WAŻNE
TERAZ

Będzie rozmowa Trump-Nawrocki. Biały Dom zabiera głos

Stylistka Nathalie Croquet odtwarza kampanie reklamowe znanych marek

Czy zwykła kobieta, która nie ma nic wspólnego z pracą w modelingu, może wziąć udział w kampanii znanej marki modowej? Z tego typu doświadczeniem postanowiła zmierzyć się francuska stylistka i dziennikarka Nathalie Croquet, która odtworzyła pozy popularnych modelek i aktorek z sesji wizerunkowych m.in. Lanvin, Zadig & Voltaire, Sonia Rykiel, Isabel Marant, Lancome czy Acne Studios.

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiał prasowy
Kamila Żyźniewska

/ 11Stylistka Nathalie Croquet odtwarza kampanie reklamowe znanych marek

Obraz
© Instagram

Czy zwykła kobieta, która nie ma nic wspólnego z pracą w modelingu, może wziąć udział w kampanii znanej marki modowej? Z tego typu doświadczeniem postanowiła zmierzyć się francuska stylistka i dziennikarka Nathalie Croquet, która odtworzyła pozy popularnych modelek i aktorek z sesji wizerunkowych m.in. Lanvin, Zadig & Voltaire, Sonia Rykiel, Isabel Marant, Lancome czy Acne Studios.

Nad projektem o nazwie "Spoof" pracowali doświadczeni graficy, dzięki czemu zdjęcia stanowią dokładne odtworzenie znanych sesji. Od oryginałów różni ich tylko jeden szczegół - główna bohaterka, której wiek, uroda i sylwetka nie wpisują się w standardy typowej modelki.

Pomysł dziennikarki doczekał się wielu interpretacji. Jedni uważają, że Croquet po prostu sparodiowała popularne kampanie. Inni są zdania, że "Spoof" otwiera szerszą dyskusję na temat tego, czy zwykła kobieta jest w stanie zastąpić modelkę w reklamie marki odzieżowej. Co na ten temat myśli sama autorka?

"Tak naprawdę, na tych zdjęciach nie widzę siebie. Jakbym nie rozpoznawała swojego głosu na telefonicznej sekretarce" - wyznała portalowi BuzzFeed.

"Kobiety, konsumpcja, retusz, kosmetyki, starzenie się, piękno - te hasła od razu przychodzą do głowy, ale tak naprawdę z każdym z nich można dyskutować. Czuję, że ludzie potrzebują bardziej duchowego podejścia do życia oraz dobrej zabawy. Cieszę się, że mogę im ją dać, nawet kiedy w sesji śmieję się z samej siebie" - dodała Croquet.

/ 11Stylistka Nathalie Croquet odtwarza kampanie reklamowe znanych marek

Obraz
© Instagram

Czy zwykła kobieta, która nie ma nic wspólnego z pracą w modelingu, może wziąć udział w kampanii znanej marki modowej? Z tego typu doświadczeniem postanowiła zmierzyć się francuska stylistka i dziennikarka Nathalie Croquet, która odtworzyła pozy popularnych modelek i aktorek z sesji wizerunkowych m.in. Lanvin, Zadig & Voltaire, Sonia Rykiel, Isabel Marant, Lancome czy Acne Studios.

Nad projektem o nazwie "Spoof" pracowali doświadczeni graficy, dzięki czemu zdjęcia stanowią dokładne odtworzenie znanych sesji. Od oryginałów różni ich tylko jeden szczegół - główna bohaterka, której wiek, uroda i sylwetka nie wpisują się w standardy typowej modelki.

Pomysł dziennikarki doczekał się wielu interpretacji. Jedni uważają, że Croquet po prostu sparodiowała popularne kampanie. Inni są zdania, że "Spoof" otwiera szerszą dyskusję na temat tego, czy zwykła kobieta jest w stanie zastąpić modelkę w reklamie marki odzieżowej. Co na ten temat myśli sama autorka?

