Stylistka Nathalie Croquet odtwarza kampanie reklamowe znanych marek

Czy zwykła kobieta, która nie ma nic wspólnego z pracą w modelingu, może wziąć udział w kampanii znanej marki modowej? Z tego typu doświadczeniem postanowiła zmierzyć się francuska stylistka i dziennikarka Nathalie Croquet, która odtworzyła pozy popularnych modelek i aktorek z sesji wizerunkowych m.in. Lanvin, Zadig & Voltaire, Sonia Rykiel, Isabel Marant, Lancome czy Acne Studios.

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiał prasowy
Kamila Żyźniewska

/ 11Stylistka Nathalie Croquet odtwarza kampanie reklamowe znanych marek

Obraz
© Instagram

Czy zwykła kobieta, która nie ma nic wspólnego z pracą w modelingu, może wziąć udział w kampanii znanej marki modowej? Z tego typu doświadczeniem postanowiła zmierzyć się francuska stylistka i dziennikarka Nathalie Croquet, która odtworzyła pozy popularnych modelek i aktorek z sesji wizerunkowych m.in. Lanvin, Zadig & Voltaire, Sonia Rykiel, Isabel Marant, Lancome czy Acne Studios.

Nad projektem o nazwie "Spoof" pracowali doświadczeni graficy, dzięki czemu zdjęcia stanowią dokładne odtworzenie znanych sesji. Od oryginałów różni ich tylko jeden szczegół - główna bohaterka, której wiek, uroda i sylwetka nie wpisują się w standardy typowej modelki.

Pomysł dziennikarki doczekał się wielu interpretacji. Jedni uważają, że Croquet po prostu sparodiowała popularne kampanie. Inni są zdania, że "Spoof" otwiera szerszą dyskusję na temat tego, czy zwykła kobieta jest w stanie zastąpić modelkę w reklamie marki odzieżowej. Co na ten temat myśli sama autorka?

"Tak naprawdę, na tych zdjęciach nie widzę siebie. Jakbym nie rozpoznawała swojego głosu na telefonicznej sekretarce" - wyznała portalowi BuzzFeed.

"Kobiety, konsumpcja, retusz, kosmetyki, starzenie się, piękno - te hasła od razu przychodzą do głowy, ale tak naprawdę z każdym z nich można dyskutować. Czuję, że ludzie potrzebują bardziej duchowego podejścia do życia oraz dobrej zabawy. Cieszę się, że mogę im ją dać, nawet kiedy w sesji śmieję się z samej siebie" - dodała Croquet.

/ 11Stylistka Nathalie Croquet odtwarza kampanie reklamowe znanych marek

Obraz
© Instagram

Czy zwykła kobieta, która nie ma nic wspólnego z pracą w modelingu, może wziąć udział w kampanii znanej marki modowej? Z tego typu doświadczeniem postanowiła zmierzyć się francuska stylistka i dziennikarka Nathalie Croquet, która odtworzyła pozy popularnych modelek i aktorek z sesji wizerunkowych m.in. Lanvin, Zadig & Voltaire, Sonia Rykiel, Isabel Marant, Lancome czy Acne Studios.

Nad projektem o nazwie "Spoof" pracowali doświadczeni graficy, dzięki czemu zdjęcia stanowią dokładne odtworzenie znanych sesji. Od oryginałów różni ich tylko jeden szczegół - główna bohaterka, której wiek, uroda i sylwetka nie wpisują się w standardy typowej modelki.

Pomysł dziennikarki doczekał się wielu interpretacji. Jedni uważają, że Croquet po prostu sparodiowała popularne kampanie. Inni są zdania, że "Spoof" otwiera szerszą dyskusję na temat tego, czy zwykła kobieta jest w stanie zastąpić modelkę w reklamie marki odzieżowej. Co na ten temat myśli sama autorka?

"Tak naprawdę, na tych zdjęciach nie widzę siebie. Jakbym nie rozpoznawała swojego głosu na telefonicznej sekretarce" - wyznała portalowi BuzzFeed.

