Marki na rzecz LGBT
Koncern Google wspiera akcję społeczną na rzecz związków partnerskich "Miłość nie wyklucza". Poza tym w firmie istnieje oficjalna grupa pracowników LGBT. Slepy Tesco i marka wódek Smirnoff były sponsorami Pride London w 2012 roku. Sieć kawiarni Starbucks należy do grupy Pride Alliance Partner Network i wspiera równość małżeńską w Stanach Zjednoczonych. Popularne ciasteczka Oreo za pomocą swojego oficjalnego profilu na Facebooku wsparły środowiska LGBT w trakcie trwania "Miesiąca Dumy" w 2012 r. w USA.
Marki, niezależnie od szerokości geograficznej, chętnie opierają swoje kampanie na popularnym w ostatnich latach temacie LGBT i tolerancji. Tzw. "story telling", to chwyt często stosowany zwłaszcza przez przez duże koncerny. Jeśli dzięki temu zjednać można sobie tysiące konsumentów, a przy okazji promować słuszne idee, dlaczego nie skorzystać?
W Polsce tego rodzaju kampanie to wciąż nowość. Mimo wszystko przykładów wsparcia społeczności LGBT nie brakuje i na naszym rodzimym podwórku. Wiele firm wspiera marsze równości m. in. w Warszawie, jeszcze więcej otwarcie mówi o wspaciu społeczności homo- i transseksulanej.