"Tak naprawdę, na tych zdjęciach nie widzę siebie. Jakbym nie rozpoznawała swojego głosu na telefonicznej sekretarce" - wyznała portalowi BuzzFeed.

"Kobiety, konsumpcja, retusz, kosmetyki, starzenie się, piękno - te hasła od razu przychodzą do głowy, ale tak naprawdę z każdym z nich można dyskutować. Czuję, że ludzie potrzebują bardziej duchowego podejścia do życia oraz dobrej zabawy. Cieszę się, że mogę im ją dać, nawet kiedy w sesji śmieję się z samej siebie" - dodała Croquet.

/ 11Stylistka Nathalie Croquet odtwarza kampanie reklamowe znanych marek

Obraz
© Instagram

Czy zwykła kobieta, która nie ma nic wspólnego z pracą w modelingu, może wziąć udział w kampanii znanej marki modowej? Z tego typu doświadczeniem postanowiła zmierzyć się francuska stylistka i dziennikarka Nathalie Croquet, która odtworzyła pozy popularnych modelek i aktorek z sesji wizerunkowych m.in. Lanvin, Zadig & Voltaire, Sonia Rykiel, Isabel Marant, Lancome czy Acne Studios.

Nad projektem o nazwie "Spoof" pracowali doświadczeni graficy, dzięki czemu zdjęcia stanowią dokładne odtworzenie znanych sesji. Od oryginałów różni ich tylko jeden szczegół - główna bohaterka, której wiek, uroda i sylwetka nie wpisują się w standardy typowej modelki.

Pomysł dziennikarki doczekał się wielu interpretacji. Jedni uważają, że Croquet po prostu sparodiowała popularne kampanie. Inni są zdania, że "Spoof" otwiera szerszą dyskusję na temat tego, czy zwykła kobieta jest w stanie zastąpić modelkę w reklamie marki odzieżowej. Co na ten temat myśli sama autorka?

"Tak naprawdę, na tych zdjęciach nie widzę siebie. Jakbym nie rozpoznawała swojego głosu na telefonicznej sekretarce" - wyznała portalowi BuzzFeed.

"Kobiety, konsumpcja, retusz, kosmetyki, starzenie się, piękno - te hasła od razu przychodzą do głowy, ale tak naprawdę z każdym z nich można dyskutować. Czuję, że ludzie potrzebują bardziej duchowego podejścia do życia oraz dobrej zabawy. Cieszę się, że mogę im ją dać, nawet kiedy w sesji śmieję się z samej siebie" - dodała Croquet.

/ 11Stylistka Nathalie Croquet odtwarza kampanie reklamowe znanych marek

Obraz
© Instagram

Czy zwykła kobieta, która nie ma nic wspólnego z pracą w modelingu, może wziąć udział w kampanii znanej marki modowej? Z tego typu doświadczeniem postanowiła zmierzyć się francuska stylistka i dziennikarka Nathalie Croquet, która odtworzyła pozy popularnych modelek i aktorek z sesji wizerunkowych m.in. Lanvin, Zadig & Voltaire, Sonia Rykiel, Isabel Marant, Lancome czy Acne Studios.

Nad projektem o nazwie "Spoof" pracowali doświadczeni graficy, dzięki czemu zdjęcia stanowią dokładne odtworzenie znanych sesji. Od oryginałów różni ich tylko jeden szczegół - główna bohaterka, której wiek, uroda i sylwetka nie wpisują się w standardy typowej modelki.

Pomysł dziennikarki doczekał się wielu interpretacji. Jedni uważają, że Croquet po prostu sparodiowała popularne kampanie. Inni są zdania, że "Spoof" otwiera szerszą dyskusję na temat tego, czy zwykła kobieta jest w stanie zastąpić modelkę w reklamie marki odzieżowej. Co na ten temat myśli sama autorka?

"Tak naprawdę, na tych zdjęciach nie widzę siebie. Jakbym nie rozpoznawała swojego głosu na telefonicznej sekretarce" - wyznała portalowi BuzzFeed.

