Mango kopiuje loafersy Gucci
Oryginalne loafersy Gucci za ponad 3800 złotych i po prawej z Mango za 229,90 złotych. Podobieństwo - co tu kryć - bardzo duże. Oczywiste jest to, że gwiazdy oraz ludzie, których stać na ekskluzywną rzecz za kilka tysięcy złotych, bez zastanowienia wybiorą się do sklepu po oryginał. Jak na przykład Małgorzata Kożuchowska, która kilka tygodni temu lansowała jeden z modeli loafersów marki Gucci. Sieciówki z kolei dążą do tego, żeby moda była dostępna dla każdego, dlatego oferują rzeczy, na które stać większość z nas. Coco Chanel kiedyś powiedziała, że "jeśli jesteś oryginalny, musisz być przygotowany na to, że będziesz kopiowany". A jakie wy macie podejście do tego tematu? Czy to w porządku, że sieciówki kopiują znanych projektantów?