3. MUSCAT - Wiosna-Lato 2016
"Smartened up Classics" to tytuł najnowszej kolekcji Muscat. Polska marka okularów, którą doceniają zagraniczne media modowe i gwiazdy show-biznesu, znów zachwyciła nas projektami i pomysłem na kampanię.
Kolekcja składa się z 15 modeli, które - jak zapewniają twórcy - zostały stworzone z miłości do okularów, które oglądali na twarzach ukochanych ludzi - dziadków, babć, profesorów czy ikon popkultury. Tak powstała linia odświeżonych klasyków, a każdy z nich wykonany jest ręcznie z jednego kawałka ekologicznego acetatu.
Kampania jest niezwykle lekka i naturalna. Tłem do jej powstania są chwile podejrzane podczas wykładów, a w rolach głównych profesor, student i studentka. Za wyjątkowy klimat zdjęć odpowiada Adam Pluciński, a przed obiektywem stanęli: Marzena Jarzak, Marek Maksymilian Ignaszak i Leszek Lewicki. Stylizacje przygotował Paweł Kędzierski, make-up Katarzyna Sobura, a włosy Gor Duryan. Dyrektorem artystycznym całej sesji była Joanna Skiba.