Stylistka Nathalie Croquet odtwarza kampanie reklamowe znanych marek

Czy zwykła kobieta, która nie ma nic wspólnego z pracą w modelingu, może wziąć udział w kampanii znanej marki modowej? Z tego typu doświadczeniem postanowiła zmierzyć się francuska stylistka i dziennikarka Nathalie Croquet, która odtworzyła pozy popularnych modelek i aktorek z sesji wizerunkowych m.in. Lanvin, Zadig & Voltaire, Sonia Rykiel, Isabel Marant, Lancome czy Acne Studios.

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiał prasowy
Kamila Żyźniewska

/ 11Stylistka Nathalie Croquet odtwarza kampanie reklamowe znanych marek

Obraz
© Instagram

Czy zwykła kobieta, która nie ma nic wspólnego z pracą w modelingu, może wziąć udział w kampanii znanej marki modowej? Z tego typu doświadczeniem postanowiła zmierzyć się francuska stylistka i dziennikarka Nathalie Croquet, która odtworzyła pozy popularnych modelek i aktorek z sesji wizerunkowych m.in. Lanvin, Zadig & Voltaire, Sonia Rykiel, Isabel Marant, Lancome czy Acne Studios.

Nad projektem o nazwie "Spoof" pracowali doświadczeni graficy, dzięki czemu zdjęcia stanowią dokładne odtworzenie znanych sesji. Od oryginałów różni ich tylko jeden szczegół - główna bohaterka, której wiek, uroda i sylwetka nie wpisują się w standardy typowej modelki.

Pomysł dziennikarki doczekał się wielu interpretacji. Jedni uważają, że Croquet po prostu sparodiowała popularne kampanie. Inni są zdania, że "Spoof" otwiera szerszą dyskusję na temat tego, czy zwykła kobieta jest w stanie zastąpić modelkę w reklamie marki odzieżowej. Co na ten temat myśli sama autorka?

"Tak naprawdę, na tych zdjęciach nie widzę siebie. Jakbym nie rozpoznawała swojego głosu na telefonicznej sekretarce" - wyznała portalowi BuzzFeed.

"Kobiety, konsumpcja, retusz, kosmetyki, starzenie się, piękno - te hasła od razu przychodzą do głowy, ale tak naprawdę z każdym z nich można dyskutować. Czuję, że ludzie potrzebują bardziej duchowego podejścia do życia oraz dobrej zabawy. Cieszę się, że mogę im ją dać, nawet kiedy w sesji śmieję się z samej siebie" - dodała Croquet.

/ 11Stylistka Nathalie Croquet odtwarza kampanie reklamowe znanych marek

Obraz
© Instagram

Czy zwykła kobieta, która nie ma nic wspólnego z pracą w modelingu, może wziąć udział w kampanii znanej marki modowej? Z tego typu doświadczeniem postanowiła zmierzyć się francuska stylistka i dziennikarka Nathalie Croquet, która odtworzyła pozy popularnych modelek i aktorek z sesji wizerunkowych m.in. Lanvin, Zadig & Voltaire, Sonia Rykiel, Isabel Marant, Lancome czy Acne Studios.

Nad projektem o nazwie "Spoof" pracowali doświadczeni graficy, dzięki czemu zdjęcia stanowią dokładne odtworzenie znanych sesji. Od oryginałów różni ich tylko jeden szczegół - główna bohaterka, której wiek, uroda i sylwetka nie wpisują się w standardy typowej modelki.

Pomysł dziennikarki doczekał się wielu interpretacji. Jedni uważają, że Croquet po prostu sparodiowała popularne kampanie. Inni są zdania, że "Spoof" otwiera szerszą dyskusję na temat tego, czy zwykła kobieta jest w stanie zastąpić modelkę w reklamie marki odzieżowej. Co na ten temat myśli sama autorka?

"Tak naprawdę, na tych zdjęciach nie widzę siebie. Jakbym nie rozpoznawała swojego głosu na telefonicznej sekretarce" - wyznała portalowi BuzzFeed.

