30 lat zaangażowania, by zwyciężyć raka piersi

Od lat Estée Lauder wspiera edukację, badania i dostęp do usług medycznych w celu polepszenia jakości życia osób dotkniętych rakiem piersi. Jest to największa globalna inicjatywa z zakresu odpowiedzialności społecznej Estée Lauder Companies.

30 lat zaangażowania, by zwyciężyć raka piersi
Źródło zdjęć: © materiały partnera

Przed trzydziestoma laty rak piersi zbierał śmiertelne żniwo na całym świecie, a świadomość choroby i wiedza na jej temat były ograniczone: nie było Różowej Wstążki, brakowało funduszy na badania i nie zdawano sobie do końca sprawy ze złożonej natury tego nowotworu. W 1992 r. współtworzenie Różowej Wstążki i uruchomienie Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies pozwoliło Evelyn H. Lauder zapoczątkować ruch na skalę globalną skupiony wokół jednego celu: wyeliminowania raka piersi raz na zawsze.

Obchodząc 30-lecie Kampanii, możemy powiedzieć, że perspektywy zdrowotne i życiowe pacjentów i pacjentek z rakiem piersi znacząco się poprawiły, w dużym stopniu dzięki wczesnemu wykrywaniu choroby i większej skuteczności jej leczenia, które zawdzięczamy po części Kampanii i działaniom podejmowanym przez naszych partnerów.

Za pośrednictwem Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies na wiele różnych sposobów wspiera badania, edukację i opiekę medyczną we współpracy z ponad 60 organizacjami na całym świecie. W Polsce grupa Estée Lauder od początku Kampanii działa wspólnie z Międzynarodowym Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym. Współpraca ta przyczynia się do postępów w badaniach nad dziedzicznością nowotworów, ze szczególnym uwzględnieniem mutacji genetycznych.

Osiemnaście globalnych marek kosmetycznych należących do Estée Lauder Companies angażuje się w misję budowania świata wolnego od raka piersi i w zbieranie funduszy na rzecz badań nad rakiem piersi (BCRF). Marki w Polsce również wspierają inicjatywę poprzez limitowane produkty oznaczone Różową Wstążką.

Produkty oznaczone Różową Wstążką:

  • AVEDA – Hand Relief™ Moisturizing Creme with Shampure™ Aroma,
  • BOBBI BROWN – Proud to Be Pink Crushed Oil-Infused Gloss Duo,
  • CLINIQUE – Limited-Edition Moisture Surge™ 100H Auto-Replenishing Hydrator,
  • ORIGINS – Ginger Souffle™ Whipped Body Cream,
  • LA MER – Crème de la Mer The Moisturizing Cream,
  • ESTÉE LAUDER – Advanced Night Repair Synchronized Multi-Recovery Complex,
  • ESTÉE LAUDER – kolekcja minipomadek z Różową Wstążką dostępna z okazji 30-lecia Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi,
  • ESTÉE LAUDER – broszka z Różową Wstążką.

Wszystkie te kosmetyki i zestawy są dostępne nie tylko w sklepach internetowych i stacjonarnych poszczególnych marek, ale także w sklepach partnerskich: perfumeriach Sephora i Douglas. Partnerami są również Medicover, PLL LOT, Pranamat Eco, Elixa oraz cukiernia Lourse, którzy w październiku oferują limitowane edycje swoich produktów, a część zysku przeznaczają na Pomorski Uniwersytet Medyczny.

W Polsce Kampanię wspierają ambasadorki, które mówią o tym, jak ważne jest regularne robienie badań.

Sandra Kubicka, Anita Włodarczyk, Joanna Jędrzejczyk, Marta Lech-Maciejewska, Helena Norowicz oraz Sonia Ziemba to kobiety, które inspirują Polki do działania, kochania się i dbania o siebie.

Hasło #CzasPokonaćRakaPiersi ma na celu nakłonić do sprawdzenia swojego zdrowia. Wystarczy kilka minut w miesiącu, aby przeprowadzić samobadanie i zadbać o siebie.

Materiał prasowy Estée Lauder

Wybrane dla Ciebie

Śpisz mniej niż siedem godzin? Ucierpi na tym twoje zdrowie
Śpisz mniej niż siedem godzin? Ucierpi na tym twoje zdrowie
Pokazała ciążowy brzuszek. Takiego zdjęcia fani się nie spodziewali
Pokazała ciążowy brzuszek. Takiego zdjęcia fani się nie spodziewali
Wiosną zaleje ulice. Ażurowa mini to strzał w dziesiątkę
Wiosną zaleje ulice. Ażurowa mini to strzał w dziesiątkę
Masz taki PIN do karty? Zmień go czym prędzej
Masz taki PIN do karty? Zmień go czym prędzej
Zrobiła zakupy obcemu mężczyźnie. Takiej zapłaty się nie spodziewała
Zrobiła zakupy obcemu mężczyźnie. Takiej zapłaty się nie spodziewała
Kwitnie do późnej jesieni i obłędnie pachnie. Ostatni dzwonek, aby go zasadzić
Kwitnie do późnej jesieni i obłędnie pachnie. Ostatni dzwonek, aby go zasadzić
Wskoczyła w jeansy "baggy". Obcisłe spodnie to już przeżytek
Wskoczyła w jeansy "baggy". Obcisłe spodnie to już przeżytek
Zmiana czasu z zimowego na letni. Oto konkretna data
Zmiana czasu z zimowego na letni. Oto konkretna data
Ile jajek można bezpiecznie jeść? Eksperci wskazali konkretną liczbę
Ile jajek można bezpiecznie jeść? Eksperci wskazali konkretną liczbę
Wyglądała obłędnie. Takie rajstopy to wcale nie faux pas
Wyglądała obłędnie. Takie rajstopy to wcale nie faux pas
Buty Kwaśniewskiej to hit na wiosnę. Biją na głowę czarne szpilki
Buty Kwaśniewskiej to hit na wiosnę. Biją na głowę czarne szpilki
Są razem od 16 lat. Nigdy nie zdecydowali się na ślub
Są razem od 16 lat. Nigdy nie zdecydowali się na ślub