Polska marka odzieżowa Bizuu doceniona przez zespół The Rolling Stones
Zespół umieścił informację w swoich kanałach social media. Takiej współpracy jeszcze nie było. Fakt, że marka pochodzi z Polski, jest najlepszym dowodem na to, że nasza moda coraz bardziej liczy się na świecie.
Polska marka Bizuu doczekała się promocji na niecodzienną skalę. Zespół The Rolling Stones na swoim oficjalnym profilu na Facebooku oraz Instagramie umieścił informację o ich pop up store przygotowanym specjalnie na odwiedziny zespołu w Warszawie z okazji trasy koncertowej NO FILTER. Ponieważ koncert zagrają już dziś, to zachęcili tym samym fanów do odwiedzenia butiku. Informacja dotarła do milionów fanów obserwujących kapelę w social mediach.
Projektantki Blanka Jordan i Zuzanna Wachowiak stworzyły dzienną kolekcję Bizuu x The Rolling Stones, na którą składają się m.in. płaszcz, ale także niezwykle modna w tym sezonie kurtka typu bomberjacket. Dodatkowo wizerunek The Rolling Stones został wykorzystany na swetrach, bluzach oraz sukienkach. W kolekcji dostępne są także t-shirty z symbolami czy wizerunkiem zespołu oraz cytatami z piosenek. Zdecydowanym novum jest fakt, że w kolekcji pojawił się jeden t-shirt męski, co nie było do tej pory standardem marki.
Po ich bajkowych Atomówkach oraz kultowej kolekcji Barbie przyszedł czas na odsłonę kobiecej niezależności w trochę innym wydaniu. Po sukcesie dwóch poprzednich kolekcji licencyjnych, projektantki nawiązały współpracę z firmą Bravado oraz Universal Music Polska. Najnowsza kapsułowa kolekcja zainspirowana została rockowym charakterem zespołu The Rolling Stones, jego niepowtarzalną muzyką, stylem i kultowymi symbolami. Kolory kolekcji to charakterystyczna dla samej kapeli paleta barw. Mocne kolory stanowią idealny podkład pod licznie użyte w tej kolekcji aplikacje. Hafty, cekinowe motywy, naszywki czy personalizowana podszewka – wszystkie inspirowane symbolami The Rolling Stones.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl