GwiazdyAwantura o ‘’klapsa’’. Bohosiewicz odpowiada Bosakowi

Awantura o ‘’klapsa’’. Bohosiewicz odpowiada Bosakowi

Awantura o ‘’klapsa’’. Bohosiewicz odpowiada Bosakowi
Źródło zdjęć: © Instagram.com
11.06.2018 13:55, aktualizacja: 23.01.2019 13:31

W sieci zawrzało, gdy wiceszef Ruchu Narodowego wypowiedział się na temat dawania dziecku klapsów. Bosak rozróżnił klapsa od bicia. Do przeciwników takiego stanowiska dołączyła Maja Bohosiewicz, która niedawno została mamą. Aktorka opublikowałazdjęcie z córką i zamieściła hashtag #NIEBIJENIEKLEPIE.

Wszystko zaczęło się od tweeta zastępczyni Rzecznika Praw Obywatelskich Sylwii Spurek. ‘’Najsmutniejszy sondaż tego tygodnia - prawie połowa badanych akceptuje bicie dzieci...’’ – skomentowała wynik sondażu dla rp.pl. Na komentarz szybko odpowiedział wiceszef Ruchu Narodowego: ‘’Proszę nie wprowadzać w błąd. W sondażu było pytanie o ‘’stosowanie klapsów”, a nie o ‘’bicie dzieci”. To dwie różne rzeczy, co jest zrozumiałe dla każdego normalnego człowieka”.

Między Spurek a Bosakiem wywiązała się wymiana zdań i podzieliła internautów, co do interpretacji ”klapsa”. Swój głos w sprawie zajęła też Maja Bohosiewicz, która jednoznacznie opowiedziała się przeciw ‘’klapsowi”:

‘’Okej, a teraz uwaga. Znowu post o biciu. KOLEJNY. Bo wiecie co, 50% polaków bije swoje dzieci. Wbrew temu co twierdzi @krzysztofbosak, narodowiec, to nie są dwie różne rzeczy. Choć można i w te stronę. Są to dwa różne zbiory, ale nachodzą się na siebie. Nie każde bicie jest klapsem, ale każdy klaps JEST BICIEM’’ – napisała aktorka. Bohosiewicz zacytowała też artykuł kodeksu karnego o nietykalności cielesnej i zaproponowała hashtag #NIEBIJENIEKLEPIE, przy użyciu którego inne matki miałyby wyrażać swój sprzeciw.

„Kocham Nie bije!!!!! Dodajcie swoje posty i zróbmy wielką akcję na instagramie. My Halinki, instamatki! #NIEBIJENIEKLEPIE !!! Dodawajcie swoje hasztagi i napiszcie panu @krzysztofbosak co myślicie o jego klapsach” – dodała.

Źródło artykułu:WP Kobieta
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (136)
Zobacz także