w miasteczku Piacenza. Swoją przygodę z modą rozpoczął stosunkowo późno, ponieważ dopiero po odsłużeniu wojska i ukończeniu studiów – medycyny.

Pierwsze kroki w kierunku kariery tego znanego projektanta, to praca zaopatrzeniowca w mediolańskim domu towarowym La Rinascente. Rok 1964 to już współpraca z Nino Cerutti, dla którego zaprojektował linię męskich ubrań „Hitman”. Później pracował, jako projektant freelancer, a w 1975 roku stworzył własną markę.

Armani to ikona mody, jego marka składa się z sześciu głównych linii odzieżowych, oprócz tego firmuje także eleganckie czekoladki, bieliznę pościelową a nawet sieć hoteli.

Jego najnowsze modowe propozycje na nadchodzący sezon dla pań, to przede wszystkim kolory: kobalt, błękit królewski, szarości, a także barwa morska. W kroju natomiast głównie spódnice ołówkowe, oraz tzw. bombki. A oprócz tego marynarki z bufiastymi rękawami.

18 / 21Giorgio Armani

Obraz
© Eastnews

Dziś nazwisko Armani nie ogranicza się jedynie do samego projektanta, ale jest to przede wszystkim międzynarodowa marka warta miliony dolarów. Giorgio Armani urodził się w 1934 roku na północy Włoch w miasteczku Piacenza. Swoją przygodę z modą rozpoczął stosunkowo późno, ponieważ dopiero po odsłużeniu wojska i ukończeniu studiów – medycyny.

Pierwsze kroki w kierunku kariery tego znanego projektanta, to praca zaopatrzeniowca w mediolańskim domu towarowym La Rinascente. Rok 1964 to już współpraca z Nino Cerutti, dla którego zaprojektował linię męskich ubrań „Hitman”. Później pracował, jako projektant freelancer, a w 1975 roku stworzył własną markę.

Armani to ikona mody, jego marka składa się z sześciu głównych linii odzieżowych, oprócz tego firmuje także eleganckie czekoladki, bieliznę pościelową a nawet sieć hoteli.

Jego najnowsze modowe propozycje na nadchodzący sezon dla pań, to przede wszystkim kolory: kobalt, błękit królewski, szarości, a także barwa morska. W kroju natomiast głównie spódnice ołówkowe, oraz tzw. bombki. A oprócz tego marynarki z bufiastymi rękawami.

19 / 21Giorgio Armani

Obraz
© Eastnews

Dziś nazwisko Armani nie ogranicza się jedynie do samego projektanta, ale jest to przede wszystkim międzynarodowa marka warta miliony dolarów. Giorgio Armani urodził się w 1934 roku na północy Włoch w miasteczku Piacenza. Swoją przygodę z modą rozpoczął stosunkowo późno, ponieważ dopiero po odsłużeniu wojska i ukończeniu studiów – medycyny.

Pierwsze kroki w kierunku kariery tego znanego projektanta, to praca zaopatrzeniowca w mediolańskim domu towarowym La Rinascente. Rok 1964 to już współpraca z Nino Cerutti, dla którego zaprojektował linię męskich ubrań „Hitman”. Później pracował, jako projektant freelancer, a w 1975 roku stworzył własną markę.

Armani to ikona mody, jego marka składa się z sześciu głównych linii odzieżowych, oprócz tego firmuje także eleganckie czekoladki, bieliznę pościelową a nawet sieć hoteli.

Jego najnowsze modowe propozycje na nadchodzący sezon dla pań, to przede wszystkim kolory: kobalt, błękit królewski, szarości, a także barwa morska. W kroju natomiast głównie spódnice ołówkowe, oraz tzw. bombki. A oprócz tego marynarki z bufiastymi rękawami.

20 / 21Giorgio Armani

Obraz
© Eastnews

Dziś nazwisko Armani nie ogranicza się jedynie do samego projektanta, ale jest to przede wszystkim międzynarodowa marka warta miliony dolarów. Giorgio Armani urodził się w 1934 roku na północy Włoch w miasteczku Piacenza. Swoją przygodę z modą rozpoczął stosunkowo późno, ponieważ dopiero po odsłużeniu wojska i ukończeniu studiów – medycyny.