"Kobiety, konsumpcja, retusz, kosmetyki, starzenie się, piękno - te hasła od razu przychodzą do głowy, ale tak naprawdę z każdym z nich można dyskutować. Czuję, że ludzie potrzebują bardziej duchowego podejścia do życia oraz dobrej zabawy. Cieszę się, że mogę im ją dać, nawet kiedy w sesji śmieję się z samej siebie" - dodała Croquet.

/ 11Stylistka Nathalie Croquet odtwarza kampanie reklamowe znanych marek

Obraz
© Instagram

Czy zwykła kobieta, która nie ma nic wspólnego z pracą w modelingu, może wziąć udział w kampanii znanej marki modowej? Z tego typu doświadczeniem postanowiła zmierzyć się francuska stylistka i dziennikarka Nathalie Croquet, która odtworzyła pozy popularnych modelek i aktorek z sesji wizerunkowych m.in. Lanvin, Zadig & Voltaire, Sonia Rykiel, Isabel Marant, Lancome czy Acne Studios.

Nad projektem o nazwie "Spoof" pracowali doświadczeni graficy, dzięki czemu zdjęcia stanowią dokładne odtworzenie znanych sesji. Od oryginałów różni ich tylko jeden szczegół - główna bohaterka, której wiek, uroda i sylwetka nie wpisują się w standardy typowej modelki.

Pomysł dziennikarki doczekał się wielu interpretacji. Jedni uważają, że Croquet po prostu sparodiowała popularne kampanie. Inni są zdania, że "Spoof" otwiera szerszą dyskusję na temat tego, czy zwykła kobieta jest w stanie zastąpić modelkę w reklamie marki odzieżowej. Co na ten temat myśli sama autorka?

"Tak naprawdę, na tych zdjęciach nie widzę siebie. Jakbym nie rozpoznawała swojego głosu na telefonicznej sekretarce" - wyznała portalowi BuzzFeed.

"Kobiety, konsumpcja, retusz, kosmetyki, starzenie się, piękno - te hasła od razu przychodzą do głowy, ale tak naprawdę z każdym z nich można dyskutować. Czuję, że ludzie potrzebują bardziej duchowego podejścia do życia oraz dobrej zabawy. Cieszę się, że mogę im ją dać, nawet kiedy w sesji śmieję się z samej siebie" - dodała Croquet.

/ 11Stylistka Nathalie Croquet odtwarza kampanie reklamowe znanych marek

Obraz
© Instagram

Czy zwykła kobieta, która nie ma nic wspólnego z pracą w modelingu, może wziąć udział w kampanii znanej marki modowej? Z tego typu doświadczeniem postanowiła zmierzyć się francuska stylistka i dziennikarka Nathalie Croquet, która odtworzyła pozy popularnych modelek i aktorek z sesji wizerunkowych m.in. Lanvin, Zadig & Voltaire, Sonia Rykiel, Isabel Marant, Lancome czy Acne Studios.

Nad projektem o nazwie "Spoof" pracowali doświadczeni graficy, dzięki czemu zdjęcia stanowią dokładne odtworzenie znanych sesji. Od oryginałów różni ich tylko jeden szczegół - główna bohaterka, której wiek, uroda i sylwetka nie wpisują się w standardy typowej modelki.

Pomysł dziennikarki doczekał się wielu interpretacji. Jedni uważają, że Croquet po prostu sparodiowała popularne kampanie. Inni są zdania, że "Spoof" otwiera szerszą dyskusję na temat tego, czy zwykła kobieta jest w stanie zastąpić modelkę w reklamie marki odzieżowej. Co na ten temat myśli sama autorka?

"Tak naprawdę, na tych zdjęciach nie widzę siebie. Jakbym nie rozpoznawała swojego głosu na telefonicznej sekretarce" - wyznała portalowi BuzzFeed.

