Totême by Elin Kling
Tej pani nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. Elin Kling była jedną z pierwszych blogerek (swoją stronę założyła w 2007 roku), które odniosły globalny sukces i przetarły koleżankom po fachu drogę do angażowania się w inne kreatywne projekty. To ona wypromowała w branży skandynawski minimalizm, pokazując, że klasyczne cygaretki i biała koszula uzupełnione o wyrafinowane i skrupulatnie przemyślane dodatki, mogą robić piorunujące wrażenie. Kling swoje blogowanie rozszerzyła w 2011 roku o magazyn StyleBy, który powstał we współpracy z jednym z największych szwedzkich domów mediowych – Bonnier. Blogowanie (a właściwie prowadzenie portalu, bo do takiej rangi urosła na przestrzeni lat jej strona), zawiesiła w 2014 roku, kiedy to wraz z mężem, Karlem Lindmanem, powołała do życia odzieżową markę Totême. I tak jak się można było spodziewać, marka Kling to kwintesencja jej stylu i minimalizm w absolutnie najlepszej formie. Zaledwie kilka tygodni po otwarciu, projekty Kling zaczęło sprzedawać Net-a-Porter, a do fanek marki zaliczają się m.in. Alicia Vikander, Vanessa Traina czy Kate Bosworth.