"Kobiety, konsumpcja, retusz, kosmetyki, starzenie się, piękno - te hasła od razu przychodzą do głowy, ale tak naprawdę z każdym z nich można dyskutować. Czuję, że ludzie potrzebują bardziej duchowego podejścia do życia oraz dobrej zabawy. Cieszę się, że mogę im ją dać, nawet kiedy w sesji śmieję się z samej siebie" - dodała Croquet.

/ 11Stylistka Nathalie Croquet odtwarza kampanie reklamowe znanych marek

Obraz
© Instagram

Czy zwykła kobieta, która nie ma nic wspólnego z pracą w modelingu, może wziąć udział w kampanii znanej marki modowej? Z tego typu doświadczeniem postanowiła zmierzyć się francuska stylistka i dziennikarka Nathalie Croquet, która odtworzyła pozy popularnych modelek i aktorek z sesji wizerunkowych m.in. Lanvin, Zadig & Voltaire, Sonia Rykiel, Isabel Marant, Lancome czy Acne Studios.

Nad projektem o nazwie "Spoof" pracowali doświadczeni graficy, dzięki czemu zdjęcia stanowią dokładne odtworzenie znanych sesji. Od oryginałów różni ich tylko jeden szczegół - główna bohaterka, której wiek, uroda i sylwetka nie wpisują się w standardy typowej modelki.

Pomysł dziennikarki doczekał się wielu interpretacji. Jedni uważają, że Croquet po prostu sparodiowała popularne kampanie. Inni są zdania, że "Spoof" otwiera szerszą dyskusję na temat tego, czy zwykła kobieta jest w stanie zastąpić modelkę w reklamie marki odzieżowej. Co na ten temat myśli sama autorka?

"Tak naprawdę, na tych zdjęciach nie widzę siebie. Jakbym nie rozpoznawała swojego głosu na telefonicznej sekretarce" - wyznała portalowi BuzzFeed.

"Kobiety, konsumpcja, retusz, kosmetyki, starzenie się, piękno - te hasła od razu przychodzą do głowy, ale tak naprawdę z każdym z nich można dyskutować. Czuję, że ludzie potrzebują bardziej duchowego podejścia do życia oraz dobrej zabawy. Cieszę się, że mogę im ją dać, nawet kiedy w sesji śmieję się z samej siebie" - dodała Croquet.

/ 11Stylistka Nathalie Croquet odtwarza kampanie reklamowe znanych marek

Obraz
© Instagram

Czy zwykła kobieta, która nie ma nic wspólnego z pracą w modelingu, może wziąć udział w kampanii znanej marki modowej? Z tego typu doświadczeniem postanowiła zmierzyć się francuska stylistka i dziennikarka Nathalie Croquet, która odtworzyła pozy popularnych modelek i aktorek z sesji wizerunkowych m.in. Lanvin, Zadig & Voltaire, Sonia Rykiel, Isabel Marant, Lancome czy Acne Studios.

Nad projektem o nazwie "Spoof" pracowali doświadczeni graficy, dzięki czemu zdjęcia stanowią dokładne odtworzenie znanych sesji. Od oryginałów różni ich tylko jeden szczegół - główna bohaterka, której wiek, uroda i sylwetka nie wpisują się w standardy typowej modelki.

Pomysł dziennikarki doczekał się wielu interpretacji. Jedni uważają, że Croquet po prostu sparodiowała popularne kampanie. Inni są zdania, że "Spoof" otwiera szerszą dyskusję na temat tego, czy zwykła kobieta jest w stanie zastąpić modelkę w reklamie marki odzieżowej. Co na ten temat myśli sama autorka?

"Tak naprawdę, na tych zdjęciach nie widzę siebie. Jakbym nie rozpoznawała swojego głosu na telefonicznej sekretarce" - wyznała portalowi BuzzFeed.