"Kobiety, konsumpcja, retusz, kosmetyki, starzenie się, piękno - te hasła od razu przychodzą do głowy, ale tak naprawdę z każdym z nich można dyskutować. Czuję, że ludzie potrzebują bardziej duchowego podejścia do życia oraz dobrej zabawy. Cieszę się, że mogę im ją dać, nawet kiedy w sesji śmieję się z samej siebie" - dodała Croquet.

/ 11Stylistka Nathalie Croquet odtwarza kampanie reklamowe znanych marek

Obraz
© Instagram

Czy zwykła kobieta, która nie ma nic wspólnego z pracą w modelingu, może wziąć udział w kampanii znanej marki modowej? Z tego typu doświadczeniem postanowiła zmierzyć się francuska stylistka i dziennikarka Nathalie Croquet, która odtworzyła pozy popularnych modelek i aktorek z sesji wizerunkowych m.in. Lanvin, Zadig & Voltaire, Sonia Rykiel, Isabel Marant, Lancome czy Acne Studios.

Nad projektem o nazwie "Spoof" pracowali doświadczeni graficy, dzięki czemu zdjęcia stanowią dokładne odtworzenie znanych sesji. Od oryginałów różni ich tylko jeden szczegół - główna bohaterka, której wiek, uroda i sylwetka nie wpisują się w standardy typowej modelki.

Pomysł dziennikarki doczekał się wielu interpretacji. Jedni uważają, że Croquet po prostu sparodiowała popularne kampanie. Inni są zdania, że "Spoof" otwiera szerszą dyskusję na temat tego, czy zwykła kobieta jest w stanie zastąpić modelkę w reklamie marki odzieżowej. Co na ten temat myśli sama autorka?

"Tak naprawdę, na tych zdjęciach nie widzę siebie. Jakbym nie rozpoznawała swojego głosu na telefonicznej sekretarce" - wyznała portalowi BuzzFeed.

"Kobiety, konsumpcja, retusz, kosmetyki, starzenie się, piękno - te hasła od razu przychodzą do głowy, ale tak naprawdę z każdym z nich można dyskutować. Czuję, że ludzie potrzebują bardziej duchowego podejścia do życia oraz dobrej zabawy. Cieszę się, że mogę im ją dać, nawet kiedy w sesji śmieję się z samej siebie" - dodała Croquet.

/ 11Stylistka Nathalie Croquet odtwarza kampanie reklamowe znanych marek

Obraz
© Instagram

Czy zwykła kobieta, która nie ma nic wspólnego z pracą w modelingu, może wziąć udział w kampanii znanej marki modowej? Z tego typu doświadczeniem postanowiła zmierzyć się francuska stylistka i dziennikarka Nathalie Croquet, która odtworzyła pozy popularnych modelek i aktorek z sesji wizerunkowych m.in. Lanvin, Zadig & Voltaire, Sonia Rykiel, Isabel Marant, Lancome czy Acne Studios.

Nad projektem o nazwie "Spoof" pracowali doświadczeni graficy, dzięki czemu zdjęcia stanowią dokładne odtworzenie znanych sesji. Od oryginałów różni ich tylko jeden szczegół - główna bohaterka, której wiek, uroda i sylwetka nie wpisują się w standardy typowej modelki.

Pomysł dziennikarki doczekał się wielu interpretacji. Jedni uważają, że Croquet po prostu sparodiowała popularne kampanie. Inni są zdania, że "Spoof" otwiera szerszą dyskusję na temat tego, czy zwykła kobieta jest w stanie zastąpić modelkę w reklamie marki odzieżowej. Co na ten temat myśli sama autorka?

"Tak naprawdę, na tych zdjęciach nie widzę siebie. Jakbym nie rozpoznawała swojego głosu na telefonicznej sekretarce" - wyznała portalowi BuzzFeed.

"Kobiety, konsumpcja, retusz, kosmetyki, starzenie się, piękno - te hasła od razu przychodzą do głowy, ale tak naprawdę z każdym z nich można dyskutować. Czuję, że ludzie potrzebują bardziej duchowego podejścia do życia oraz dobrej zabawy. Cieszę się, że mogę im ją dać, nawet kiedy w sesji śmieję się z samej siebie" - dodała Croquet.

