Beyonce nie zgodziła się na retusz!

Na początku roku Beyonce podpisała kontrakt reklamowy z firmą odzieżową H&M. Na całym świecie można oglądać plakaty i reklamy, w których promuje najnowsze modele strojów kąpielowych tej marki. Okazało się jednak, że cała kampania wisiała na włosku!

Obraz

/ 10Beyonce

Obraz
© H&M

Na początku roku Beyonce podpisała kontrakt reklamowy z firmą odzieżową H&M. Na całym świecie można oglądać plakaty i reklamy, w których promuje najnowsze modele strojów kąpielowych tej marki. Okazało się jednak, że cała kampania wisiała na włosku!

Informator brytyjskiego „The Sun” podał, że Beyonce wściekła się, kiedy zobaczyła, że graficy zatuszowali jej krągłości. Na szczęście zastrzegła sobie prawo do tego, by współdecydować o ostatecznym wyglądzie zdjęć. – Była wściekła, gdy zobaczyła, jak zmieniono jej ciało – mówi informator. – Współpracownicy odmówili akceptacji retuszowanych zdjęć. Ostatecznie H&M użył oryginalnych fotografii.

Nie ma się co dziwić, w końcu gwiazda uczyniła ze swoich krągłości znak rozpoznawczy. Czy naprawdę jest tak „potężna”, że trzeba było ją wyszczuplać w programie graficznym? W każdym razie, dzięki uporowi Beyonce kampania z pewnością zyskała na wiarygodności!

(sr/mtr), kobieta.wp.pl

/ 10Beyonce

Obraz
© H&M

Na początku roku Beyonce podpisała kontrakt reklamowy z firmą odzieżową H&M. Na całym świecie można oglądać plakaty i reklamy, w których promuje najnowsze modele strojów kąpielowych tej marki. Okazało się jednak, że cała kampania wisiała na włosku!

Informator brytyjskiego „The Sun” podał, że Beyonce wściekła się, kiedy zobaczyła, że graficy zatuszowali jej krągłości. Na szczęście zastrzegła sobie prawo do tego, by współdecydować o ostatecznym wyglądzie zdjęć. – Była wściekła, gdy zobaczyła, jak zmieniono jej ciało – mówi informator. – Współpracownicy odmówili akceptacji retuszowanych zdjęć. Ostatecznie H&M użył oryginalnych fotografii.

Nie ma się co dziwić, w końcu gwiazda uczyniła ze swoich krągłości znak rozpoznawczy. Czy naprawdę jest tak „potężna”, że trzeba było ją wyszczuplać w programie graficznym? W każdym razie, dzięki uporowi Beyonce kampania z pewnością zyskała na wiarygodności!

(sr/mtr), kobieta.wp.pl

/ 10Beyonce

Obraz
© H&M

Na początku roku Beyonce podpisała kontrakt reklamowy z firmą odzieżową H&M. Na całym świecie można oglądać plakaty i reklamy, w których promuje najnowsze modele strojów kąpielowych tej marki. Okazało się jednak, że cała kampania wisiała na włosku!

Informator brytyjskiego „The Sun” podał, że Beyonce wściekła się, kiedy zobaczyła, że graficy zatuszowali jej krągłości. Na szczęście zastrzegła sobie prawo do tego, by współdecydować o ostatecznym wyglądzie zdjęć. – Była wściekła, gdy zobaczyła, jak zmieniono jej ciało – mówi informator. – Współpracownicy odmówili akceptacji retuszowanych zdjęć. Ostatecznie H&M użył oryginalnych fotografii.

Nie ma się co dziwić, w końcu gwiazda uczyniła ze swoich krągłości znak rozpoznawczy. Czy naprawdę jest tak „potężna”, że trzeba było ją wyszczuplać w programie graficznym? W każdym razie, dzięki uporowi Beyonce kampania z pewnością zyskała na wiarygodności!

(sr/mtr), kobieta.wp.pl

/ 10Beyonce

Obraz
© H&M

Na początku roku Beyonce podpisała kontrakt reklamowy z firmą odzieżową H&M. Na całym świecie można oglądać plakaty i reklamy, w których promuje najnowsze modele strojów kąpielowych tej marki. Okazało się jednak, że cała kampania wisiała na włosku!

Informator brytyjskiego „The Sun” podał, że Beyonce wściekła się, kiedy zobaczyła, że graficy zatuszowali jej krągłości. Na szczęście zastrzegła sobie prawo do tego, by współdecydować o ostatecznym wyglądzie zdjęć. – Była wściekła, gdy zobaczyła, jak zmieniono jej ciało – mówi informator. – Współpracownicy odmówili akceptacji retuszowanych zdjęć. Ostatecznie H&M użył oryginalnych fotografii.