"Kobiety, konsumpcja, retusz, kosmetyki, starzenie się, piękno - te hasła od razu przychodzą do głowy, ale tak naprawdę z każdym z nich można dyskutować. Czuję, że ludzie potrzebują bardziej duchowego podejścia do życia oraz dobrej zabawy. Cieszę się, że mogę im ją dać, nawet kiedy w sesji śmieję się z samej siebie" - dodała Croquet.

/ 11Stylistka Nathalie Croquet odtwarza kampanie reklamowe znanych marek

Obraz
© Instagram

Czy zwykła kobieta, która nie ma nic wspólnego z pracą w modelingu, może wziąć udział w kampanii znanej marki modowej? Z tego typu doświadczeniem postanowiła zmierzyć się francuska stylistka i dziennikarka Nathalie Croquet, która odtworzyła pozy popularnych modelek i aktorek z sesji wizerunkowych m.in. Lanvin, Zadig & Voltaire, Sonia Rykiel, Isabel Marant, Lancome czy Acne Studios.

Nad projektem o nazwie "Spoof" pracowali doświadczeni graficy, dzięki czemu zdjęcia stanowią dokładne odtworzenie znanych sesji. Od oryginałów różni ich tylko jeden szczegół - główna bohaterka, której wiek, uroda i sylwetka nie wpisują się w standardy typowej modelki.

Pomysł dziennikarki doczekał się wielu interpretacji. Jedni uważają, że Croquet po prostu sparodiowała popularne kampanie. Inni są zdania, że "Spoof" otwiera szerszą dyskusję na temat tego, czy zwykła kobieta jest w stanie zastąpić modelkę w reklamie marki odzieżowej. Co na ten temat myśli sama autorka?

"Tak naprawdę, na tych zdjęciach nie widzę siebie. Jakbym nie rozpoznawała swojego głosu na telefonicznej sekretarce" - wyznała portalowi BuzzFeed.

"Kobiety, konsumpcja, retusz, kosmetyki, starzenie się, piękno - te hasła od razu przychodzą do głowy, ale tak naprawdę z każdym z nich można dyskutować. Czuję, że ludzie potrzebują bardziej duchowego podejścia do życia oraz dobrej zabawy. Cieszę się, że mogę im ją dać, nawet kiedy w sesji śmieję się z samej siebie" - dodała Croquet.

/ 11Stylistka Nathalie Croquet odtwarza kampanie reklamowe znanych marek

Obraz
© Instagram

Czy zwykła kobieta, która nie ma nic wspólnego z pracą w modelingu, może wziąć udział w kampanii znanej marki modowej? Z tego typu doświadczeniem postanowiła zmierzyć się francuska stylistka i dziennikarka Nathalie Croquet, która odtworzyła pozy popularnych modelek i aktorek z sesji wizerunkowych m.in. Lanvin, Zadig & Voltaire, Sonia Rykiel, Isabel Marant, Lancome czy Acne Studios.

Nad projektem o nazwie "Spoof" pracowali doświadczeni graficy, dzięki czemu zdjęcia stanowią dokładne odtworzenie znanych sesji. Od oryginałów różni ich tylko jeden szczegół - główna bohaterka, której wiek, uroda i sylwetka nie wpisują się w standardy typowej modelki.

Pomysł dziennikarki doczekał się wielu interpretacji. Jedni uważają, że Croquet po prostu sparodiowała popularne kampanie. Inni są zdania, że "Spoof" otwiera szerszą dyskusję na temat tego, czy zwykła kobieta jest w stanie zastąpić modelkę w reklamie marki odzieżowej. Co na ten temat myśli sama autorka?

"Tak naprawdę, na tych zdjęciach nie widzę siebie. Jakbym nie rozpoznawała swojego głosu na telefonicznej sekretarce" - wyznała portalowi BuzzFeed.

