Wiosna 2016 - 6 najlepszych polskich kampanii modowych
Polacy nie gęsi i też język mają, ale mają też świetnie zrealizowane i pomysłowe kampanie modowe. Oto przegląd naszym zdaniem najlepszych polskich lookbook
Polacy nie gęsi i też język mają, ale mają też świetnie zrealizowane i pomysłowe kampanie modowe. Oto przegląd naszym zdaniem najlepszych polskich lookbook’ów i kampanii na wiosnę 2016. Zobaczcie, kto zasłużył na miejsce w rankingu!
6. LOFT37 - Wiosna-Lato 2016
Paulina Ada Kalińska i Joanna Trepka - właścicielki marki Loft37 - postanowiły pójść na całość. Do wiosennej kampanii zaprosiły Adę Fijał. To dobry kierunek, bo szafa gwiazdy w stu procentach utożsamia to, co odnajdziemy w projektach marki.
Połączenie stylu vintage z elementami nowoczesności - tak w skrócie opisać można DNA Loft37. Odnajdziemy to również w najnowszych projektach marki i kampanii, która bawi się konwencją lustra czy kart do gry. Jest energia, jest pomysł, jest charyzma głównej modelki, a nad wszystkim czuwał fotograf Piotr Sitarsky.
Autorką stylizacji jest Alicja Napiórkowska, fryzury to dzieła Macieja Maniewskiego, a za makijaż odpowiadała Aga Jańczyk.
5. KAASKAS - Wiosna-Lato 2016
Kolekcja KAASKAS wiosna - lato 2016 została stworzona z myślą o kobietach, które w swoim życiu łączą wiele rodzajów działalności. W roli głównej subtelny wzór na bluzkach i tunikach nawiązujących formą do sukienek baby-doll.
Projektantki marki, a prywatnie siostry Kasia i Julia Skórzyńskie, przenoszą nas do tajemniczych, staromodnych wnętrz. Za obiektywem stanął Max Zieliński, który zadbał o to, by malarskie printy i szlachetne tkaniny wybiły się na pierwszy plan.
W rolach głównych Natalia Grabowska i Kate Smolikova. Za makijaż odpowiadała Polka Dźwigała, a włosy wystylizował Amadeo Wilczewski.
Hipnotyzujące modelki, surrealistyczne kadry i ostre światło składają się na efekt godny naszego rankingu.
4. MAGDA BUTRYM - Wiosna-Lato 2016
Magdy Butrym nikomu nie trzeba przedstawiać. Polska projektantka odnosi sukcesy na świecie, a jej pracę doceniają największe magazyny modowe i gwiazdy show-biznesu.
Profesjonalne i kompleksowe podejście do rozwoju marki odnaleźć można również w najnowszej kampanii. Zdjęcia Barta Pogody łączą nieokiełznaną naturę z perfekcją mody tworzonej przez projektantkę.
Nowoczesne i temperamentne skórzane akcenty, łączą się z romantycznością dzianiny czy mgiełkowych sukienek.
Kobieta Magdy Butrym to postać wyrazista, silna i znająca swoją wartość, co w doskonały sposób pokazała modelka Riley Montana. Takiej kampanii nie powstydziłby się niejeden wielki dom mody!
Za stylizacje odpowiadała Zuza Stępień, a makijaże i włosy przygotowało studio Wilson / Warsaw Creatives. O odpowiednią scenografię zadbał Witalis, a dyrektorem artystycznym całej sesji była Jola Aerts.
3. MUSCAT - Wiosna-Lato 2016
"Smartened up Classics" to tytuł najnowszej kolekcji Muscat. Polska marka okularów, którą doceniają zagraniczne media modowe i gwiazdy show-biznesu, znów zachwyciła nas projektami i pomysłem na kampanię.
Kolekcja składa się z 15 modeli, które - jak zapewniają twórcy - zostały stworzone z miłości do okularów, które oglądali na twarzach ukochanych ludzi - dziadków, babć, profesorów czy ikon popkultury. Tak powstała linia odświeżonych klasyków, a każdy z nich wykonany jest ręcznie z jednego kawałka ekologicznego acetatu.
Kampania jest niezwykle lekka i naturalna. Tłem do jej powstania są chwile podejrzane podczas wykładów, a w rolach głównych profesor, student i studentka. Za wyjątkowy klimat zdjęć odpowiada Adam Pluciński, a przed obiektywem stanęli: Marzena Jarzak, Marek Maksymilian Ignaszak i Leszek Lewicki. Stylizacje przygotował Paweł Kędzierski, make-up Katarzyna Sobura, a włosy Gor Duryan. Dyrektorem artystycznym całej sesji była Joanna Skiba.
2. MAKO - Wiosna-Lato 2016
Kampanie reklamujące dodatki to oddzielny rozdział w modzie. Zwykle mamy do czynienia ze zbliżeniami, portretami i detalami. Jednak polska marka MAKO postanowiła złamać tę konwencję i na sezon wiosna-lato 2016 zaserwowała nam piękną fotograficzną historię, pełną szerokich kadrów, wiekowych wnętrz i światła.
Za obiektywem stanął polski duet Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik, a przed obiektywem - Karina Taranowicz, która w bardzo subtelny, lekko zmysłowy sposób prezentuje najnowsze projekty marki. Modne sakiewki w różnych rozmiarach, mnóstwo frędzli na torebkach i butach czy klasyka gatunku w postaci czerwonych szpilek - oto propozycje na rozpoczynający się właśnie sezon. W tle luksusowy warszawski apartament z klimatem.
Za stylizacje odpowiadała Marta Siniło, makijaż przygotowała Aleksandra Przyłuska, a o fryzury zadbał Adam Wilczewski.
1. BODYMAPS - Wiosna-Lato 2016
Body Maps to polska marka specjalizująca się w kostiumach kąpielowych. Już w ubiegłym roku projektantka Ewa Stepnowska wyszła przed szereg, prezentując kostiumy z nutą retro, skrojone nie na idealne ciała modelek, ale na zwykłe kobiety, często młode mamy po ciąży, z różnego rodzaju niedoskonałościami. Pierwsza kolekcja spotkała się z ogromnym zainteresowaniem, ale projektantka nie spoczęła na laurach. Tej wiosny jest jeszcze lepiej!
Cała kolekcja zatytułowana jest "Glass", a jej główną inspiracją był związek Micka Jaggera i Bianki Jagger. Głębokie dekolty, koszulki bez rękawów czy stroje gimnastyczne w stylu vintage to modowe akcenty, które odnajdziemy w kolekcji.
Zachwycają jednak nie tylko projekty, ale wspaniała i naprawdę wyjątkowa sesja, zrealizowana we wnętrzach basenu w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Wśród kamiennej, monumentalnej przestrzeni pięć kobiet - tajemniczych i nieziemskich. Autorką sesji jest Zuza Krajewska, która inspirowała się m.in. pracami Vanessy Beecroft czy Deborah Turbeville. Za dyrekcję artystyczną sesji odpowiadał Robert Kiełb, makijaż przygotowała Aleksandra Przyłuska, a fryzury Adrian Lasota.
Naszym zdaniem Bodymaps ma najlepszą kampanię na wiosnę-lato 2016 w Polsce!