Luksusowa puchówka z wybiegu
Kurtki puchowe już dawno spotkały się z zainteresowaniem klientów, ale nigdy wcześniej nie poświęcano im tyle uwagi, co obecnie. Ciepła puchówka była mocno lansowana na wybiegu przez Demnę Gvasalię, założyciela paryskiego kolektywu Vetements i obecnego dyrektora kreatywnego domu mody Balenciaga. Projektant, którego pomysły regularnie pojawiają się w zestawieniach najgorętszych modowych trendów z ulicy, z pewnością wpłynął na jeszcze większą popularność sportowego okrycia wierzchniego, czyniąc z niego modny obiekt pożądania.
Puchówki zaznaczyły swoją obecność również w innych kolekcjach. W jesienno-zimowym sezonie 2016/2017 były one promowane m.in. przez marki takie jak: Stella McCartney, Marquez Almeida czy DKNY.
Na zdjęciu: (od lewej) Marquez Almeida, Courreges, Balenciaga, DKNY, Stella McCartney