"Kobiety, konsumpcja, retusz, kosmetyki, starzenie się, piękno - te hasła od razu przychodzą do głowy, ale tak naprawdę z każdym z nich można dyskutować. Czuję, że ludzie potrzebują bardziej duchowego podejścia do życia oraz dobrej zabawy. Cieszę się, że mogę im ją dać, nawet kiedy w sesji śmieję się z samej siebie" - dodała Croquet.

/ 11Stylistka Nathalie Croquet odtwarza kampanie reklamowe znanych marek

Obraz
© Instagram

Czy zwykła kobieta, która nie ma nic wspólnego z pracą w modelingu, może wziąć udział w kampanii znanej marki modowej? Z tego typu doświadczeniem postanowiła zmierzyć się francuska stylistka i dziennikarka Nathalie Croquet, która odtworzyła pozy popularnych modelek i aktorek z sesji wizerunkowych m.in. Lanvin, Zadig & Voltaire, Sonia Rykiel, Isabel Marant, Lancome czy Acne Studios.

Nad projektem o nazwie "Spoof" pracowali doświadczeni graficy, dzięki czemu zdjęcia stanowią dokładne odtworzenie znanych sesji. Od oryginałów różni ich tylko jeden szczegół - główna bohaterka, której wiek, uroda i sylwetka nie wpisują się w standardy typowej modelki.

Pomysł dziennikarki doczekał się wielu interpretacji. Jedni uważają, że Croquet po prostu sparodiowała popularne kampanie. Inni są zdania, że "Spoof" otwiera szerszą dyskusję na temat tego, czy zwykła kobieta jest w stanie zastąpić modelkę w reklamie marki odzieżowej. Co na ten temat myśli sama autorka?

"Tak naprawdę, na tych zdjęciach nie widzę siebie. Jakbym nie rozpoznawała swojego głosu na telefonicznej sekretarce" - wyznała portalowi BuzzFeed.

"Kobiety, konsumpcja, retusz, kosmetyki, starzenie się, piękno - te hasła od razu przychodzą do głowy, ale tak naprawdę z każdym z nich można dyskutować. Czuję, że ludzie potrzebują bardziej duchowego podejścia do życia oraz dobrej zabawy. Cieszę się, że mogę im ją dać, nawet kiedy w sesji śmieję się z samej siebie" - dodała Croquet.

/ 11Stylistka Nathalie Croquet odtwarza kampanie reklamowe znanych marek

Obraz
© Instagram

Czy zwykła kobieta, która nie ma nic wspólnego z pracą w modelingu, może wziąć udział w kampanii znanej marki modowej? Z tego typu doświadczeniem postanowiła zmierzyć się francuska stylistka i dziennikarka Nathalie Croquet, która odtworzyła pozy popularnych modelek i aktorek z sesji wizerunkowych m.in. Lanvin, Zadig & Voltaire, Sonia Rykiel, Isabel Marant, Lancome czy Acne Studios.

Nad projektem o nazwie "Spoof" pracowali doświadczeni graficy, dzięki czemu zdjęcia stanowią dokładne odtworzenie znanych sesji. Od oryginałów różni ich tylko jeden szczegół - główna bohaterka, której wiek, uroda i sylwetka nie wpisują się w standardy typowej modelki.

Pomysł dziennikarki doczekał się wielu interpretacji. Jedni uważają, że Croquet po prostu sparodiowała popularne kampanie. Inni są zdania, że "Spoof" otwiera szerszą dyskusję na temat tego, czy zwykła kobieta jest w stanie zastąpić modelkę w reklamie marki odzieżowej. Co na ten temat myśli sama autorka?

"Tak naprawdę, na tych zdjęciach nie widzę siebie. Jakbym nie rozpoznawała swojego głosu na telefonicznej sekretarce" - wyznała portalowi BuzzFeed.

"Kobiety, konsumpcja, retusz, kosmetyki, starzenie się, piękno - te hasła od razu przychodzą do głowy, ale tak naprawdę z każdym z nich można dyskutować. Czuję, że ludzie potrzebują bardziej duchowego podejścia do życia oraz dobrej zabawy. Cieszę się, że mogę im ją dać, nawet kiedy w sesji śmieję się z samej siebie" - dodała Croquet.

