Beyonce nie zgodziła się na retusz!

Na początku roku Beyonce podpisała kontrakt reklamowy z firmą odzieżową H&M. Na całym świecie można oglądać plakaty i reklamy, w których promuje najnowsze modele strojów kąpielowych tej marki. Okazało się jednak, że cała kampania wisiała na włosku!

Obraz

/ 10Beyonce

Obraz
© H&M

Na początku roku Beyonce podpisała kontrakt reklamowy z firmą odzieżową H&M. Na całym świecie można oglądać plakaty i reklamy, w których promuje najnowsze modele strojów kąpielowych tej marki. Okazało się jednak, że cała kampania wisiała na włosku!

Informator brytyjskiego „The Sun” podał, że Beyonce wściekła się, kiedy zobaczyła, że graficy zatuszowali jej krągłości. Na szczęście zastrzegła sobie prawo do tego, by współdecydować o ostatecznym wyglądzie zdjęć. – Była wściekła, gdy zobaczyła, jak zmieniono jej ciało – mówi informator. – Współpracownicy odmówili akceptacji retuszowanych zdjęć. Ostatecznie H&M użył oryginalnych fotografii.

Nie ma się co dziwić, w końcu gwiazda uczyniła ze swoich krągłości znak rozpoznawczy. Czy naprawdę jest tak „potężna”, że trzeba było ją wyszczuplać w programie graficznym? W każdym razie, dzięki uporowi Beyonce kampania z pewnością zyskała na wiarygodności!

(sr/mtr), kobieta.wp.pl

/ 10Beyonce

Obraz
© H&M

Na początku roku Beyonce podpisała kontrakt reklamowy z firmą odzieżową H&M. Na całym świecie można oglądać plakaty i reklamy, w których promuje najnowsze modele strojów kąpielowych tej marki. Okazało się jednak, że cała kampania wisiała na włosku!

Informator brytyjskiego „The Sun” podał, że Beyonce wściekła się, kiedy zobaczyła, że graficy zatuszowali jej krągłości. Na szczęście zastrzegła sobie prawo do tego, by współdecydować o ostatecznym wyglądzie zdjęć. – Była wściekła, gdy zobaczyła, jak zmieniono jej ciało – mówi informator. – Współpracownicy odmówili akceptacji retuszowanych zdjęć. Ostatecznie H&M użył oryginalnych fotografii.

Nie ma się co dziwić, w końcu gwiazda uczyniła ze swoich krągłości znak rozpoznawczy. Czy naprawdę jest tak „potężna”, że trzeba było ją wyszczuplać w programie graficznym? W każdym razie, dzięki uporowi Beyonce kampania z pewnością zyskała na wiarygodności!

(sr/mtr), kobieta.wp.pl

/ 10Beyonce

Obraz
© H&M

Na początku roku Beyonce podpisała kontrakt reklamowy z firmą odzieżową H&M. Na całym świecie można oglądać plakaty i reklamy, w których promuje najnowsze modele strojów kąpielowych tej marki. Okazało się jednak, że cała kampania wisiała na włosku!

Informator brytyjskiego „The Sun” podał, że Beyonce wściekła się, kiedy zobaczyła, że graficy zatuszowali jej krągłości. Na szczęście zastrzegła sobie prawo do tego, by współdecydować o ostatecznym wyglądzie zdjęć. – Była wściekła, gdy zobaczyła, jak zmieniono jej ciało – mówi informator. – Współpracownicy odmówili akceptacji retuszowanych zdjęć. Ostatecznie H&M użył oryginalnych fotografii.

Nie ma się co dziwić, w końcu gwiazda uczyniła ze swoich krągłości znak rozpoznawczy. Czy naprawdę jest tak „potężna”, że trzeba było ją wyszczuplać w programie graficznym? W każdym razie, dzięki uporowi Beyonce kampania z pewnością zyskała na wiarygodności!

(sr/mtr), kobieta.wp.pl

/ 10Beyonce

Obraz
© H&M

Na początku roku Beyonce podpisała kontrakt reklamowy z firmą odzieżową H&M. Na całym świecie można oglądać plakaty i reklamy, w których promuje najnowsze modele strojów kąpielowych tej marki. Okazało się jednak, że cała kampania wisiała na włosku!

Informator brytyjskiego „The Sun” podał, że Beyonce wściekła się, kiedy zobaczyła, że graficy zatuszowali jej krągłości. Na szczęście zastrzegła sobie prawo do tego, by współdecydować o ostatecznym wyglądzie zdjęć. – Była wściekła, gdy zobaczyła, jak zmieniono jej ciało – mówi informator. – Współpracownicy odmówili akceptacji retuszowanych zdjęć. Ostatecznie H&M użył oryginalnych fotografii.

