Polki w Cannes. Beauty Team L’Oréal Paris już na festiwalu!

Kolejny, czwarty już, dzień Festiwalu Filmowego w Cannes. Ekipa Beauty Team L’Oréal Paris – Aga Wilk i Magdalena Kanoniak, czyli Radzka - będzie relacjonować looki gwiazd z czerwonego dywanu.

Polki w Cannes. Beauty Team L’Oréal Paris już na festiwalu!
Źródło zdjęć: © Instagram, agawilkmakeup
Julia Wiśniewska

17.05.2019 | aktual.: 17.05.2019 21:43

Aga Wilk (Make Up Artist L’Oréal Paris) i influencerka beauty&fashion - Radzka mają tylko (i aż) trzy dni na relację z 72. Festiwalu Filmowego w Cannes.

Obraz
© Instagram, radzka
Obraz
© Instagram, agawilkmakeup
Obraz
© Instagram, agawilkmakeup

Będą obserwować looki gwiazd i brać udział w wielu wydarzeniach w pokaźnej strefie beauty, która jak co roku zagościła podczas Festiwalu Filmowego w Cannes.

Obraz
© Instagram, radzka

Cannes Backstage Studio

Projekt "Cannes Backstage Studio", który Radzka przygotowała wraz z Agą Wilk, będzie trwał dwa tygodnie. Podczas swojego pobytu w Cannes zbiorą materiały i zrelacjonują najważniejsze wydarzenia na żywo w swoich social mediach. Po powrocie do Polski, w siedzibie L’Oréal, będą tworzyły filmy, które podsumują ich obserwacje i doświadczenia z Cannes (można śledzić na YouTube).

Aga Wilk debiutuje jako Make Up Artist L’Oréal Paris oraz w roli korespondentki Beauty L’Oréal Paris. Dodatkowo będzie kreatorką makijaży Grażyny Torbickiej.
Aga ma już duże doświadczenie w świecie makijażu. Współpracowała m.in. z: Vogue, Elle, L’Officiel, Harper’s Bazaar, Glamour, Instyle czy Twój Styl.

Magdalena Kanoniak, influencerka znana pod pseudonimem Radzka, od wielu lat doradza i wspiera polskie kobiety w odnalezieniu własnego stylu. Nie straszne są jej stereotypy ani utarte kanony piękna. Autorka książki „Radzka radzi: Tobie dobrze w tym!”, w której, jako specjalistka od stylu i wizerunku, przedstawia najważniejsze kwestie bliskie współczesnej kobiecie.

Grażyna Torbicka na miejscu

W Cannes od kilku dni jest także dziennikarka i Ambasadorka L'Oréal Paris - Grażyna Torbicka, która spotykała się już z Evą Longorią i Amber Heard. Dziennikarka jest również aktywna na Instagramie, gdzie można podglądać jej Instastories.

Kilka dni temu na swoim instagramowym profilu zdradziła też jedną z kreacji, która zapewne przygotowana jest na czerwony dywan. To piękna suknia od polskiej projektantki Violi Piekut, która w tym roku ubiera prawie cały polski team L'Oréal w Cannes.

Grażyna Torbicka występuje w roli ambasadorki już po raz czwarty. Wcześniej nie współpracowała reklamowo z żadną marką. Powodami, dla których zgodziła się pracować z L'Oréal Paris, są długa obecność marki w Cannes podczas festiwalu filmowego, a także to, że marka jest mocno związana z kobiecością i siłą kobiet, co podkreśla w każdej kampanii.

Tegoroczny 72. Festiwal Filmowy w Cannes zainspirowany m.in. ruchem #metoo skupia się na kobiecej sile i równości. To są główne tematy przewijające się podczas trwającej edycji. W tym samym duchu marka L'Oreal Paris, Oficjalny Kreator Makijażu i Partner Festiwalu, wykreowała swoją kolejną kampanię "KOBIETY W ROLI GŁÓWNEJ".

Partnerem artykułu jest L'Oréal Paris

Źródło artykułu:WP Kobieta
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)