/ 11Stylistka Nathalie Croquet odtwarza kampanie reklamowe znanych marek

Obraz
© Instagram

Czy zwykła kobieta, która nie ma nic wspólnego z pracą w modelingu, może wziąć udział w kampanii znanej marki modowej? Z tego typu doświadczeniem postanowiła zmierzyć się francuska stylistka i dziennikarka Nathalie Croquet, która odtworzyła pozy popularnych modelek i aktorek z sesji wizerunkowych m.in. Lanvin, Zadig & Voltaire, Sonia Rykiel, Isabel Marant, Lancome czy Acne Studios.

Nad projektem o nazwie "Spoof" pracowali doświadczeni graficy, dzięki czemu zdjęcia stanowią dokładne odtworzenie znanych sesji. Od oryginałów różni ich tylko jeden szczegół - główna bohaterka, której wiek, uroda i sylwetka nie wpisują się w standardy typowej modelki.

Pomysł dziennikarki doczekał się wielu interpretacji. Jedni uważają, że Croquet po prostu sparodiowała popularne kampanie. Inni są zdania, że "Spoof" otwiera szerszą dyskusję na temat tego, czy zwykła kobieta jest w stanie zastąpić modelkę w reklamie marki odzieżowej. Co na ten temat myśli sama autorka?

"Tak naprawdę, na tych zdjęciach nie widzę siebie. Jakbym nie rozpoznawała swojego głosu na telefonicznej sekretarce" - wyznała portalowi BuzzFeed.

"Kobiety, konsumpcja, retusz, kosmetyki, starzenie się, piękno - te hasła od razu przychodzą do głowy, ale tak naprawdę z każdym z nich można dyskutować. Czuję, że ludzie potrzebują bardziej duchowego podejścia do życia oraz dobrej zabawy. Cieszę się, że mogę im ją dać, nawet kiedy w sesji śmieję się z samej siebie" - dodała Croquet.

/ 11Stylistka Nathalie Croquet odtwarza kampanie reklamowe znanych marek

Obraz
© Instagram

Czy zwykła kobieta, która nie ma nic wspólnego z pracą w modelingu, może wziąć udział w kampanii znanej marki modowej? Z tego typu doświadczeniem postanowiła zmierzyć się francuska stylistka i dziennikarka Nathalie Croquet, która odtworzyła pozy popularnych modelek i aktorek z sesji wizerunkowych m.in. Lanvin, Zadig & Voltaire, Sonia Rykiel, Isabel Marant, Lancome czy Acne Studios.

Nad projektem o nazwie "Spoof" pracowali doświadczeni graficy, dzięki czemu zdjęcia stanowią dokładne odtworzenie znanych sesji. Od oryginałów różni ich tylko jeden szczegół - główna bohaterka, której wiek, uroda i sylwetka nie wpisują się w standardy typowej modelki.

Pomysł dziennikarki doczekał się wielu interpretacji. Jedni uważają, że Croquet po prostu sparodiowała popularne kampanie. Inni są zdania, że "Spoof" otwiera szerszą dyskusję na temat tego, czy zwykła kobieta jest w stanie zastąpić modelkę w reklamie marki odzieżowej. Co na ten temat myśli sama autorka?

"Tak naprawdę, na tych zdjęciach nie widzę siebie. Jakbym nie rozpoznawała swojego głosu na telefonicznej sekretarce" - wyznała portalowi BuzzFeed.

"Kobiety, konsumpcja, retusz, kosmetyki, starzenie się, piękno - te hasła od razu przychodzą do głowy, ale tak naprawdę z każdym z nich można dyskutować. Czuję, że ludzie potrzebują bardziej duchowego podejścia do życia oraz dobrej zabawy. Cieszę się, że mogę im ją dać, nawet kiedy w sesji śmieję się z samej siebie" - dodała Croquet.

