Lady Garden Campaign po raz trzeci. Na pokładzie gorące siostry Delevigne

Cara zaprojektowała koszulki i wraz z Poppy i Chloe zapozowały w nich do zdjęć. Poza koszulkami nie miały nic na sobie. Intymne miejsca przysłoniły roślinami. To trzecia odsłona kampanii Lady Garden, która ma zwrócić uwagę na problem raka szyjki macicy. Organizatorzy kampanii chcą przełamać tabu, które narosło wokół tej choroby.

Cara zaprojektowała koszulkę z motywem serca.
Źródło zdjęć: © Instagram.com
Magdalena Kowalska-Kotwica

Największą gwiazdą kampanii jest Cara. Modelka zgodziła się wziąć w niej udział po tym, jak u jej siostry Chloe wykryto w szyjce macicy komórki, z których mógł rozwinąć się nowotwór. To był ostateczny argument, ale Cara w rozmowie z "GQ" przekonuje, że i tak chętnie wzięłaby udział w akcji. – Jest zabawna, ale ma bardzo ważne przesłanie – że dziewczyny i kobiety powinny być wolne od ograniczeń, które nakłada na nie społeczeństwo – przekonuje.

– Świadomość i znajomość ciała są prawami człowieka, a my jesteśmy tak słabo wyedukowani. Mam nadzieję, że wspierając kampanię, przyczynię się do tego, że kobiety lepiej poznają swoją ciała i będą odważnie o nich mówić – tłumaczy Cara. Modelka podkreśla również, że choroby ginekologiczne nie są wyłącznie problemem kobiet. – Mężczyźni tracą żony, siostry, mamy. Zabiera je ten cichy zabójca – przekonuje modelka w "GQ" i zachęca również mężczyzn, by wspierali swoje partnerki w dbaniu o zdrowie.

Pomysłodawczynią kampanii jest aktorka Mika Simmons, której mama zmarła na raka jajnika. Jak przyznaje projekt pomógł jej dojść do siebie po śmierci bliskiej dla niej osoby. – Kampania jest zabawna i bardzo atrakcyjna wizualnie, ale pamiętajmy o najważniejszym przesłaniu: nowotwory ginekologiczne wciąż są słabo wykrywane, nie są dobrze zbadane i często są leczone archaicznymi lekami – mówi Mika w rozmowie z brytyjską edycją magazynu "Vogue".

Obraz
© Instagram.com

W tegorocznej edycji kampanii oprócz sióstr Delevigne wzięły udział także Naomi Campbell, Suki Waterhouse i Charlotte Tilbury. Zaprojektowane przez wszystkie uczestniczki projektu koszulki trafią do sprzedaży 5 października. Będzie je można kupić za 28 funtów w sklepie selfidges.com. Całkowity dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na badania nad rakiem szyjki macicy.

Zobacz też: Rób cytologię regularnie

Źródło artykułu: WP Kobieta

Wybrane dla Ciebie

Tak zachowują się pasażerowie. "Po raz kolejny prosimy"
Tak zachowują się pasażerowie. "Po raz kolejny prosimy"
Wykonaj ten zabieg w październiku. Wiosną trawnik pięknie się zazieleni
Wykonaj ten zabieg w październiku. Wiosną trawnik pięknie się zazieleni
Mówią o niej "najpiękniejsza kobieta świata". Nie ma szczęścia w miłości?
Mówią o niej "najpiękniejsza kobieta świata". Nie ma szczęścia w miłości?
Włóż do suszonych grzybów. Ochronisz przed plagą szkodników
Włóż do suszonych grzybów. Ochronisz przed plagą szkodników
Ostatni dzwonek na zabieg. Borówki będziesz zbierać wiadrami
Ostatni dzwonek na zabieg. Borówki będziesz zbierać wiadrami
Wyciśnij do muszli. Po 10 minutach będzie lśnić jak nowa
Wyciśnij do muszli. Po 10 minutach będzie lśnić jak nowa
Bosacka oceniła popularne parówki. "Mieszanina skór, wiórów i pazurów"
Bosacka oceniła popularne parówki. "Mieszanina skór, wiórów i pazurów"
Zakazane na balkonie. Kto zignoruje przepis, ten będzie żałował
Zakazane na balkonie. Kto zignoruje przepis, ten będzie żałował
Pokazał, co zobaczył na niebie. "Dziwne obiekty nad Warszawą"
Pokazał, co zobaczył na niebie. "Dziwne obiekty nad Warszawą"
Wygrała "TzG". Wyznała, na co wydała 100 tys. zł nagrody
Wygrała "TzG". Wyznała, na co wydała 100 tys. zł nagrody
"Mam superrzadkiego raka". Pracował niemal do końca
"Mam superrzadkiego raka". Pracował niemal do końca
"Byłam na krawędzi śmierci". Przejmujące, co wyznała o poronieniu
"Byłam na krawędzi śmierci". Przejmujące, co wyznała o poronieniu