30 lat zaangażowania, by zwyciężyć raka piersi

Od lat Estée Lauder wspiera edukację, badania i dostęp do usług medycznych w celu polepszenia jakości życia osób dotkniętych rakiem piersi. Jest to największa globalna inicjatywa z zakresu odpowiedzialności społecznej Estée Lauder Companies.

Źródło zdjęć: © materiały partnera

Przed trzydziestoma laty rak piersi zbierał śmiertelne żniwo na całym świecie, a świadomość choroby i wiedza na jej temat były ograniczone: nie było Różowej Wstążki, brakowało funduszy na badania i nie zdawano sobie do końca sprawy ze złożonej natury tego nowotworu. W 1992 r. współtworzenie Różowej Wstążki i uruchomienie Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies pozwoliło Evelyn H. Lauder zapoczątkować ruch na skalę globalną skupiony wokół jednego celu: wyeliminowania raka piersi raz na zawsze.

Obchodząc 30-lecie Kampanii, możemy powiedzieć, że perspektywy zdrowotne i życiowe pacjentów i pacjentek z rakiem piersi znacząco się poprawiły, w dużym stopniu dzięki wczesnemu wykrywaniu choroby i większej skuteczności jej leczenia, które zawdzięczamy po części Kampanii i działaniom podejmowanym przez naszych partnerów.

Za pośrednictwem Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies na wiele różnych sposobów wspiera badania, edukację i opiekę medyczną we współpracy z ponad 60 organizacjami na całym świecie. W Polsce grupa Estée Lauder od początku Kampanii działa wspólnie z Międzynarodowym Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym. Współpraca ta przyczynia się do postępów w badaniach nad dziedzicznością nowotworów, ze szczególnym uwzględnieniem mutacji genetycznych.

Osiemnaście globalnych marek kosmetycznych należących do Estée Lauder Companies angażuje się w misję budowania świata wolnego od raka piersi i w zbieranie funduszy na rzecz badań nad rakiem piersi (BCRF). Marki w Polsce również wspierają inicjatywę poprzez limitowane produkty oznaczone Różową Wstążką.

Produkty oznaczone Różową Wstążką:

  • AVEDA – Hand Relief™ Moisturizing Creme with Shampure™ Aroma,
  • BOBBI BROWN – Proud to Be Pink Crushed Oil-Infused Gloss Duo,
  • CLINIQUE – Limited-Edition Moisture Surge™ 100H Auto-Replenishing Hydrator,
  • ORIGINS – Ginger Souffle™ Whipped Body Cream,
  • LA MER – Crème de la Mer The Moisturizing Cream,
  • ESTÉE LAUDER – Advanced Night Repair Synchronized Multi-Recovery Complex,
  • ESTÉE LAUDER – kolekcja minipomadek z Różową Wstążką dostępna z okazji 30-lecia Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi,
  • ESTÉE LAUDER – broszka z Różową Wstążką.

Wszystkie te kosmetyki i zestawy są dostępne nie tylko w sklepach internetowych i stacjonarnych poszczególnych marek, ale także w sklepach partnerskich: perfumeriach Sephora i Douglas. Partnerami są również Medicover, PLL LOT, Pranamat Eco, Elixa oraz cukiernia Lourse, którzy w październiku oferują limitowane edycje swoich produktów, a część zysku przeznaczają na Pomorski Uniwersytet Medyczny.

W Polsce Kampanię wspierają ambasadorki, które mówią o tym, jak ważne jest regularne robienie badań.

Sandra Kubicka, Anita Włodarczyk, Joanna Jędrzejczyk, Marta Lech-Maciejewska, Helena Norowicz oraz Sonia Ziemba to kobiety, które inspirują Polki do działania, kochania się i dbania o siebie.

Hasło #CzasPokonaćRakaPiersi ma na celu nakłonić do sprawdzenia swojego zdrowia. Wystarczy kilka minut w miesiącu, aby przeprowadzić samobadanie i zadbać o siebie.

Materiał prasowy Estée Lauder
Źródło artykułu: Materiał Partnera

Wybrane dla Ciebie

Skończyła 49 lat. W latach 90. znali ją niemal wszyscy
Skończyła 49 lat. W latach 90. znali ją niemal wszyscy
Byli razem 11 lat. Mało kto wie, kim jest jego obecna żona
Byli razem 11 lat. Mało kto wie, kim jest jego obecna żona
Znajdują tam jaja. Te miejsca w domu mogą być wylęgarnią kleszy
Znajdują tam jaja. Te miejsca w domu mogą być wylęgarnią kleszy
Związała się z o 31 lat młodszym. Tak o nim mówiła
Związała się z o 31 lat młodszym. Tak o nim mówiła
Córka Samusionek wylądowała w domu dziecka. Taką mają dziś relację
Córka Samusionek wylądowała w domu dziecka. Taką mają dziś relację
Grzybowa "gorączka złota". Są warte nawet 2 tys. zł
Grzybowa "gorączka złota". Są warte nawet 2 tys. zł
Nie tylko rajstopy zwracają uwagę. Spójrzcie na jej buty
Nie tylko rajstopy zwracają uwagę. Spójrzcie na jej buty
Jej nowy wpis rozdziera serce. Tak pożegnała Wójcika
Jej nowy wpis rozdziera serce. Tak pożegnała Wójcika
Opowiedziała o walce z chorobą. "Siedem bardzo ciężkich lat"
Opowiedziała o walce z chorobą. "Siedem bardzo ciężkich lat"
Na bieliznę zarzuciła marynarkę. W sieci aż huczy
Na bieliznę zarzuciła marynarkę. W sieci aż huczy
Piękne imię wymiera. W 2024 roku nazwano tak tylko 17 dziewczynek
Piękne imię wymiera. W 2024 roku nazwano tak tylko 17 dziewczynek
Wzięła samoślub w czterdzieste urodziny. Impreza trwała trzy dni
Wzięła samoślub w czterdzieste urodziny. Impreza trwała trzy dni