/ 11Stylistka Nathalie Croquet odtwarza kampanie reklamowe znanych marek

Obraz
© Instagram

Czy zwykła kobieta, która nie ma nic wspólnego z pracą w modelingu, może wziąć udział w kampanii znanej marki modowej? Z tego typu doświadczeniem postanowiła zmierzyć się francuska stylistka i dziennikarka Nathalie Croquet, która odtworzyła pozy popularnych modelek i aktorek z sesji wizerunkowych m.in. Lanvin, Zadig & Voltaire, Sonia Rykiel, Isabel Marant, Lancome czy Acne Studios.

Nad projektem o nazwie "Spoof" pracowali doświadczeni graficy, dzięki czemu zdjęcia stanowią dokładne odtworzenie znanych sesji. Od oryginałów różni ich tylko jeden szczegół - główna bohaterka, której wiek, uroda i sylwetka nie wpisują się w standardy typowej modelki.

Pomysł dziennikarki doczekał się wielu interpretacji. Jedni uważają, że Croquet po prostu sparodiowała popularne kampanie. Inni są zdania, że "Spoof" otwiera szerszą dyskusję na temat tego, czy zwykła kobieta jest w stanie zastąpić modelkę w reklamie marki odzieżowej. Co na ten temat myśli sama autorka?

"Tak naprawdę, na tych zdjęciach nie widzę siebie. Jakbym nie rozpoznawała swojego głosu na telefonicznej sekretarce" - wyznała portalowi BuzzFeed.

"Kobiety, konsumpcja, retusz, kosmetyki, starzenie się, piękno - te hasła od razu przychodzą do głowy, ale tak naprawdę z każdym z nich można dyskutować. Czuję, że ludzie potrzebują bardziej duchowego podejścia do życia oraz dobrej zabawy. Cieszę się, że mogę im ją dać, nawet kiedy w sesji śmieję się z samej siebie" - dodała Croquet.

10 / 11Stylistka Nathalie Croquet odtwarza kampanie reklamowe znanych marek

Obraz
© Instagram

Czy zwykła kobieta, która nie ma nic wspólnego z pracą w modelingu, może wziąć udział w kampanii znanej marki modowej? Z tego typu doświadczeniem postanowiła zmierzyć się francuska stylistka i dziennikarka Nathalie Croquet, która odtworzyła pozy popularnych modelek i aktorek z sesji wizerunkowych m.in. Lanvin, Zadig & Voltaire, Sonia Rykiel, Isabel Marant, Lancome czy Acne Studios.

Nad projektem o nazwie "Spoof" pracowali doświadczeni graficy, dzięki czemu zdjęcia stanowią dokładne odtworzenie znanych sesji. Od oryginałów różni ich tylko jeden szczegół - główna bohaterka, której wiek, uroda i sylwetka nie wpisują się w standardy typowej modelki.

Pomysł dziennikarki doczekał się wielu interpretacji. Jedni uważają, że Croquet po prostu sparodiowała popularne kampanie. Inni są zdania, że "Spoof" otwiera szerszą dyskusję na temat tego, czy zwykła kobieta jest w stanie zastąpić modelkę w reklamie marki odzieżowej. Co na ten temat myśli sama autorka?

"Tak naprawdę, na tych zdjęciach nie widzę siebie. Jakbym nie rozpoznawała swojego głosu na telefonicznej sekretarce" - wyznała portalowi BuzzFeed.

"Kobiety, konsumpcja, retusz, kosmetyki, starzenie się, piękno - te hasła od razu przychodzą do głowy, ale tak naprawdę z każdym z nich można dyskutować. Czuję, że ludzie potrzebują bardziej duchowego podejścia do życia oraz dobrej zabawy. Cieszę się, że mogę im ją dać, nawet kiedy w sesji śmieję się z samej siebie" - dodała Croquet.

