Mango kopiuje szpilki Diora
Olivier Rousteing, dyrektor kreatywny domu mody Balmain, jest wręcz zachwycony tym, że znane sieciówki kopiują jego projekty. - Jestem szczęśliwy, że Balmain jest kopiowany. Uwielbiam oglądać w oknach wystawowych Zary moje ubrania zmiksowane z Celine i Proenzą. Myślę, że to genialne! - powiedział w wywiadzie z "The Independent". Podobne zdanie ma coraz więcej projektantów. Pozwalają sieciówkom na kopiowanie ich ubrań, bo to sprawia, że te stają się popularniejsze. Rozpowszechnienie danego modelu czasem graniczy z cudem. Jeśli jednak sieciówka wypuści w okazyjnej cenie ubranie inspirowane projektem słynnego domu mody, to robi mu pewien rodzaj PR-u. Model jest reklamowany w salonach. Potem można zauważyć go na ulicach i zyskuje coraz większy rozgłos. Na zdjęciu widzimy po lewej stronie buty Diora za ok. 3000 złotych, a po prawej szpilki z nowej kolekcji Mango za 199,90 złotych. Dostrzegacie różnice?