Blisko ludzi86-letnia zakonnica gwiazdą kampanii Nike

86‑letnia zakonnica gwiazdą kampanii Nike

Dni spędza nie tylko na modlitwie. Górskie przejażdżki na rowerze, poranne bieganie i pływanie to również jej codzienność. Ta kobieta zdecydowanie łamie stereotypy dotyczące wieku.

86-letnia zakonnica gwiazdą kampanii Nike
Źródło zdjęć: © Materiał prasowy
Kamila Żyźniewska

19.08.2016 | aktual.: 21.09.2016 16:28

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Zaczęło się od udziału w triathlonie Ironman na Hawajach w 1985 roku. Wówczas 65-letnia siostra zakonna Madonna Buder zadebiutowała w słynnych zawodach, które rozpoczęły jej wielką przygodę ze sportem. W wieku 75 lat zakonnica została najstarszą uczestniczką Ironmana. Obecnie jako 86-latka ma na swoim koncie aż czterdzieści triathlonowych wyścigów. Dziś nazywana jest „Żelazną Siostrą” („Iron Nun”).

- Był taki moment, kiedy nie chciałam patrzeć na parę butów sportowych, ale potem pojawił się triathlon. To było jak zbawienie – powiedziała staruszka.

Siostra Buder nie musiała długo czekać na popularność. Jej osobą zainteresowała się sportowa marka Nike, która uczyniła ją główną bohaterką klipu reklamowego „Unlimited Youth”. Projekt słynnego giganta ma z założenia motywować olimpijczyków. Stanowi on także wyraz uznania dla miłośników sportu – zarówno amatorów, jak i profesjonalistów.

- Były momenty, kiedy myślałam tylko o porażkach i tym, że nie osiągnęłam celów, które sobie założyłam. Potem doszłam do wniosku, że jedyną porażką jest zaprzestanie próbowania – dodała.

Zobaczcie film z udziałem Madonny Buder. Świetna kondycja fizyczna staruszki potrafi zawstydzić niejedną młodą osobę.

Źródło artykułu:WP Kobieta
zakonnicanikekampania reklamowa
Komentarze (0)