ModaWesołych świąt życzy Gaga!

Wesołych świąt życzy Gaga!

Czy coś zachwyciło branżę modową w tym tygodniu bardziej niż Patrick Schwarzenegger (syn Arnolda) w roli modela dla Hudson Jeans i zdjęcia Charlotte Casiraghi w „Vogue Paris”? Tak! Wiadomość o tym, że wampirze dwa superciacha, Kellan Lutz i Robert Pattison zaprojektują razem własną linię odzieży. Teraz najważniejsza będzie informacja, czy panowie ją także zareklamują. Poza tym Gaga świątecznie i Snoop na sportowo.

Wesołych świąt życzy Gaga!
Źródło zdjęć: © AP

Czy coś zachwyciło branżę modową w tym tygodniu bardziej niż Patrick Schwarzenegger (syn Arnolda) w roli modela dla Hudson Jeans i zdjęcia Charlotte Casiraghi w „Vogue Paris”? Tak! Wiadomość o tym, że wampirze dwa superciacha, Kellan Lutz i Robert Pattison zaprojektują razem własną linię odzieży. Teraz najważniejsza będzie informacja, czy panowie ją także zareklamują. Poza tym Gaga świątecznie i Snoop na sportowo.

Zwykle w okolicach świąt Bożego Narodzenia sklepowe witryny zdobione są w tym samym stylu. Nieco sztucznego śniegu, Mikołaj na saniach z reniferami, choinka z bombkami i obowiązkowe zielone oraz czerwone elementy. Jednak w tym roku nowojorski Barneys zdecydował się przełamać rutynę.

Barneys New York to sklep ikona, który oprócz fantastycznej aprowizacji sklepowych półek zasłynął niezwykłymi wystawami. Ich twórcą jest dyrektor kreatywny sklepu, Dennis Freedman – według niektórych najbardziej twórczy człowiek w branży, wizjoner, który tworzy ekspozycje, będące połączeniem obrazów Salvadora Dali i bajek Disneya.

Freedman nigdy nie zhańbiłby się ustawieniem w witrynach Mikołaja z czerwonym licem (ani pisanek na wiosnę lub rudych liści jesienią), bo jego dewizą jest zaskakiwać, sprawiać, aby oglądający witryny sklepowe poczuli się jak w muzeum. Dlatego w tym roku, już w połowie listopada wystawy Barneys (oraz cale piąte piętro obiektu na Madison Avenue w Nowym Jorku) zmienione zostaną na warsztaty Lady Gagi – miejsce stworzone przez artystkę razem z jej ulubionym stylistą, Nicolą Formichettim.

POLECAMY:

Tam, gdzie zwykle urzędują elfy, Śnieżynka i sam Gwiazdor, będzie królować Gaga i jej wizja świąt. Co tam zobaczymy, oczywiście nie dowiemy się do samej premiery wystawy. Wiadomo już, że do kupienia będą też specjalne zestawy prezentowe, stworzone przez artystkę. Czy to będzie kapelusz-homar, czy spódnica z szynki na pewno będzie prosto z serca. Przecież to Gwiazdka!

Kiedy cały świat zachwyca się księżną Catherine, francuski „Vogue” uznał, że są jeszcze inne książęce celebrytki do zagospodarowania. „Vogue Paris" do współpracy zarosił Charlotte Casiraghi. Charlotte ma 25 lat i jest córką księżnej Karoliny z Monako, siostrzenicą księcia Alberta oraz wnuczką Grace Kelly. To nie pierwsza przygoda księżniczki z wielką modą, bo współpracowała już ona z Fridą Giannini z Gucci nad projektami strojów jeździeckich (księżniczka jest zapaloną amazonką). Uznano wtedy, że to był kaprys.

Jednak zdjęcia do „Vogue Paris” sprawiły, że branża zmieniła zdanie, a księżniczka już została obwołana ikoną mody. Zdjęcia na okładkę wrześniowego wydania robił Mario Testino, który oddal cały magnetyzm, urok i niezwykły seksapil księżniczki. Porównując Charlotte z małżonką następcy tronu Wielkiej Brytanii, nietrudno stwierdzić, że ta pierwsza jest o wiele bardziej stylowa niż Kate z okiem obwiedzionym czarną kredką. Trzeba przyznać, że nowa szefowa francuskiego Vogue, Emanuelle Alt, dała pstryczka w nos brytyjskiej monarchii i wielbicielom swojskiej Kate.

Popularne marki sportowe już dawno weszły do panteonu branży modowej. Czasem spoty reklamowe dla marek sportowych są piękniejsze niż pokazy haute couture. Nowa reklama Adidas Orginals zachwyca dojrzałością formy i tym, że jej gwiazdorem jest Snoop Dog. Piękne zdjęcia, niezwykły klimat i przekaz wyraźny, ale nadal niezwykle stylowy. W krótkim filmie zawarte jest wszystko, co ważne dla marki: młodość, impreza, muzyka i ponadczasowy luz, ważny w modzie nie tylko sportowej.

POLECAMY:

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)