Pokaz mody z przyszłości. Bella Hadid zaprezentowała sukienkę ze... spreju
Podczas Tygodnia Mody w Paryżu najznamienitsi projektanci przedstawiają swoje najnowsze kolekcje. Jedna z najpopularniejszych modelek na świecie wzięła udział w modowym spektaklu marki Coperni. Wyjście Belli Hadid to nowy rozdział w historii mody.
01.10.2022 | aktual.: 03.10.2022 08:01
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Tegoroczny Paris Fashion Week zaskakuje najnowszymi kolekcjami od znanych i cenionych projektantów. Ostatnie dni zdecydowanie jednak skradł pokaz marki Coperni. Projektanci Sébastien Meyer i Arnaud Vaillan pokazali zebranym coś, co wykracza poza wszelkie schematy. W sieci już krążą porównania tegorocznego pokazu do pamiętnego modowego show Alexandra McQueena, które zostało pokazane szerszej publiczności w 1999 roku.
Kreacja Belli Hadid. Ten moment pokazu wprawił zgromadzonych w zdumienie
Jedna z najpopularniejszych modelek Bella Hadid zamykała pokaz marki Coperni. Na początku mogliśmy zobaczyć Hadid jedynie w dolnej części bielizny, zasłaniającą nagie piersi dłońmi. Po chwili przy modelce znalazł się zespół specjalistów, który pokrył Bellę sprejem - w środku butelki znajdował się Fabrican, materiał, który po chwili zastyga na ciele, tworząc ubranie. Biała sukienka, która pojawiła się na modelce, zapierała dech w piersiach.
"To do was, kobiety, które przekraczacie swoje ciało i nigdy nie ugniecie swojego spojrzenia przed drutem kolczastym moralności" - zaapelowali projektanci w notatce z dedykacją pokazu.
Znawcy mody nie przeoczyli faktu, że prezentacja projektantów marki Coperni nawiązuje do pamiętnego pokazu z 1999 roku. Wówczas jedna z modelek Alexandra McQueena prezentowała białą sukienkę. Modelka stała na ruchomym dysku, obracając się, a w tym czasie dwa roboty pokrywały kreację czarną farbą.
Zobacz także
Moda i technologia, czyli witamy w przyszłości
Francuska marka Coperni skupia się na wizjonerskiej odsłonie mody. W zapowiedzi pokazu projektanci podkreślili, że chcą upamiętnić kobiece sylwetki z przestrzeni wieków, a także pokazać swoją markę w nieco odświeżonej wersji, gdzie połączy się bardziej dorosła estetyka z nauką.
Zapraszamy na grupę FB - #Samodbałość. To tu będziemy informować na bieżąco o wywiadach, nowych historiach. Dołączcie do nas i zaproście wszystkie znajome. Czekamy na was!
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl