Loft37 x Biedronka
Dlaczego projektantki Paulina Ada Kalińska i Joanna Trepka zdecydowały się na stworzenie kolekcji do dyskontu? Czego najbardziej się boją i na co liczą? Czy Biedronka może pomóc im w rozwoju biznesu czy raczej zaszkodzić? Zobaczcie wywiad z duetem LOFT37!
Aleksandra Nagel: Wiele osób krytykowało poprzednie współprace Biedronki z projektantkami właśnie za to, że sieć potraktowała produkty jak resztę asortymentu. Leżały porozrzucane w koszach, nie były traktowane jak produkty z wyższej półki. Chcecie, aby ludzie bili się o wasze produkty jak na bazarze? *
*Joanna Trepka: Liczymy na sukces. Bardzo zależy nam na tym, żeby produkty z kolekcji JUST FOR FUN by LOFT37 cieszyły się dużą popularnością. Wierzymy, że spotkają się z dużym zainteresowaniem i zależy nam na sprzedaży całego asortymentu.
Paulina Ada Kalińska: Aby zapewnić odpowiednią ekspozycję naszych produktów zaproponowałyśmy sieci eleganckie standy, nawiązujące do wizerunku i kolorystyki kolekcji.
Skoro tak, to dlaczego zrobiłyście kolekcję z nową nazwą? *
Bo tak naprawdę są to zupełnie inne produkty. Przygotowane z innych materiałów, dużo tańsze, ale za to bardziej dostępne. Poza tym mamy nadzieję, że linia JUST FOR FUN nie będzie jednorazową współpracą.
*Liczycie na trochę inną współpracę, niż w przypadku wcześniejszych projektantów? *
Jesteśmy przed premierą pierwszej takiej kolekcji, więc póki co trudno mówić o kolejnych wspólnych projektach, ale mamy kilka ciekawych pomysłów, które chciałybyśmy zaproponować sieci Biedronka.
*Czy już ta kolekcja nie była dla was wyzwaniem? Ile par butów powstało? *
Była ogromnym wyzwaniem. To bardzo duże przedsięwzięcie.
*To produkcja na masową skalę… Chciałyście zobaczyć, jak to jest być wielkim graczem takim jak LPP, H&M czy Inditex?
Ambicje mamy duże. Nasze nowe butiki nie powstają w sklepach za rogiem. Celujemy w najpopularniejsze centra handlowe, gdzie konkurujemy z największymi w tej branży.