"Kobiety, konsumpcja, retusz, kosmetyki, starzenie się, piękno - te hasła od razu przychodzą do głowy, ale tak naprawdę z każdym z nich można dyskutować. Czuję, że ludzie potrzebują bardziej duchowego podejścia do życia oraz dobrej zabawy. Cieszę się, że mogę im ją dać, nawet kiedy w sesji śmieję się z samej siebie" - dodała Croquet.

/ 11Stylistka Nathalie Croquet odtwarza kampanie reklamowe znanych marek

Obraz
© Instagram

Czy zwykła kobieta, która nie ma nic wspólnego z pracą w modelingu, może wziąć udział w kampanii znanej marki modowej? Z tego typu doświadczeniem postanowiła zmierzyć się francuska stylistka i dziennikarka Nathalie Croquet, która odtworzyła pozy popularnych modelek i aktorek z sesji wizerunkowych m.in. Lanvin, Zadig & Voltaire, Sonia Rykiel, Isabel Marant, Lancome czy Acne Studios.

Nad projektem o nazwie "Spoof" pracowali doświadczeni graficy, dzięki czemu zdjęcia stanowią dokładne odtworzenie znanych sesji. Od oryginałów różni ich tylko jeden szczegół - główna bohaterka, której wiek, uroda i sylwetka nie wpisują się w standardy typowej modelki.

Pomysł dziennikarki doczekał się wielu interpretacji. Jedni uważają, że Croquet po prostu sparodiowała popularne kampanie. Inni są zdania, że "Spoof" otwiera szerszą dyskusję na temat tego, czy zwykła kobieta jest w stanie zastąpić modelkę w reklamie marki odzieżowej. Co na ten temat myśli sama autorka?

"Tak naprawdę, na tych zdjęciach nie widzę siebie. Jakbym nie rozpoznawała swojego głosu na telefonicznej sekretarce" - wyznała portalowi BuzzFeed.

"Kobiety, konsumpcja, retusz, kosmetyki, starzenie się, piękno - te hasła od razu przychodzą do głowy, ale tak naprawdę z każdym z nich można dyskutować. Czuję, że ludzie potrzebują bardziej duchowego podejścia do życia oraz dobrej zabawy. Cieszę się, że mogę im ją dać, nawet kiedy w sesji śmieję się z samej siebie" - dodała Croquet.

/ 11Stylistka Nathalie Croquet odtwarza kampanie reklamowe znanych marek

Obraz
© Instagram

Czy zwykła kobieta, która nie ma nic wspólnego z pracą w modelingu, może wziąć udział w kampanii znanej marki modowej? Z tego typu doświadczeniem postanowiła zmierzyć się francuska stylistka i dziennikarka Nathalie Croquet, która odtworzyła pozy popularnych modelek i aktorek z sesji wizerunkowych m.in. Lanvin, Zadig & Voltaire, Sonia Rykiel, Isabel Marant, Lancome czy Acne Studios.

Nad projektem o nazwie "Spoof" pracowali doświadczeni graficy, dzięki czemu zdjęcia stanowią dokładne odtworzenie znanych sesji. Od oryginałów różni ich tylko jeden szczegół - główna bohaterka, której wiek, uroda i sylwetka nie wpisują się w standardy typowej modelki.

Pomysł dziennikarki doczekał się wielu interpretacji. Jedni uważają, że Croquet po prostu sparodiowała popularne kampanie. Inni są zdania, że "Spoof" otwiera szerszą dyskusję na temat tego, czy zwykła kobieta jest w stanie zastąpić modelkę w reklamie marki odzieżowej. Co na ten temat myśli sama autorka?

"Tak naprawdę, na tych zdjęciach nie widzę siebie. Jakbym nie rozpoznawała swojego głosu na telefonicznej sekretarce" - wyznała portalowi BuzzFeed.