Nie ma się co dziwić, w końcu gwiazda uczyniła ze swoich krągłości znak rozpoznawczy. Czy naprawdę jest tak „potężna”, że trzeba było ją wyszczuplać w programie graficznym? W każdym razie, dzięki uporowi Beyonce kampania z pewnością zyskała na wiarygodności!

(sr/mtr), kobieta.wp.pl

/ 10Beyonce

Obraz
© H&M

Na początku roku Beyonce podpisała kontrakt reklamowy z firmą odzieżową H&M. Na całym świecie można oglądać plakaty i reklamy, w których promuje najnowsze modele strojów kąpielowych tej marki. Okazało się jednak, że cała kampania wisiała na włosku!

Informator brytyjskiego „The Sun” podał, że Beyonce wściekła się, kiedy zobaczyła, że graficy zatuszowali jej krągłości. Na szczęście zastrzegła sobie prawo do tego, by współdecydować o ostatecznym wyglądzie zdjęć. – Była wściekła, gdy zobaczyła, jak zmieniono jej ciało – mówi informator. – Współpracownicy odmówili akceptacji retuszowanych zdjęć. Ostatecznie H&M użył oryginalnych fotografii.

Nie ma się co dziwić, w końcu gwiazda uczyniła ze swoich krągłości znak rozpoznawczy. Czy naprawdę jest tak „potężna”, że trzeba było ją wyszczuplać w programie graficznym? W każdym razie, dzięki uporowi Beyonce kampania z pewnością zyskała na wiarygodności!

(sr/mtr), kobieta.wp.pl

/ 10Beyonce

Obraz
© H&M

Na początku roku Beyonce podpisała kontrakt reklamowy z firmą odzieżową H&M. Na całym świecie można oglądać plakaty i reklamy, w których promuje najnowsze modele strojów kąpielowych tej marki. Okazało się jednak, że cała kampania wisiała na włosku!

Informator brytyjskiego „The Sun” podał, że Beyonce wściekła się, kiedy zobaczyła, że graficy zatuszowali jej krągłości. Na szczęście zastrzegła sobie prawo do tego, by współdecydować o ostatecznym wyglądzie zdjęć. – Była wściekła, gdy zobaczyła, jak zmieniono jej ciało – mówi informator. – Współpracownicy odmówili akceptacji retuszowanych zdjęć. Ostatecznie H&M użył oryginalnych fotografii.

Nie ma się co dziwić, w końcu gwiazda uczyniła ze swoich krągłości znak rozpoznawczy. Czy naprawdę jest tak „potężna”, że trzeba było ją wyszczuplać w programie graficznym? W każdym razie, dzięki uporowi Beyonce kampania z pewnością zyskała na wiarygodności!

(sr/mtr), kobieta.wp.pl

/ 10Beyonce

Obraz
© H&M

Na początku roku Beyonce podpisała kontrakt reklamowy z firmą odzieżową H&M. Na całym świecie można oglądać plakaty i reklamy, w których promuje najnowsze modele strojów kąpielowych tej marki. Okazało się jednak, że cała kampania wisiała na włosku!

Informator brytyjskiego „The Sun” podał, że Beyonce wściekła się, kiedy zobaczyła, że graficy zatuszowali jej krągłości. Na szczęście zastrzegła sobie prawo do tego, by współdecydować o ostatecznym wyglądzie zdjęć. – Była wściekła, gdy zobaczyła, jak zmieniono jej ciało – mówi informator. – Współpracownicy odmówili akceptacji retuszowanych zdjęć. Ostatecznie H&M użył oryginalnych fotografii.

Nie ma się co dziwić, w końcu gwiazda uczyniła ze swoich krągłości znak rozpoznawczy. Czy naprawdę jest tak „potężna”, że trzeba było ją wyszczuplać w programie graficznym? W każdym razie, dzięki uporowi Beyonce kampania z pewnością zyskała na wiarygodności!

(sr/mtr), kobieta.wp.pl

/ 10Beyonce

Obraz
© H&M

Na początku roku Beyonce podpisała kontrakt reklamowy z firmą odzieżową H&M. Na całym świecie można oglądać plakaty i reklamy, w których promuje najnowsze modele strojów kąpielowych tej marki. Okazało się jednak, że cała kampania wisiała na włosku!

Informator brytyjskiego „The Sun” podał, że Beyonce wściekła się, kiedy zobaczyła, że graficy zatuszowali jej krągłości. Na szczęście zastrzegła sobie prawo do tego, by współdecydować o ostatecznym wyglądzie zdjęć. – Była wściekła, gdy zobaczyła, jak zmieniono jej ciało – mówi informator. – Współpracownicy odmówili akceptacji retuszowanych zdjęć. Ostatecznie H&M użył oryginalnych fotografii.