11 / 11Stylistka Nathalie Croquet odtwarza kampanie reklamowe znanych marek

Obraz
© Instagram

Czy zwykła kobieta, która nie ma nic wspólnego z pracą w modelingu, może wziąć udział w kampanii znanej marki modowej? Z tego typu doświadczeniem postanowiła zmierzyć się francuska stylistka i dziennikarka Nathalie Croquet, która odtworzyła pozy popularnych modelek i aktorek z sesji wizerunkowych m.in. Lanvin, Zadig & Voltaire, Sonia Rykiel, Isabel Marant, Lancome czy Acne Studios.

Nad projektem o nazwie "Spoof" pracowali doświadczeni graficy, dzięki czemu zdjęcia stanowią dokładne odtworzenie znanych sesji. Od oryginałów różni ich tylko jeden szczegół - główna bohaterka, której wiek, uroda i sylwetka nie wpisują się w standardy typowej modelki.

Pomysł dziennikarki doczekał się wielu interpretacji. Jedni uważają, że Croquet po prostu sparodiowała popularne kampanie. Inni są zdania, że "Spoof" otwiera szerszą dyskusję na temat tego, czy zwykła kobieta jest w stanie zastąpić modelkę w reklamie marki odzieżowej. Co na ten temat myśli sama autorka?

"Tak naprawdę, na tych zdjęciach nie widzę siebie. Jakbym nie rozpoznawała swojego głosu na telefonicznej sekretarce" - wyznała portalowi BuzzFeed.

"Kobiety, konsumpcja, retusz, kosmetyki, starzenie się, piękno - te hasła od razu przychodzą do głowy, ale tak naprawdę z każdym z nich można dyskutować. Czuję, że ludzie potrzebują bardziej duchowego podejścia do życia oraz dobrej zabawy. Cieszę się, że mogę im ją dać, nawet kiedy w sesji śmieję się z samej siebie" - dodała Croquet.

Źródło artykułu: WP Kobieta

Wybrane dla Ciebie

Wsyp do toalety. "Wyżre" cały brud
Wsyp do toalety. "Wyżre" cały brud
Już nosi prawdziwy hit na jesień. Gdy stanęła, wszystko odbiło się w lustrze
Już nosi prawdziwy hit na jesień. Gdy stanęła, wszystko odbiło się w lustrze
Kiedyś mieszkała na dworcu. Dziś jej życie wygląda zupełnie inaczej
Kiedyś mieszkała na dworcu. Dziś jej życie wygląda zupełnie inaczej
Piękne imię wymiera. Nosi je zaledwie pięć Polek
Piękne imię wymiera. Nosi je zaledwie pięć Polek
Zamiast wyrzucać, włóż za kaloryfer. Efekt widoczny na rachunku
Zamiast wyrzucać, włóż za kaloryfer. Efekt widoczny na rachunku
Gra z mężem w "M jak miłość". Nie każdy wie, że są parą
Gra z mężem w "M jak miłość". Nie każdy wie, że są parą
Głośno o ich ślubie. "Po piętnastu latach taki spontan"
Głośno o ich ślubie. "Po piętnastu latach taki spontan"
Wsadź cebulki we wrześniu. Wiosną sobie podziękujesz
Wsadź cebulki we wrześniu. Wiosną sobie podziękujesz
Skomentowała rosyjskie drony w Polsce. Zaapelowała w sieci
Skomentowała rosyjskie drony w Polsce. Zaapelowała w sieci
List zawisł na klatce. "Bardzo was wszystkich przepraszam"
List zawisł na klatce. "Bardzo was wszystkich przepraszam"
Wskoczyła w "wystrzępioną" spódnicę. Zadała szyku na koncercie
Wskoczyła w "wystrzępioną" spódnicę. Zadała szyku na koncercie
Od dwóch lat jest sama. "Dla mnie już nie istnieje słowo związek"
Od dwóch lat jest sama. "Dla mnie już nie istnieje słowo związek"