/ 11Stylistka Nathalie Croquet odtwarza kampanie reklamowe znanych marek

Obraz
© Instagram

Czy zwykła kobieta, która nie ma nic wspólnego z pracą w modelingu, może wziąć udział w kampanii znanej marki modowej? Z tego typu doświadczeniem postanowiła zmierzyć się francuska stylistka i dziennikarka Nathalie Croquet, która odtworzyła pozy popularnych modelek i aktorek z sesji wizerunkowych m.in. Lanvin, Zadig & Voltaire, Sonia Rykiel, Isabel Marant, Lancome czy Acne Studios.

Nad projektem o nazwie "Spoof" pracowali doświadczeni graficy, dzięki czemu zdjęcia stanowią dokładne odtworzenie znanych sesji. Od oryginałów różni ich tylko jeden szczegół - główna bohaterka, której wiek, uroda i sylwetka nie wpisują się w standardy typowej modelki.

Pomysł dziennikarki doczekał się wielu interpretacji. Jedni uważają, że Croquet po prostu sparodiowała popularne kampanie. Inni są zdania, że "Spoof" otwiera szerszą dyskusję na temat tego, czy zwykła kobieta jest w stanie zastąpić modelkę w reklamie marki odzieżowej. Co na ten temat myśli sama autorka?

"Tak naprawdę, na tych zdjęciach nie widzę siebie. Jakbym nie rozpoznawała swojego głosu na telefonicznej sekretarce" - wyznała portalowi BuzzFeed.

"Kobiety, konsumpcja, retusz, kosmetyki, starzenie się, piękno - te hasła od razu przychodzą do głowy, ale tak naprawdę z każdym z nich można dyskutować. Czuję, że ludzie potrzebują bardziej duchowego podejścia do życia oraz dobrej zabawy. Cieszę się, że mogę im ją dać, nawet kiedy w sesji śmieję się z samej siebie" - dodała Croquet.

10 / 11Stylistka Nathalie Croquet odtwarza kampanie reklamowe znanych marek

Obraz
© Instagram

Czy zwykła kobieta, która nie ma nic wspólnego z pracą w modelingu, może wziąć udział w kampanii znanej marki modowej? Z tego typu doświadczeniem postanowiła zmierzyć się francuska stylistka i dziennikarka Nathalie Croquet, która odtworzyła pozy popularnych modelek i aktorek z sesji wizerunkowych m.in. Lanvin, Zadig & Voltaire, Sonia Rykiel, Isabel Marant, Lancome czy Acne Studios.

Nad projektem o nazwie "Spoof" pracowali doświadczeni graficy, dzięki czemu zdjęcia stanowią dokładne odtworzenie znanych sesji. Od oryginałów różni ich tylko jeden szczegół - główna bohaterka, której wiek, uroda i sylwetka nie wpisują się w standardy typowej modelki.

Pomysł dziennikarki doczekał się wielu interpretacji. Jedni uważają, że Croquet po prostu sparodiowała popularne kampanie. Inni są zdania, że "Spoof" otwiera szerszą dyskusję na temat tego, czy zwykła kobieta jest w stanie zastąpić modelkę w reklamie marki odzieżowej. Co na ten temat myśli sama autorka?

"Tak naprawdę, na tych zdjęciach nie widzę siebie. Jakbym nie rozpoznawała swojego głosu na telefonicznej sekretarce" - wyznała portalowi BuzzFeed.

"Kobiety, konsumpcja, retusz, kosmetyki, starzenie się, piękno - te hasła od razu przychodzą do głowy, ale tak naprawdę z każdym z nich można dyskutować. Czuję, że ludzie potrzebują bardziej duchowego podejścia do życia oraz dobrej zabawy. Cieszę się, że mogę im ją dać, nawet kiedy w sesji śmieję się z samej siebie" - dodała Croquet.