"Kobiety, konsumpcja, retusz, kosmetyki, starzenie się, piękno - te hasła od razu przychodzą do głowy, ale tak naprawdę z każdym z nich można dyskutować. Czuję, że ludzie potrzebują bardziej duchowego podejścia do życia oraz dobrej zabawy. Cieszę się, że mogę im ją dać, nawet kiedy w sesji śmieję się z samej siebie" - dodała Croquet.

/ 11Stylistka Nathalie Croquet odtwarza kampanie reklamowe znanych marek

Obraz
© Instagram

Czy zwykła kobieta, która nie ma nic wspólnego z pracą w modelingu, może wziąć udział w kampanii znanej marki modowej? Z tego typu doświadczeniem postanowiła zmierzyć się francuska stylistka i dziennikarka Nathalie Croquet, która odtworzyła pozy popularnych modelek i aktorek z sesji wizerunkowych m.in. Lanvin, Zadig & Voltaire, Sonia Rykiel, Isabel Marant, Lancome czy Acne Studios.

Nad projektem o nazwie "Spoof" pracowali doświadczeni graficy, dzięki czemu zdjęcia stanowią dokładne odtworzenie znanych sesji. Od oryginałów różni ich tylko jeden szczegół - główna bohaterka, której wiek, uroda i sylwetka nie wpisują się w standardy typowej modelki.

Pomysł dziennikarki doczekał się wielu interpretacji. Jedni uważają, że Croquet po prostu sparodiowała popularne kampanie. Inni są zdania, że "Spoof" otwiera szerszą dyskusję na temat tego, czy zwykła kobieta jest w stanie zastąpić modelkę w reklamie marki odzieżowej. Co na ten temat myśli sama autorka?

"Tak naprawdę, na tych zdjęciach nie widzę siebie. Jakbym nie rozpoznawała swojego głosu na telefonicznej sekretarce" - wyznała portalowi BuzzFeed.

"Kobiety, konsumpcja, retusz, kosmetyki, starzenie się, piękno - te hasła od razu przychodzą do głowy, ale tak naprawdę z każdym z nich można dyskutować. Czuję, że ludzie potrzebują bardziej duchowego podejścia do życia oraz dobrej zabawy. Cieszę się, że mogę im ją dać, nawet kiedy w sesji śmieję się z samej siebie" - dodała Croquet.

/ 11Stylistka Nathalie Croquet odtwarza kampanie reklamowe znanych marek

Obraz
© Instagram

Czy zwykła kobieta, która nie ma nic wspólnego z pracą w modelingu, może wziąć udział w kampanii znanej marki modowej? Z tego typu doświadczeniem postanowiła zmierzyć się francuska stylistka i dziennikarka Nathalie Croquet, która odtworzyła pozy popularnych modelek i aktorek z sesji wizerunkowych m.in. Lanvin, Zadig & Voltaire, Sonia Rykiel, Isabel Marant, Lancome czy Acne Studios.

Nad projektem o nazwie "Spoof" pracowali doświadczeni graficy, dzięki czemu zdjęcia stanowią dokładne odtworzenie znanych sesji. Od oryginałów różni ich tylko jeden szczegół - główna bohaterka, której wiek, uroda i sylwetka nie wpisują się w standardy typowej modelki.

Pomysł dziennikarki doczekał się wielu interpretacji. Jedni uważają, że Croquet po prostu sparodiowała popularne kampanie. Inni są zdania, że "Spoof" otwiera szerszą dyskusję na temat tego, czy zwykła kobieta jest w stanie zastąpić modelkę w reklamie marki odzieżowej. Co na ten temat myśli sama autorka?

"Tak naprawdę, na tych zdjęciach nie widzę siebie. Jakbym nie rozpoznawała swojego głosu na telefonicznej sekretarce" - wyznała portalowi BuzzFeed.

"Kobiety, konsumpcja, retusz, kosmetyki, starzenie się, piękno - te hasła od razu przychodzą do głowy, ale tak naprawdę z każdym z nich można dyskutować. Czuję, że ludzie potrzebują bardziej duchowego podejścia do życia oraz dobrej zabawy. Cieszę się, że mogę im ją dać, nawet kiedy w sesji śmieję się z samej siebie" - dodała Croquet.