Nie ma się co dziwić, w końcu gwiazda uczyniła ze swoich krągłości znak rozpoznawczy. Czy naprawdę jest tak „potężna”, że trzeba było ją wyszczuplać w programie graficznym? W każdym razie, dzięki uporowi Beyonce kampania z pewnością zyskała na wiarygodności!

(sr/mtr), kobieta.wp.pl

/ 10Beyonce

Obraz
© H&M

Na początku roku Beyonce podpisała kontrakt reklamowy z firmą odzieżową H&M. Na całym świecie można oglądać plakaty i reklamy, w których promuje najnowsze modele strojów kąpielowych tej marki. Okazało się jednak, że cała kampania wisiała na włosku!

Informator brytyjskiego „The Sun” podał, że Beyonce wściekła się, kiedy zobaczyła, że graficy zatuszowali jej krągłości. Na szczęście zastrzegła sobie prawo do tego, by współdecydować o ostatecznym wyglądzie zdjęć. – Była wściekła, gdy zobaczyła, jak zmieniono jej ciało – mówi informator. – Współpracownicy odmówili akceptacji retuszowanych zdjęć. Ostatecznie H&M użył oryginalnych fotografii.

Nie ma się co dziwić, w końcu gwiazda uczyniła ze swoich krągłości znak rozpoznawczy. Czy naprawdę jest tak „potężna”, że trzeba było ją wyszczuplać w programie graficznym? W każdym razie, dzięki uporowi Beyonce kampania z pewnością zyskała na wiarygodności!

(sr/mtr), kobieta.wp.pl

/ 10Beyonce

Obraz
© H&M

Na początku roku Beyonce podpisała kontrakt reklamowy z firmą odzieżową H&M. Na całym świecie można oglądać plakaty i reklamy, w których promuje najnowsze modele strojów kąpielowych tej marki. Okazało się jednak, że cała kampania wisiała na włosku!

Informator brytyjskiego „The Sun” podał, że Beyonce wściekła się, kiedy zobaczyła, że graficy zatuszowali jej krągłości. Na szczęście zastrzegła sobie prawo do tego, by współdecydować o ostatecznym wyglądzie zdjęć. – Była wściekła, gdy zobaczyła, jak zmieniono jej ciało – mówi informator. – Współpracownicy odmówili akceptacji retuszowanych zdjęć. Ostatecznie H&M użył oryginalnych fotografii.

Nie ma się co dziwić, w końcu gwiazda uczyniła ze swoich krągłości znak rozpoznawczy. Czy naprawdę jest tak „potężna”, że trzeba było ją wyszczuplać w programie graficznym? W każdym razie, dzięki uporowi Beyonce kampania z pewnością zyskała na wiarygodności!

(sr/mtr), kobieta.wp.pl

/ 10Beyonce

Obraz
© H&M

Na początku roku Beyonce podpisała kontrakt reklamowy z firmą odzieżową H&M. Na całym świecie można oglądać plakaty i reklamy, w których promuje najnowsze modele strojów kąpielowych tej marki. Okazało się jednak, że cała kampania wisiała na włosku!

Informator brytyjskiego „The Sun” podał, że Beyonce wściekła się, kiedy zobaczyła, że graficy zatuszowali jej krągłości. Na szczęście zastrzegła sobie prawo do tego, by współdecydować o ostatecznym wyglądzie zdjęć. – Była wściekła, gdy zobaczyła, jak zmieniono jej ciało – mówi informator. – Współpracownicy odmówili akceptacji retuszowanych zdjęć. Ostatecznie H&M użył oryginalnych fotografii.

Nie ma się co dziwić, w końcu gwiazda uczyniła ze swoich krągłości znak rozpoznawczy. Czy naprawdę jest tak „potężna”, że trzeba było ją wyszczuplać w programie graficznym? W każdym razie, dzięki uporowi Beyonce kampania z pewnością zyskała na wiarygodności!

(sr/mtr), kobieta.wp.pl

/ 10Beyonce

Obraz
© H&M

Na początku roku Beyonce podpisała kontrakt reklamowy z firmą odzieżową H&M. Na całym świecie można oglądać plakaty i reklamy, w których promuje najnowsze modele strojów kąpielowych tej marki. Okazało się jednak, że cała kampania wisiała na włosku!

Informator brytyjskiego „The Sun” podał, że Beyonce wściekła się, kiedy zobaczyła, że graficy zatuszowali jej krągłości. Na szczęście zastrzegła sobie prawo do tego, by współdecydować o ostatecznym wyglądzie zdjęć. – Była wściekła, gdy zobaczyła, jak zmieniono jej ciało – mówi informator. – Współpracownicy odmówili akceptacji retuszowanych zdjęć. Ostatecznie H&M użył oryginalnych fotografii.