11 / 11Stylistka Nathalie Croquet odtwarza kampanie reklamowe znanych marek

Obraz
© Instagram

Czy zwykła kobieta, która nie ma nic wspólnego z pracą w modelingu, może wziąć udział w kampanii znanej marki modowej? Z tego typu doświadczeniem postanowiła zmierzyć się francuska stylistka i dziennikarka Nathalie Croquet, która odtworzyła pozy popularnych modelek i aktorek z sesji wizerunkowych m.in. Lanvin, Zadig & Voltaire, Sonia Rykiel, Isabel Marant, Lancome czy Acne Studios.

Nad projektem o nazwie "Spoof" pracowali doświadczeni graficy, dzięki czemu zdjęcia stanowią dokładne odtworzenie znanych sesji. Od oryginałów różni ich tylko jeden szczegół - główna bohaterka, której wiek, uroda i sylwetka nie wpisują się w standardy typowej modelki.

Pomysł dziennikarki doczekał się wielu interpretacji. Jedni uważają, że Croquet po prostu sparodiowała popularne kampanie. Inni są zdania, że "Spoof" otwiera szerszą dyskusję na temat tego, czy zwykła kobieta jest w stanie zastąpić modelkę w reklamie marki odzieżowej. Co na ten temat myśli sama autorka?

"Tak naprawdę, na tych zdjęciach nie widzę siebie. Jakbym nie rozpoznawała swojego głosu na telefonicznej sekretarce" - wyznała portalowi BuzzFeed.

"Kobiety, konsumpcja, retusz, kosmetyki, starzenie się, piękno - te hasła od razu przychodzą do głowy, ale tak naprawdę z każdym z nich można dyskutować. Czuję, że ludzie potrzebują bardziej duchowego podejścia do życia oraz dobrej zabawy. Cieszę się, że mogę im ją dać, nawet kiedy w sesji śmieję się z samej siebie" - dodała Croquet.

Wybrane dla Ciebie
Rozeszły się po Polsce. Reaguj, gdy zauważysz w swoim ogrodzie
Rozeszły się po Polsce. Reaguj, gdy zauważysz w swoim ogrodzie
Bolało ją całe ciało. Prezenterka w końcu usłyszała diagnozę
Bolało ją całe ciało. Prezenterka w końcu usłyszała diagnozę
Usmaż "po francusku". Kto spróbuje, ten zapomina o zwykłej jajecznicy
Usmaż "po francusku". Kto spróbuje, ten zapomina o zwykłej jajecznicy
Nie dotykaj, gdy widzisz w łazience. Chirurg tłumaczy, co to jest
Nie dotykaj, gdy widzisz w łazience. Chirurg tłumaczy, co to jest
Hit na suche pięty. W aptece kosztuje grosze
Hit na suche pięty. W aptece kosztuje grosze
Takie nagranie w dniu ślubu byłej żony. "Komentarz" bez słów
Takie nagranie w dniu ślubu byłej żony. "Komentarz" bez słów
Drugi raz żegna męża. Powtórny pogrzeb po ekshumacji
Drugi raz żegna męża. Powtórny pogrzeb po ekshumacji
Świeże kwiaty na grobie? Ten trik sprawi, że będą stały jeszcze dłużej
Świeże kwiaty na grobie? Ten trik sprawi, że będą stały jeszcze dłużej
Kiedyś Polacy się zajadali, dziś niewielu ma odwagę. To błąd
Kiedyś Polacy się zajadali, dziś niewielu ma odwagę. To błąd
Nie lekceważ, gdy zauważysz w domu. Ich obecność to sygnał alarmowy
Nie lekceważ, gdy zauważysz w domu. Ich obecność to sygnał alarmowy
Odszedł z teatru w atmosferze skandalu. Dziś spełnia się w warsztacie
Odszedł z teatru w atmosferze skandalu. Dziś spełnia się w warsztacie
Nikt jej nie pomógł, bo myśleli, że jest pijana. Zmarła 20 lat temu
Nikt jej nie pomógł, bo myśleli, że jest pijana. Zmarła 20 lat temu