30 lat zaangażowania, by zwyciężyć raka piersi

Od lat Estée Lauder wspiera edukację, badania i dostęp do usług medycznych w celu polepszenia jakości życia osób dotkniętych rakiem piersi. Jest to największa globalna inicjatywa z zakresu odpowiedzialności społecznej Estée Lauder Companies.

Źródło zdjęć: © materiały partnera

Przed trzydziestoma laty rak piersi zbierał śmiertelne żniwo na całym świecie, a świadomość choroby i wiedza na jej temat były ograniczone: nie było Różowej Wstążki, brakowało funduszy na badania i nie zdawano sobie do końca sprawy ze złożonej natury tego nowotworu. W 1992 r. współtworzenie Różowej Wstążki i uruchomienie Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies pozwoliło Evelyn H. Lauder zapoczątkować ruch na skalę globalną skupiony wokół jednego celu: wyeliminowania raka piersi raz na zawsze.

Obchodząc 30-lecie Kampanii, możemy powiedzieć, że perspektywy zdrowotne i życiowe pacjentów i pacjentek z rakiem piersi znacząco się poprawiły, w dużym stopniu dzięki wczesnemu wykrywaniu choroby i większej skuteczności jej leczenia, które zawdzięczamy po części Kampanii i działaniom podejmowanym przez naszych partnerów.

Za pośrednictwem Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies na wiele różnych sposobów wspiera badania, edukację i opiekę medyczną we współpracy z ponad 60 organizacjami na całym świecie. W Polsce grupa Estée Lauder od początku Kampanii działa wspólnie z Międzynarodowym Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym. Współpraca ta przyczynia się do postępów w badaniach nad dziedzicznością nowotworów, ze szczególnym uwzględnieniem mutacji genetycznych.

Osiemnaście globalnych marek kosmetycznych należących do Estée Lauder Companies angażuje się w misję budowania świata wolnego od raka piersi i w zbieranie funduszy na rzecz badań nad rakiem piersi (BCRF). Marki w Polsce również wspierają inicjatywę poprzez limitowane produkty oznaczone Różową Wstążką.

Produkty oznaczone Różową Wstążką:

  • AVEDA – Hand Relief™ Moisturizing Creme with Shampure™ Aroma,
  • BOBBI BROWN – Proud to Be Pink Crushed Oil-Infused Gloss Duo,
  • CLINIQUE – Limited-Edition Moisture Surge™ 100H Auto-Replenishing Hydrator,
  • ORIGINS – Ginger Souffle™ Whipped Body Cream,
  • LA MER – Crème de la Mer The Moisturizing Cream,
  • ESTÉE LAUDER – Advanced Night Repair Synchronized Multi-Recovery Complex,
  • ESTÉE LAUDER – kolekcja minipomadek z Różową Wstążką dostępna z okazji 30-lecia Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi,
  • ESTÉE LAUDER – broszka z Różową Wstążką.

Wszystkie te kosmetyki i zestawy są dostępne nie tylko w sklepach internetowych i stacjonarnych poszczególnych marek, ale także w sklepach partnerskich: perfumeriach Sephora i Douglas. Partnerami są również Medicover, PLL LOT, Pranamat Eco, Elixa oraz cukiernia Lourse, którzy w październiku oferują limitowane edycje swoich produktów, a część zysku przeznaczają na Pomorski Uniwersytet Medyczny.

W Polsce Kampanię wspierają ambasadorki, które mówią o tym, jak ważne jest regularne robienie badań.

Sandra Kubicka, Anita Włodarczyk, Joanna Jędrzejczyk, Marta Lech-Maciejewska, Helena Norowicz oraz Sonia Ziemba to kobiety, które inspirują Polki do działania, kochania się i dbania o siebie.

Hasło #CzasPokonaćRakaPiersi ma na celu nakłonić do sprawdzenia swojego zdrowia. Wystarczy kilka minut w miesiącu, aby przeprowadzić samobadanie i zadbać o siebie.

Materiał prasowy Estée Lauder
Źródło artykułu: Materiał Partnera

Wybrane dla Ciebie

Posadź tę roślinę. Odporna na ślimaki i łatwa w uprawie
Posadź tę roślinę. Odporna na ślimaki i łatwa w uprawie
"Mówię stanowcze 'nie'". Architekt z programu Szelągowskiej grzmi
"Mówię stanowcze 'nie'". Architekt z programu Szelągowskiej grzmi
Maść z apteki za 7 zł. Jak żelazko na zmarszczki
Maść z apteki za 7 zł. Jak żelazko na zmarszczki
Stanęła na ściance w sukni z rozcięciem. Flesz zrobił swoje
Stanęła na ściance w sukni z rozcięciem. Flesz zrobił swoje
Nowy trend w randkowaniu. Czym jest "shrekowanie"?
Nowy trend w randkowaniu. Czym jest "shrekowanie"?
Joanna Krupa zasiadła na kanapie "DDTVN". Tylko spójrzcie na jej stopy
Joanna Krupa zasiadła na kanapie "DDTVN". Tylko spójrzcie na jej stopy
Kiedy po deszczu pojawią się grzyby? Tyle musisz odczekać
Kiedy po deszczu pojawią się grzyby? Tyle musisz odczekać
Pokazał się z żoną na ściance. Zaliczył małą wpadkę
Pokazał się z żoną na ściance. Zaliczył małą wpadkę
Tak przyszła do "PnŚ". Na stopach najmodniejsze buty sezonu
Tak przyszła do "PnŚ". Na stopach najmodniejsze buty sezonu
Róż na wojskowej uroczystości. Tak ubrała się żona Kosiniaka-Kamysza
Róż na wojskowej uroczystości. Tak ubrała się żona Kosiniaka-Kamysza
Przed śmiercią spotkała się z lekarką. Wiadomo, co jej powiedziała
Przed śmiercią spotkała się z lekarką. Wiadomo, co jej powiedziała
Nagminnie zalewają łazienki. Hotelarze na Podhalu wieszają ostrzeżenia dla turystów
Nagminnie zalewają łazienki. Hotelarze na Podhalu wieszają ostrzeżenia dla turystów