Agnieszka Żulewska i Bartosz Gelner w kampanii NENUKKO X Pan tu nie stał
"Zwykłe" - kolaboracja NENUKKO X Pan tu nie stał
Takiej warszawsko-łódzkiej kolaboracji w historii polskiej mody jeszcze nie było. Twórcy konceptualnej marki NENUKKO połączyli siły z kultowym już Pan tu nie stał, a efektem tej współpracy jest linia o wymownej nazwie "ZWYKŁE".
Mini-kolekcja składa się z dziewięciu produktów, a każdy z nich jest esencją stylu obu marek. Twórcy NENUKKO byli odpowiedzialni za stworzenie nietuzinkowych krojów, których dopełnieniem miały zostać charakterystyczne dla PTNS nadruki. Tym razem jednak typowe dla Pan tu nie stał hasła, odwołujące się zazwyczaj do kultury PRL, zastąpiono liniami i kropkami kodu. Symbolizują one zapis sygnału radiowego "Z-W-Y-K-Ł-E", a kolorystyka i koncepcja kolekcji inspirowane są szarością Bałtyku. Linia ma dedykowaną identyfikację wizualną w postaci specjalnych metek, wszywek i ażurowych aplikacji na bazie alfabetu Morse'a. Jest to dodatkowe nawiązanie do nieoczywistego i minimalistycznego stylu NENUKKO, które słynie z umiłowania prostoty.