Loft37 x Biedronka
Najtrudniejsza rzecz, z którą musiałyście się zmierzyć, realizując projekt Loft37 x Biedronka?
Po raz pierwszy realizowałyśmy tak duży projekt, więc sporo kwestii było dla nas zupełnie nowych. Przy takim rozmiarze przedsięwzięcia wszystko trzeba przewidzieć i skrupulatnie zaplanować. Nic nie można pozostawić przypadkowi. Działając na mniejszą skalę ma się większą elastyczność w naprawianiu ewentualnych potknięć.
*Największa satysfakcja? *
Taki moment jak dziś, gdy przychodzicie i wiele osób mówi nam, że kolekcja się podoba. Satysfakcją jest też to, że my istniejemy na rynku zaledwie kilka lat, a współpracujemy z takim gigantem jak Biedronka.
*Jakie macie plany na najbliższe miesiące, lata? Może poszerzenie kolekcji o buty dla dzieci? *
Plany mamy ambitne, ale póki co z niecierpliwością czekamy na 4 lipca, czyli na dzień wprowadzenia kolekcji JUST FOR FUN by LOFT37 do sieci Biedronka, a także skupiamy się na przygotowaniu i wprowadzeniu do naszych sklepów kolekcji jesienno-zimowej. Wkrótce będziemy realizować też sesję wizerunkową z nową ambasadorką LOFT37.