Nie ma się co dziwić, w końcu gwiazda uczyniła ze swoich krągłości znak rozpoznawczy. Czy naprawdę jest tak „potężna”, że trzeba było ją wyszczuplać w programie graficznym? W każdym razie, dzięki uporowi Beyonce kampania z pewnością zyskała na wiarygodności!

(sr/mtr), kobieta.wp.pl

/ 10Beyonce

Obraz
© H&M

Na początku roku Beyonce podpisała kontrakt reklamowy z firmą odzieżową H&M. Na całym świecie można oglądać plakaty i reklamy, w których promuje najnowsze modele strojów kąpielowych tej marki. Okazało się jednak, że cała kampania wisiała na włosku!

Informator brytyjskiego „The Sun” podał, że Beyonce wściekła się, kiedy zobaczyła, że graficy zatuszowali jej krągłości. Na szczęście zastrzegła sobie prawo do tego, by współdecydować o ostatecznym wyglądzie zdjęć. – Była wściekła, gdy zobaczyła, jak zmieniono jej ciało – mówi informator. – Współpracownicy odmówili akceptacji retuszowanych zdjęć. Ostatecznie H&M użył oryginalnych fotografii.

Nie ma się co dziwić, w końcu gwiazda uczyniła ze swoich krągłości znak rozpoznawczy. Czy naprawdę jest tak „potężna”, że trzeba było ją wyszczuplać w programie graficznym? W każdym razie, dzięki uporowi Beyonce kampania z pewnością zyskała na wiarygodności!

(sr/mtr), kobieta.wp.pl

10 / 10Beyonce

Obraz
© H&M

Na początku roku Beyonce podpisała kontrakt reklamowy z firmą odzieżową H&M. Na całym świecie można oglądać plakaty i reklamy, w których promuje najnowsze modele strojów kąpielowych tej marki. Okazało się jednak, że cała kampania wisiała na włosku!

Informator brytyjskiego „The Sun” podał, że Beyonce wściekła się, kiedy zobaczyła, że graficy zatuszowali jej krągłości. Na szczęście zastrzegła sobie prawo do tego, by współdecydować o ostatecznym wyglądzie zdjęć. – Była wściekła, gdy zobaczyła, jak zmieniono jej ciało – mówi informator. – Współpracownicy odmówili akceptacji retuszowanych zdjęć. Ostatecznie H&M użył oryginalnych fotografii.

Nie ma się co dziwić, w końcu gwiazda uczyniła ze swoich krągłości znak rozpoznawczy. Czy naprawdę jest tak „potężna”, że trzeba było ją wyszczuplać w programie graficznym? W każdym razie, dzięki uporowi Beyonce kampania z pewnością zyskała na wiarygodności!

(sr/mtr), kobieta.wp.pl

Wybrane dla Ciebie
Mówi o środowisku filmowym. "Jego traktowaliśmy jak przemocowego ojca"
Mówi o środowisku filmowym. "Jego traktowaliśmy jak przemocowego ojca"
Wokalistka prosi o modlitwę za dziecko. "Życie bywa nieprzewidywalne"
Wokalistka prosi o modlitwę za dziecko. "Życie bywa nieprzewidywalne"
Pokazał się z żoną. Mało kto wie, kim jest
Pokazał się z żoną. Mało kto wie, kim jest
W latach 90. zdobyła Oscara. Latami mówiono o pomyłce
W latach 90. zdobyła Oscara. Latami mówiono o pomyłce
"Będzie tam najtańszy tłuszcz". Odradza kupowanie tych słodyczy
"Będzie tam najtańszy tłuszcz". Odradza kupowanie tych słodyczy
Pojawiła się w Nowym Jorku. Tak wygląda dziś Katie Holmes
Pojawiła się w Nowym Jorku. Tak wygląda dziś Katie Holmes
Oskarżyła ją o "ordynarną kradzież". Englert: Jestem zmuszona
Oskarżyła ją o "ordynarną kradzież". Englert: Jestem zmuszona
Pracuje w Action. Pokazała świąteczną paczkę od pracodawcy
Pracuje w Action. Pokazała świąteczną paczkę od pracodawcy
Pokazali zdjęcia policjantek ze Śląska. "Laski z Instagrama"
Pokazali zdjęcia policjantek ze Śląska. "Laski z Instagrama"
"Nie chcę go oglądać!". Tak zareagowała na syna po porodzie
"Nie chcę go oglądać!". Tak zareagowała na syna po porodzie
Tak ubrała się na event. Baar znów zaskoczyła
Tak ubrała się na event. Baar znów zaskoczyła
Takie zmiany to sygnał alarmowy. Od razu reaguj
Takie zmiany to sygnał alarmowy. Od razu reaguj