Pierwsze kroki w kierunku kariery tego znanego projektanta, to praca zaopatrzeniowca w mediolańskim domu towarowym La Rinascente. Rok 1964 to już współpraca z Nino Cerutti, dla którego zaprojektował linię męskich ubrań „Hitman”. Później pracował, jako projektant freelancer, a w 1975 roku stworzył własną markę.

Armani to ikona mody, jego marka składa się z sześciu głównych linii odzieżowych, oprócz tego firmuje także eleganckie czekoladki, bieliznę pościelową a nawet sieć hoteli.

Jego najnowsze modowe propozycje na nadchodzący sezon dla pań, to przede wszystkim kolory: kobalt, błękit królewski, szarości, a także barwa morska. W kroju natomiast głównie spódnice ołówkowe, oraz tzw. bombki. A oprócz tego marynarki z bufiastymi rękawami.

21 / 21Giorgio Armani

Obraz
© Eastnews

Dziś nazwisko Armani nie ogranicza się jedynie do samego projektanta, ale jest to przede wszystkim międzynarodowa marka warta miliony dolarów. Giorgio Armani urodził się w 1934 roku na północy Włoch w miasteczku Piacenza. Swoją przygodę z modą rozpoczął stosunkowo późno, ponieważ dopiero po odsłużeniu wojska i ukończeniu studiów – medycyny.

Pierwsze kroki w kierunku kariery tego znanego projektanta, to praca zaopatrzeniowca w mediolańskim domu towarowym La Rinascente. Rok 1964 to już współpraca z Nino Cerutti, dla którego zaprojektował linię męskich ubrań „Hitman”. Później pracował, jako projektant freelancer, a w 1975 roku stworzył własną markę.

Armani to ikona mody, jego marka składa się z sześciu głównych linii odzieżowych, oprócz tego firmuje także eleganckie czekoladki, bieliznę pościelową a nawet sieć hoteli.

Jego najnowsze modowe propozycje na nadchodzący sezon dla pań, to przede wszystkim kolory: kobalt, błękit królewski, szarości, a także barwa morska. W kroju natomiast głównie spódnice ołówkowe, oraz tzw. bombki. A oprócz tego marynarki z bufiastymi rękawami.

Wybrane dla Ciebie
Nonszalancja w najlepszym wydaniu. Dygant zachwyciła na pokazie
Nonszalancja w najlepszym wydaniu. Dygant zachwyciła na pokazie
Włożyła skórzaną mini. Odważnie to za mało powiedziane
Włożyła skórzaną mini. Odważnie to za mało powiedziane
Nie ma modniejszego stroju. Tak ubierają się kobiety sukcesu
Nie ma modniejszego stroju. Tak ubierają się kobiety sukcesu
Zaszła w późną ciążę. Tak pisała wtedy o wierze i Bogu
Zaszła w późną ciążę. Tak pisała wtedy o wierze i Bogu
Byli razem ponad 20 lat. "Po kryzysie oświadczył mi się po raz drugi"
Byli razem ponad 20 lat. "Po kryzysie oświadczył mi się po raz drugi"
Sprzedają kalendarze adwentowe. Jeden kosztuje ponad 2 tys. zł
Sprzedają kalendarze adwentowe. Jeden kosztuje ponad 2 tys. zł
Jej manicure to prawdziwy hit. To lakier od polskiej marki
Jej manicure to prawdziwy hit. To lakier od polskiej marki
Zmieniła fryzurę. Tak jej metamorfozę ocenił specjalista
Zmieniła fryzurę. Tak jej metamorfozę ocenił specjalista
Mówi o końcu kariery. "Nikogo nie poznaję"
Mówi o końcu kariery. "Nikogo nie poznaję"
Cichopek już ma najmodniejszą kurtkę na zimę. Uwagę zwraca kolor
Cichopek już ma najmodniejszą kurtkę na zimę. Uwagę zwraca kolor
Był alkoholikiem. Mówi, jakie myśli go wtedy dręczyły
Był alkoholikiem. Mówi, jakie myśli go wtedy dręczyły
Jej córka umiera na białaczkę. Lekarze dają jej rok życia
Jej córka umiera na białaczkę. Lekarze dają jej rok życia