2. MAKO - Wiosna-Lato 2016
Kampanie reklamujące dodatki to oddzielny rozdział w modzie. Zwykle mamy do czynienia ze zbliżeniami, portretami i detalami. Jednak polska marka MAKO postanowiła złamać tę konwencję i na sezon wiosna-lato 2016 zaserwowała nam piękną fotograficzną historię, pełną szerokich kadrów, wiekowych wnętrz i światła.
Za obiektywem stanął polski duet Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik, a przed obiektywem - Karina Taranowicz, która w bardzo subtelny, lekko zmysłowy sposób prezentuje najnowsze projekty marki. Modne sakiewki w różnych rozmiarach, mnóstwo frędzli na torebkach i butach czy klasyka gatunku w postaci czerwonych szpilek - oto propozycje na rozpoczynający się właśnie sezon. W tle luksusowy warszawski apartament z klimatem.
Za stylizacje odpowiadała Marta Siniło, makijaż przygotowała Aleksandra Przyłuska, a o fryzury zadbał Adam Wilczewski.