Taniec relacji i podwójne znaczenia: Answear.com prezentuje nową odsłonę kampanii "Ubierz życie w to, co cenne" na sezon AW25.

Answear.com kontynuuje swoją wielowymiarową opowieść o modzie w najnowszej kampanii na sezon jesień-zima 2025 "Ubierz życie w to, co cenne". Dwa poetyckie spoty reklamowe, w których główną rolę odgrywają taniec i gra słów, eksplorują dwoistość znaczeń ubrań oraz różnorodność relacji międzyludzkich – od intymności hotelowego pokoju po swobodę w miejskiej przestrzeni.

Źródło zdjęć: © materiały partnera

Ubrania jako bohaterowie relacji

Kampania AW25 przedstawia ubrania w zupełnie nowym świetle – nie tylko jako przedmioty użytkowe, ale jako katalizatory emocji i relacji. W pierwszym spocie, rozgrywającym się w hotelu, biała koszula Paul Smith i sukienka z koronką Twinset stają się protagonistami tanecznej historii o bliskości. Hasło "Nie potrzebujesz jej, by się ubrać. Potrzebujesz jej, by dać się rozebrać" wprowadza prowokacyjną grę słów o podwójnych znaczeniach garderoby.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Ubierz życie w to, co cenne | Reklama Answear AW’25 | 30" | 16x9 | Hotel

© materiały partnera

Drugi spot przenosi widzów do parku, gdzie wełniany płaszcz Patrizia Pepe wpisuje się w dynamiczną choreografię dwójki tancerzy, mimowolnie stając się trzecim bohaterem fabuły. "Nie potrzebujesz go, żeby było ci ciepło. Potrzebujesz go, żeby poczuć ciepło" – to hasło podkreśla, jak ubrania wykraczają poza swoją podstawową funkcję, stając się nośnikami emocji i wspomnień.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Ubierz życie w to, co cenne | Reklama Answear AW’25 | 15" | 16x9 | Ciepło

"W tej kampanii mówimy o tym, że jeden przedmiot może mieć wiele znaczeń – w zależności od tego, kto go nosi i w jakich okolicznościach. Tak jak relacje między ludźmi mają różne odcienie i barwy, tak samo nasze ubrania zyskują nowe wymiary w zależności od kontekstu," - mówi Marta Sawicka, Dyrektor Marketingu Wizerunkowego Answear.com. "Idea 'Ubierz życie w to, co cenne' realizuje się tutaj na wielu poziomach – od różnorodności relacji, przez wieloznaczność samych ubrań, aż po zabawę słowem w naszych hasłach."

© materiały partnera

Międzynarodowy zespół twórczy

Za reżyserię spotów odpowiada Adi Halfin, a choreografię stworzyła Emilie Leriche. W kampanii wystąpili Mathilde Lin – znana z głównej roli w teledysku Harry'ego Stylesa "As it was" – oraz David Lagerqvist w spocie hotelowym, a także Angele Villanueva Jara, finalistka 10. edycji programu "You Can Dance", i Mermoz Melchior w spocie dziejącym się w parku. Za stylizacje odpowiadał Łukasz Witek z zespołu Answear.com, koncepcją kreatywną zajęła się agencja Saatchi&Saatchi, media zaplanował dom mediowy Starcom, a produkcję zrealizował dom produkcyjny Shootme.

© materiały partnera

Kampania "Ubierz życie w to, co cenne" AW25 potwierdza pozycję Answear.com jako platformy, która wykracza poza tradycyjny e-commerce, tworząc narrację o modzie jako języku emocji i relacji międzyludzkich.

Komunikacja kampanii rozpocznie się 22 września 2025 na wszystkich 12 rynkach europejskich na których działa marka.

Materiał sponsorowany przez Answear.com
Źródło artykułu: WP Kobieta

Wybrane dla Ciebie

Masturdating robi furorę. Nie tylko single są zachwyceni
Masturdating robi furorę. Nie tylko single są zachwyceni
"Monkey-barring" to przykry trend w randkowaniu. Lepiej uważaj
"Monkey-barring" to przykry trend w randkowaniu. Lepiej uważaj
Zakazane przed wizytą u ginekologa. Lekarka ostrzega
Zakazane przed wizytą u ginekologa. Lekarka ostrzega
Ustaw pokrętło w tej pozycji. Rachunki za ogrzewanie spadną w mig
Ustaw pokrętło w tej pozycji. Rachunki za ogrzewanie spadną w mig
Wydaje ten dźwięk. Jeśli słyszysz, musisz zadziałać natychmiast
Wydaje ten dźwięk. Jeśli słyszysz, musisz zadziałać natychmiast
Nie dają jej przejść na ulicy. Wiesława z "Sanatorium" zdradziła powód
Nie dają jej przejść na ulicy. Wiesława z "Sanatorium" zdradziła powód
Podlej tym trawę. Zacznie rosnąć gęściej
Podlej tym trawę. Zacznie rosnąć gęściej
Liście z drzewa sąsiada spadają na twoją działkę? Przepisy są jasne
Liście z drzewa sąsiada spadają na twoją działkę? Przepisy są jasne
Konferencja dla młodych kobiet za nami! Wyjątkowe wydarzenie przyciągnęło tłumy
Konferencja dla młodych kobiet za nami! Wyjątkowe wydarzenie przyciągnęło tłumy
"Jesteśmy wybrańcami losu". Bez ogródek mówi o zarobkach aktorów
"Jesteśmy wybrańcami losu". Bez ogródek mówi o zarobkach aktorów
Ma wznowę raka. Żona zabrała głos
Ma wznowę raka. Żona zabrała głos
Usuń z doniczki. Wielu właścicieli popełnia duży błąd
Usuń z doniczki. Wielu właścicieli popełnia duży błąd
Wyłączono komentarze
Jako redakcja Wirtualnej Polski doceniamy zaangażowanie naszych czytelników w komentarzach. Jednak niektóre tematy wywołują komentarze wykraczające poza granice kulturalnej dyskusji. Dbając o jej jakość, zdecydowaliśmy się wyłączyć sekcję komentarzy pod tym artykułem.
Redakcja serwisu Kobieta