Nie ma się co dziwić, w końcu gwiazda uczyniła ze swoich krągłości znak rozpoznawczy. Czy naprawdę jest tak „potężna”, że trzeba było ją wyszczuplać w programie graficznym? W każdym razie, dzięki uporowi Beyonce kampania z pewnością zyskała na wiarygodności!

(sr/mtr), kobieta.wp.pl

/ 10Beyonce

Obraz
© H&M

Na początku roku Beyonce podpisała kontrakt reklamowy z firmą odzieżową H&M. Na całym świecie można oglądać plakaty i reklamy, w których promuje najnowsze modele strojów kąpielowych tej marki. Okazało się jednak, że cała kampania wisiała na włosku!

Informator brytyjskiego „The Sun” podał, że Beyonce wściekła się, kiedy zobaczyła, że graficy zatuszowali jej krągłości. Na szczęście zastrzegła sobie prawo do tego, by współdecydować o ostatecznym wyglądzie zdjęć. – Była wściekła, gdy zobaczyła, jak zmieniono jej ciało – mówi informator. – Współpracownicy odmówili akceptacji retuszowanych zdjęć. Ostatecznie H&M użył oryginalnych fotografii.

Nie ma się co dziwić, w końcu gwiazda uczyniła ze swoich krągłości znak rozpoznawczy. Czy naprawdę jest tak „potężna”, że trzeba było ją wyszczuplać w programie graficznym? W każdym razie, dzięki uporowi Beyonce kampania z pewnością zyskała na wiarygodności!

(sr/mtr), kobieta.wp.pl

10 / 10Beyonce

Obraz
© H&M

Na początku roku Beyonce podpisała kontrakt reklamowy z firmą odzieżową H&M. Na całym świecie można oglądać plakaty i reklamy, w których promuje najnowsze modele strojów kąpielowych tej marki. Okazało się jednak, że cała kampania wisiała na włosku!

Informator brytyjskiego „The Sun” podał, że Beyonce wściekła się, kiedy zobaczyła, że graficy zatuszowali jej krągłości. Na szczęście zastrzegła sobie prawo do tego, by współdecydować o ostatecznym wyglądzie zdjęć. – Była wściekła, gdy zobaczyła, jak zmieniono jej ciało – mówi informator. – Współpracownicy odmówili akceptacji retuszowanych zdjęć. Ostatecznie H&M użył oryginalnych fotografii.

Nie ma się co dziwić, w końcu gwiazda uczyniła ze swoich krągłości znak rozpoznawczy. Czy naprawdę jest tak „potężna”, że trzeba było ją wyszczuplać w programie graficznym? W każdym razie, dzięki uporowi Beyonce kampania z pewnością zyskała na wiarygodności!

(sr/mtr), kobieta.wp.pl

Wybrane dla Ciebie

Wygrała w sądzie ze stalkerem. Teraz mówi do mężczyzn. "Nie radzę"
Wygrała w sądzie ze stalkerem. Teraz mówi do mężczyzn. "Nie radzę"
Ważny zabieg w październiku. Wiosną nie będzie ani jednego szkodnika
Ważny zabieg w październiku. Wiosną nie będzie ani jednego szkodnika
Rozstali się po 21 latach. Nigdy nie wzięli ślubu
Rozstali się po 21 latach. Nigdy nie wzięli ślubu
Jest znany jako "Dr. Pluskwa". Tak mówi o zarobkach
Jest znany jako "Dr. Pluskwa". Tak mówi o zarobkach
Jedyna Polka w Konkursie Chopinowskim. Zaapelowała do słuchaczy
Jedyna Polka w Konkursie Chopinowskim. Zaapelowała do słuchaczy
"Pewni w sieci". Rusza 4. edycja kampanii edukacyjnej
"Pewni w sieci". Rusza 4. edycja kampanii edukacyjnej
Poznał ją, gdy była nastolatką. Została jego drugą żoną
Poznał ją, gdy była nastolatką. Została jego drugą żoną
Zagrał "znachora". Tak wyglądały jego ostatnie miesiące
Zagrał "znachora". Tak wyglądały jego ostatnie miesiące
Ten masaż działa jak lifting. Mówi się o nim "Kobido 2.0"
Ten masaż działa jak lifting. Mówi się o nim "Kobido 2.0"
Kupiła dom. Pokazała wnętrza. "Poszukiwania trwały rok"
Kupiła dom. Pokazała wnętrza. "Poszukiwania trwały rok"
Wcześnie została babcią. Była gwiazda TVN miała 34 lata
Wcześnie została babcią. Była gwiazda TVN miała 34 lata
Urodziny spędziła w szpitalu. "Przeszłam zabieg laparoskopowy"
Urodziny spędziła w szpitalu. "Przeszłam zabieg laparoskopowy"