Anna Lewandowska
Trudno nie zgodzić się z opinią, że sportsmenka jest jedną z najbardziej wpływowych kobiet w Polsce. Można jej nie lubić, można krytykować, ale i tak setki tysięcy Polek chce jeść, ćwiczyć, wyglądać i zarabiać jak Anna Lewandowska. Cokolwiek pokaże w mediach społecznościowych, czy będą to kulki mocy czy najnowszy model sportowego obuwia – natychmiast staje się hitem. Jest ucieleśnieniem kolorowego snu zwykłej dziewczyny: z kobiety nie wyróżniającej się niczym szczególnym, stała się księżniczką wiodącą bajkowe życie u boku prawdziwego księcia, Roberta Lewandowskiego. Musi mieć jednak to „coś”, co pozwala jej prowadzić wielki biznes pod własną marką. Wydaje książki, płyty DVD, ma sklep internetowy, linię produktów dietetycznych, i przyborów kuchennych. Na Facebooku śledzi ją 1,3 mln osób, na Instagramie 1,1 mln. Jest ambasadorką Calzedonii i Nike. A to nie koniec. Pani Ania niedługo zostanie mamą, otwiera się więc przed nią kolejne pole do biznesowego popisu.