Lady Garden Campaign po raz trzeci. Na pokładzie gorące siostry Delevigne

Cara zaprojektowała koszulki i wraz z Poppy i Chloe zapozowały w nich do zdjęć. Poza koszulkami nie miały nic na sobie. Intymne miejsca przysłoniły roślinami. To trzecia odsłona kampanii Lady Garden, która ma zwrócić uwagę na problem raka szyjki macicy. Organizatorzy kampanii chcą przełamać tabu, które narosło wokół tej choroby.

Cara zaprojektowała koszulkę z motywem serca.
Źródło zdjęć: © Instagram.com
Magdalena Kowalska-Kotwica

Największą gwiazdą kampanii jest Cara. Modelka zgodziła się wziąć w niej udział po tym, jak u jej siostry Chloe wykryto w szyjce macicy komórki, z których mógł rozwinąć się nowotwór. To był ostateczny argument, ale Cara w rozmowie z "GQ" przekonuje, że i tak chętnie wzięłaby udział w akcji. – Jest zabawna, ale ma bardzo ważne przesłanie – że dziewczyny i kobiety powinny być wolne od ograniczeń, które nakłada na nie społeczeństwo – przekonuje.

– Świadomość i znajomość ciała są prawami człowieka, a my jesteśmy tak słabo wyedukowani. Mam nadzieję, że wspierając kampanię, przyczynię się do tego, że kobiety lepiej poznają swoją ciała i będą odważnie o nich mówić – tłumaczy Cara. Modelka podkreśla również, że choroby ginekologiczne nie są wyłącznie problemem kobiet. – Mężczyźni tracą żony, siostry, mamy. Zabiera je ten cichy zabójca – przekonuje modelka w "GQ" i zachęca również mężczyzn, by wspierali swoje partnerki w dbaniu o zdrowie.

Pomysłodawczynią kampanii jest aktorka Mika Simmons, której mama zmarła na raka jajnika. Jak przyznaje projekt pomógł jej dojść do siebie po śmierci bliskiej dla niej osoby. – Kampania jest zabawna i bardzo atrakcyjna wizualnie, ale pamiętajmy o najważniejszym przesłaniu: nowotwory ginekologiczne wciąż są słabo wykrywane, nie są dobrze zbadane i często są leczone archaicznymi lekami – mówi Mika w rozmowie z brytyjską edycją magazynu "Vogue".

Obraz
© Instagram.com

W tegorocznej edycji kampanii oprócz sióstr Delevigne wzięły udział także Naomi Campbell, Suki Waterhouse i Charlotte Tilbury. Zaprojektowane przez wszystkie uczestniczki projektu koszulki trafią do sprzedaży 5 października. Będzie je można kupić za 28 funtów w sklepie selfidges.com. Całkowity dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na badania nad rakiem szyjki macicy.

Zobacz też: Rób cytologię regularnie

Wybrane dla Ciebie
Nonszalancja w najlepszym wydaniu. Dygant zachwyciła na pokazie
Nonszalancja w najlepszym wydaniu. Dygant zachwyciła na pokazie
Włożyła skórzaną mini. Odważnie to za mało powiedziane
Włożyła skórzaną mini. Odważnie to za mało powiedziane
Nie ma modniejszego stroju. Tak ubierają się kobiety sukcesu
Nie ma modniejszego stroju. Tak ubierają się kobiety sukcesu
Zaszła w późną ciążę. Tak pisała wtedy o wierze i Bogu
Zaszła w późną ciążę. Tak pisała wtedy o wierze i Bogu
Byli razem ponad 20 lat. "Po kryzysie oświadczył mi się po raz drugi"
Byli razem ponad 20 lat. "Po kryzysie oświadczył mi się po raz drugi"
Sprzedają kalendarze adwentowe. Jeden kosztuje ponad 2 tys. zł
Sprzedają kalendarze adwentowe. Jeden kosztuje ponad 2 tys. zł
Jej manicure to prawdziwy hit. To lakier od polskiej marki
Jej manicure to prawdziwy hit. To lakier od polskiej marki
Zmieniła fryzurę. Tak jej metamorfozę ocenił specjalista
Zmieniła fryzurę. Tak jej metamorfozę ocenił specjalista
Mówi o końcu kariery. "Nikogo nie poznaję"
Mówi o końcu kariery. "Nikogo nie poznaję"
Cichopek już ma najmodniejszą kurtkę na zimę. Uwagę zwraca kolor
Cichopek już ma najmodniejszą kurtkę na zimę. Uwagę zwraca kolor
Był alkoholikiem. Mówi, jakie myśli go wtedy dręczyły
Był alkoholikiem. Mówi, jakie myśli go wtedy dręczyły
Jej córka umiera na białaczkę. Lekarze dają jej rok życia
Jej córka umiera na białaczkę. Lekarze dają jej rok życia
MOŻE JESZCZE JEDEN ARTYKUŁ? ZOBACZ CO POLECAMY 🌟