Lourdes Leon w kampanii perfum Pop by Stella McCartney
Kilka miesięcy temu światło dzienne ujrzały zdjęcia z kampanii nowego zapachu Stelli McCartney. W rolach głównych pojawiły się cztery bohaterki: piosenkarka Grimes, modelka Kenya Kinski-Jones (córka Nastassji Kinski i Quincy Jonesa), aktorka Amandla Stenberg oraz córka Madonny - Lourdes „Lola” Leon. Wówczas, oprócz kilku zdjęć wizerunkowych, zostały opublikowane zdjęcia z planu klipu reklamowego z udziałem tej czwórki. Nowy film promujący zapach Pop by Stella McCartney właśnie doczekał się oficjalnej premiery.
Filmowa kampania perfum wygląda jak dobrze zrealizowany teledysk muzyczny. Na tle rozległych pustynnych krajobrazów cztery dziewczyny tańczą przed obiektywem kamery w rytm piosenki „Venus Fly” Grimes ft. Janelle Monae. Świetne efekty nie są zaskoczeniem. Autorką filmu jest Melina Matsoukas, znana reżyserka teledysków, która na swoim koncie ma takie produkcje jak m.in. „Sensual Seduction” Snoop Dogga, „Beautiful, Dirty, Rich” Lady Gagi, „Thinking of You” Katy Perry oraz imponującą liczbę klipów Beyonce i Rihanny.
Reklama jest oficjalnym debiutem Lourdes Leon w roli modelki. Widać, że córka odziedziczyła dryg do tańca po swojej znanej matce, bo na planie modowego teledysku porusza się świetnie.
- Sposób, w jaki Lola tańczy, naprawdę robi wrażenie. Jestem zachwycona. Wszystko, co robi teraz i co robiła wcześniej, sprawia, że błyszczy jak prawdziwa gwiazda. To niesamowite – skomentowała pracę na planie z córką Madonny Stella McCartney, która od wielu lat jest również jej mentorką w dziedzinie projektowania ubioru (Lourdes Leon marzy o karierze projektantki – przyp. red.).
- To początek kariery Loli jako artystki performatywnej. Znamy się od czasów, kiedy była małym dzieckiem. Jest niezależną i inspirującą młodą kobietą, wolnym duchem. Chociaż od urodzenia jest w centrum zainteresowania, twardo stąpa po ziemi – opisała Lourdes Leon brytyjska projektantka.