Jakość i uniwersalny styl. Marka UNIQLO prezentuje nową kolekcję
Japońska marka UNIQLO, słynąca z dobrej jakości tkanin i przystępnych cen, zaprezentowała w Monachium nowości na sezon jesień-zima 2025/2026. Inspiracją stali się studenci prestiżowych amerykańskich uczelni. Miękkie kardigany i plisowane minispódniczki to dopiero początek tego, co ma do zaoferowania kolekcja "Revisiting Classic".
Choć marka UNIQLO w Polsce stawia dopiero pierwsze kroki, to w Europie jest już dobrze znana i uwielbiana przede wszystkim za sprawą jakościowych tkanin, ponadczasowych krojów i przystępnych cen. Właśnie przy pomocy tych trzech określeń można by opisać brand pochodzący z Japonii, który z sezonu na sezon zbiera ogromny feedback od swoich klientów i ulepsza się według ich oczekiwań oraz wskazówek.
Marka Uniqlo pokazała nową kolekcję
Teraz marka zaprezentowała nowości na sezon jesień-zima 2025/2026, a my dostaliśmy zaproszenie do Monachium, by zobaczyć je na własne oczy. Tegoroczną kolekcję pod hasłem "Revisiting Classic" można podzielić na dwie części.
Ubrania jesienne zostały zainspirowane tym, co widzi się na kampusach prestiżowych uczelni amerykańskich "Ivy League". W rolach głównych występują zatem kardigany, klasyczne marynarki czy jeansy typu flare. "Upstate Weekend" to propozycja na zimę. Styl podpatrzony na północy stanu Nowy Jork, gdzie spędza się czas w myśliwskich chatkach nad jeziorem. Dlatego dostaniemy m.in. jednokolorowe polary, krótkie oraz długie puchówki.
Jakość i technologia
Największą zaletą wydaje się być jej uniwersalność. Marka UNIQLO nie skupia się na sezonowych trendach – chce tworzyć ubrania, które nie wyjdą z mody i dzięki temu będą służyć przez lata. Jeśli szukacie miejsca do stworzenia garderoby kapsułowej, koniecznie zajrzyjcie do sklepu w warszawskiej Arkadii. Marka wychodzi z założenia, że ubrania nie mają charakteru – to ludzie nadają im charakter.
Ten odzieżowy brand pochodzący z Japonii słynie z basicowych T-shirtów i swetrów ze 100 proc. kaszmiru, które występują w aż 20 kolorach i zaczynają się od 350 zł. Na uwagę zasługuje również odzież HEATTECH stworzona z włókien, które oddychają, pochłaniają wilgoć ciała, jednocześnie je ogrzewając, a dodatkowo są szybkoschnące.
Projektanci we współpracy z Uniqlo
W nowym sezonie po raz kolejny swoją kolekcję zaprezentuje Jonathan Anderson (jeszcze do niedawna dyrektor kreatywny domu mody Loewe). Znajdzie się w niej m.in. czekoladowa kurtka w stylu brytyjskim, sweterek polo w masełkowym odcieniu czy hitowa koszula oxfordzka w wersji crop.
Kolekcję UNIQLO:C zaprezentuje również Clare Waight Keller, która w zeszłym roku objęła stanowisko dyrektorki kreatywnej całej marki Uniqlo (wcześniej obejmowała stery w domu mody Givenchy). Warto zaznaczyć, że elementy kolekcji stworzonych przez światowej sławy projektantów nie różnią się w UNIQLO cenami od zwykłych kolekcji.
Zapraszamy na grupę FB - #Samodbałość. To tu będziemy informować na bieżąco o wywiadach, nowych historiach. Dołączcie do nas i zaproście wszystkie znajome. Czekamy na was!
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl.