Wólczanka kolekcja wiosna-lato 2019
Nowy sezon to okazja, aby bez oglądania się w tył na nowo wykreować siebie, przynajmniej jeśli chodzi o garderobę. Budząca respekt businesswoman, odważnie pogrywająca z życiem hippiska czy sympatyczna dziewczyna z sąsiedztwa – każda z tych ról znajduje odbicie w wiosenno-letniej kolekcji Wólczanki, która tym razem na pierwszym miejscu stawia podkreślanie kobiecości w jej wszystkich obliczach.
07.03.2019 10:46
Odpowiednio dobrany strój to najszybszy, a zarazem najbardziej efektowny sposób, aby podkreślić swoją pozycję w miejscu pracy. Perfekcyjnie wyprasowana biała koszul stanowi klasyk, z którym nie sposób polemizować. W tym sezonie kroku dotrzymują jej także modele ozdobione zdecydowanymi czarno-białymi deseniami. Wyraziste prążki, powiększona pepitka i nowoczesna krata to gwarancja udanego pierwszego wrażenia, które w biznesie odgrywa niebagatelną przecież rolę.
Wśród propozycji Wólczanki na nadchodzący sezon nie zabrakło również motywów zaczerpniętych wprost z natury. Obok oczywistych dla wiosny kwiatów, na koszulach swoje kształty odważnie nakreśliły liście i inne kolorowe rośliny rodem nie tylko z zaczarowanego ogrodu, co raczej fantastycznej dzikiej dżungli.
Osobną część kolekcji stanowią modele na tzw. sytuacje po godzinach. Brylują wśród nich modele ozdobione autorską interpretacją klasycznej kraty oraz pastele, ale tym razem nie w romantycznym, ale bardziej nowoczesnym stylu.
Wszystkie koszule uszyte zostały ze starannie wyselekcjonowanych materiałów w tym m.in. przyjemnej w noszeniu bawełny, miękkiej wiskozy oraz nieskazitelnego jedwabiu. Latem najlepiej sprawdzą się oczywiście koszule lniane, których charakterystyczne zagięcia dodają im jedynie charakteru. Dopełnieniem kolekcji są swetry z lekkiej jedwabnej przędzy z dodatkiem bawełny oraz kolorowe chusty i apaszki, także uszyte z jedwabiu. Wśród akcesoriów po raz kolejny pojawiły się także damskie spinki do mankietów.
Nową kolekcję Wólczanki promuje sesja zdjęciowa z udziałem Moniki Partyki, Marianny Idźkowską i Jonathana Caillata. Za koncepcję sesji odpowiada dyrektor kreatywny marki Dariusz Jarzynka.
Kolekcja Wólczanki pojawi się w sprzedaży w butikach marki oraz na www.wolczanka.pl już w połowie lutego. Jej promocja obejmie kampanię reklamową w prasie, radiu i internecie, w tym szeroką współpracę z zaprzyjaźnionymi z marką influencerami.
Wólczanka od zawsze stawia na najwyższą jakość tkanin i dodatków oraz perfekcję wykonania. W swoich kolekcjach posiada zarówno klasyczne wzory jak i modele zaprojektowane w oparciu
o najnowsze światowe trendy. Najbardziej wymagającym klientom - Wólczanka poleca linię Lambert. Lambert to koszule uszyte zgodnie z zasadami tradycyjnego krawiectwa, z tkanin od renomowanych światowych producentów.