Lady Garden Campaign po raz trzeci. Na pokładzie gorące siostry Delevigne
Cara zaprojektowała koszulki i wraz z Poppy i Chloe zapozowały w nich do zdjęć. Poza koszulkami nie miały nic na sobie. Intymne miejsca przysłoniły roślinami. To trzecia odsłona kampanii Lady Garden, która ma zwrócić uwagę na problem raka szyjki macicy. Organizatorzy kampanii chcą przełamać tabu, które narosło wokół tej choroby.
01.10.2017 14:38
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Największą gwiazdą kampanii jest Cara. Modelka zgodziła się wziąć w niej udział po tym, jak u jej siostry Chloe wykryto w szyjce macicy komórki, z których mógł rozwinąć się nowotwór. To był ostateczny argument, ale Cara w rozmowie z "GQ" przekonuje, że i tak chętnie wzięłaby udział w akcji. – Jest zabawna, ale ma bardzo ważne przesłanie – że dziewczyny i kobiety powinny być wolne od ograniczeń, które nakłada na nie społeczeństwo – przekonuje.
– Świadomość i znajomość ciała są prawami człowieka, a my jesteśmy tak słabo wyedukowani. Mam nadzieję, że wspierając kampanię, przyczynię się do tego, że kobiety lepiej poznają swoją ciała i będą odważnie o nich mówić – tłumaczy Cara. Modelka podkreśla również, że choroby ginekologiczne nie są wyłącznie problemem kobiet. – Mężczyźni tracą żony, siostry, mamy. Zabiera je ten cichy zabójca – przekonuje modelka w "GQ" i zachęca również mężczyzn, by wspierali swoje partnerki w dbaniu o zdrowie.
Pomysłodawczynią kampanii jest aktorka Mika Simmons, której mama zmarła na raka jajnika. Jak przyznaje projekt pomógł jej dojść do siebie po śmierci bliskiej dla niej osoby. – Kampania jest zabawna i bardzo atrakcyjna wizualnie, ale pamiętajmy o najważniejszym przesłaniu: nowotwory ginekologiczne wciąż są słabo wykrywane, nie są dobrze zbadane i często są leczone archaicznymi lekami – mówi Mika w rozmowie z brytyjską edycją magazynu "Vogue".
W tegorocznej edycji kampanii oprócz sióstr Delevigne wzięły udział także Naomi Campbell, Suki Waterhouse i Charlotte Tilbury. Zaprojektowane przez wszystkie uczestniczki projektu koszulki trafią do sprzedaży 5 października. Będzie je można kupić za 28 funtów w sklepie selfidges.com. Całkowity dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na badania nad rakiem szyjki macicy.