/ 11Stylistka Nathalie Croquet odtwarza kampanie reklamowe znanych marek

Obraz
© Instagram

Czy zwykła kobieta, która nie ma nic wspólnego z pracą w modelingu, może wziąć udział w kampanii znanej marki modowej? Z tego typu doświadczeniem postanowiła zmierzyć się francuska stylistka i dziennikarka Nathalie Croquet, która odtworzyła pozy popularnych modelek i aktorek z sesji wizerunkowych m.in. Lanvin, Zadig & Voltaire, Sonia Rykiel, Isabel Marant, Lancome czy Acne Studios.

Nad projektem o nazwie "Spoof" pracowali doświadczeni graficy, dzięki czemu zdjęcia stanowią dokładne odtworzenie znanych sesji. Od oryginałów różni ich tylko jeden szczegół - główna bohaterka, której wiek, uroda i sylwetka nie wpisują się w standardy typowej modelki.

Pomysł dziennikarki doczekał się wielu interpretacji. Jedni uważają, że Croquet po prostu sparodiowała popularne kampanie. Inni są zdania, że "Spoof" otwiera szerszą dyskusję na temat tego, czy zwykła kobieta jest w stanie zastąpić modelkę w reklamie marki odzieżowej. Co na ten temat myśli sama autorka?

"Tak naprawdę, na tych zdjęciach nie widzę siebie. Jakbym nie rozpoznawała swojego głosu na telefonicznej sekretarce" - wyznała portalowi BuzzFeed.

"Kobiety, konsumpcja, retusz, kosmetyki, starzenie się, piękno - te hasła od razu przychodzą do głowy, ale tak naprawdę z każdym z nich można dyskutować. Czuję, że ludzie potrzebują bardziej duchowego podejścia do życia oraz dobrej zabawy. Cieszę się, że mogę im ją dać, nawet kiedy w sesji śmieję się z samej siebie" - dodała Croquet.

10 / 11Stylistka Nathalie Croquet odtwarza kampanie reklamowe znanych marek

Obraz
© Instagram

Czy zwykła kobieta, która nie ma nic wspólnego z pracą w modelingu, może wziąć udział w kampanii znanej marki modowej? Z tego typu doświadczeniem postanowiła zmierzyć się francuska stylistka i dziennikarka Nathalie Croquet, która odtworzyła pozy popularnych modelek i aktorek z sesji wizerunkowych m.in. Lanvin, Zadig & Voltaire, Sonia Rykiel, Isabel Marant, Lancome czy Acne Studios.

Nad projektem o nazwie "Spoof" pracowali doświadczeni graficy, dzięki czemu zdjęcia stanowią dokładne odtworzenie znanych sesji. Od oryginałów różni ich tylko jeden szczegół - główna bohaterka, której wiek, uroda i sylwetka nie wpisują się w standardy typowej modelki.

Pomysł dziennikarki doczekał się wielu interpretacji. Jedni uważają, że Croquet po prostu sparodiowała popularne kampanie. Inni są zdania, że "Spoof" otwiera szerszą dyskusję na temat tego, czy zwykła kobieta jest w stanie zastąpić modelkę w reklamie marki odzieżowej. Co na ten temat myśli sama autorka?

"Tak naprawdę, na tych zdjęciach nie widzę siebie. Jakbym nie rozpoznawała swojego głosu na telefonicznej sekretarce" - wyznała portalowi BuzzFeed.

"Kobiety, konsumpcja, retusz, kosmetyki, starzenie się, piękno - te hasła od razu przychodzą do głowy, ale tak naprawdę z każdym z nich można dyskutować. Czuję, że ludzie potrzebują bardziej duchowego podejścia do życia oraz dobrej zabawy. Cieszę się, że mogę im ją dać, nawet kiedy w sesji śmieję się z samej siebie" - dodała Croquet.

11 / 11Stylistka Nathalie Croquet odtwarza kampanie reklamowe znanych marek

Obraz
© Instagram

Czy zwykła kobieta, która nie ma nic wspólnego z pracą w modelingu, może wziąć udział w kampanii znanej marki modowej? Z tego typu doświadczeniem postanowiła zmierzyć się francuska stylistka i dziennikarka Nathalie Croquet, która odtworzyła pozy popularnych modelek i aktorek z sesji wizerunkowych m.in. Lanvin, Zadig & Voltaire, Sonia Rykiel, Isabel Marant, Lancome czy Acne Studios.

Nad projektem o nazwie "Spoof" pracowali doświadczeni graficy, dzięki czemu zdjęcia stanowią dokładne odtworzenie znanych sesji. Od oryginałów różni ich tylko jeden szczegół - główna bohaterka, której wiek, uroda i sylwetka nie wpisują się w standardy typowej modelki.

Pomysł dziennikarki doczekał się wielu interpretacji. Jedni uważają, że Croquet po prostu sparodiowała popularne kampanie. Inni są zdania, że "Spoof" otwiera szerszą dyskusję na temat tego, czy zwykła kobieta jest w stanie zastąpić modelkę w reklamie marki odzieżowej. Co na ten temat myśli sama autorka?

"Tak naprawdę, na tych zdjęciach nie widzę siebie. Jakbym nie rozpoznawała swojego głosu na telefonicznej sekretarce" - wyznała portalowi BuzzFeed.

"Kobiety, konsumpcja, retusz, kosmetyki, starzenie się, piękno - te hasła od razu przychodzą do głowy, ale tak naprawdę z każdym z nich można dyskutować. Czuję, że ludzie potrzebują bardziej duchowego podejścia do życia oraz dobrej zabawy. Cieszę się, że mogę im ją dać, nawet kiedy w sesji śmieję się z samej siebie" - dodała Croquet.

Wybrane dla Ciebie

Zabrała głos w sprawie nocnej prohibicji. "To jest zabójstwo dla mózgu"
Zabrała głos w sprawie nocnej prohibicji. "To jest zabójstwo dla mózgu"
Najlepsza temperatura do snu. Tak podkręcisz metabolizm
Najlepsza temperatura do snu. Tak podkręcisz metabolizm
Znów zachwyciła kreacją. Postawiła na czerwień i ażurowe wzory
Znów zachwyciła kreacją. Postawiła na czerwień i ażurowe wzory
Już może wlatywać do domów. Pod żadnym pozorem nie dotykaj
Już może wlatywać do domów. Pod żadnym pozorem nie dotykaj
Nie miała objawów. Przy rutynowym badaniu prawda wyszła na jaw
Nie miała objawów. Przy rutynowym badaniu prawda wyszła na jaw
Olśniła w jesiennej stylizacji. Jej buty to prawdziwy hit
Olśniła w jesiennej stylizacji. Jej buty to prawdziwy hit
Witasz się tak z obcym psem? Dajesz mu komunikat "zrobię ci krzywdę"
Witasz się tak z obcym psem? Dajesz mu komunikat "zrobię ci krzywdę"
"Odesłany z sali operacyjnej". Miał przejść ryzykowny zabieg
"Odesłany z sali operacyjnej". Miał przejść ryzykowny zabieg
Grał w serialu "Siódme niebo". Nagranie żony złamało mu karierę
Grał w serialu "Siódme niebo". Nagranie żony złamało mu karierę
"Wstydziliśmy się". Dziś nie ukrywa, z jakich zabiegów korzysta
"Wstydziliśmy się". Dziś nie ukrywa, z jakich zabiegów korzysta
Wpływ skarpetek na zasypianie. Naukowcy przeprowadzili badania
Wpływ skarpetek na zasypianie. Naukowcy przeprowadzili badania
Nie używaj po terminie. Wiele osób nie ma pojęcia
Nie używaj po terminie. Wiele osób nie ma pojęcia