Na początku roku Beyonce podpisała kontrakt reklamowy z firmą odzieżową H&M. Na całym świecie można oglądać plakaty i reklamy, w których promuje najnowsze modele strojów kąpielowych tej marki. Okazało się jednak, że cała kampania wisiała na włosku!
Na początku roku Beyonce podpisała kontrakt reklamowy z firmą odzieżową H&M. Na całym świecie można oglądać plakaty i reklamy, w których promuje najnowsze modele strojów kąpielowych tej marki. Okazało się jednak, że cała kampania wisiała na włosku!
Informator brytyjskiego „The Sun” podał, że Beyonce wściekła się, kiedy zobaczyła, że graficy zatuszowali jej krągłości. Na szczęście zastrzegła sobie prawo do tego, by współdecydować o ostatecznym wyglądzie zdjęć. – Była wściekła, gdy zobaczyła, jak zmieniono jej ciało – mówi informator. – Współpracownicy odmówili akceptacji retuszowanych zdjęć. Ostatecznie H&M użył oryginalnych fotografii.
Nie ma się co dziwić, w końcu gwiazda uczyniła ze swoich krągłości znak rozpoznawczy. Czy naprawdę jest tak „potężna”, że trzeba było ją wyszczuplać w programie graficznym? W każdym razie, dzięki uporowi Beyonce kampania z pewnością zyskała na wiarygodności!
(sr/mtr), kobieta.wp.pl
Beyonce
Na początku roku Beyonce podpisała kontrakt reklamowy z firmą odzieżową H&M. Na całym świecie można oglądać plakaty i reklamy, w których promuje najnowsze modele strojów kąpielowych tej marki. Okazało się jednak, że cała kampania wisiała na włosku!
Informator brytyjskiego „The Sun” podał, że Beyonce wściekła się, kiedy zobaczyła, że graficy zatuszowali jej krągłości. Na szczęście zastrzegła sobie prawo do tego, by współdecydować o ostatecznym wyglądzie zdjęć. – Była wściekła, gdy zobaczyła, jak zmieniono jej ciało – mówi informator. – Współpracownicy odmówili akceptacji retuszowanych zdjęć. Ostatecznie H&M użył oryginalnych fotografii.
Nie ma się co dziwić, w końcu gwiazda uczyniła ze swoich krągłości znak rozpoznawczy. Czy naprawdę jest tak „potężna”, że trzeba było ją wyszczuplać w programie graficznym? W każdym razie, dzięki uporowi Beyonce kampania z pewnością zyskała na wiarygodności!
(sr/mtr), kobieta.wp.pl
Beyonce
Na początku roku Beyonce podpisała kontrakt reklamowy z firmą odzieżową H&M. Na całym świecie można oglądać plakaty i reklamy, w których promuje najnowsze modele strojów kąpielowych tej marki. Okazało się jednak, że cała kampania wisiała na włosku!
Informator brytyjskiego „The Sun” podał, że Beyonce wściekła się, kiedy zobaczyła, że graficy zatuszowali jej krągłości. Na szczęście zastrzegła sobie prawo do tego, by współdecydować o ostatecznym wyglądzie zdjęć. – Była wściekła, gdy zobaczyła, jak zmieniono jej ciało – mówi informator. – Współpracownicy odmówili akceptacji retuszowanych zdjęć. Ostatecznie H&M użył oryginalnych fotografii.
Nie ma się co dziwić, w końcu gwiazda uczyniła ze swoich krągłości znak rozpoznawczy. Czy naprawdę jest tak „potężna”, że trzeba było ją wyszczuplać w programie graficznym? W każdym razie, dzięki uporowi Beyonce kampania z pewnością zyskała na wiarygodności!
(sr/mtr), kobieta.wp.pl
Beyonce
Na początku roku Beyonce podpisała kontrakt reklamowy z firmą odzieżową H&M. Na całym świecie można oglądać plakaty i reklamy, w których promuje najnowsze modele strojów kąpielowych tej marki. Okazało się jednak, że cała kampania wisiała na włosku!
Informator brytyjskiego „The Sun” podał, że Beyonce wściekła się, kiedy zobaczyła, że graficy zatuszowali jej krągłości. Na szczęście zastrzegła sobie prawo do tego, by współdecydować o ostatecznym wyglądzie zdjęć. – Była wściekła, gdy zobaczyła, jak zmieniono jej ciało – mówi informator. – Współpracownicy odmówili akceptacji retuszowanych zdjęć. Ostatecznie H&M użył oryginalnych fotografii.
Nie ma się co dziwić, w końcu gwiazda uczyniła ze swoich krągłości znak rozpoznawczy. Czy naprawdę jest tak „potężna”, że trzeba było ją wyszczuplać w programie graficznym? W każdym razie, dzięki uporowi Beyonce kampania z pewnością zyskała na wiarygodności!
(sr/mtr), kobieta.wp.pl
Beyonce
Na początku roku Beyonce podpisała kontrakt reklamowy z firmą odzieżową H&M. Na całym świecie można oglądać plakaty i reklamy, w których promuje najnowsze modele strojów kąpielowych tej marki. Okazało się jednak, że cała kampania wisiała na włosku!
Informator brytyjskiego „The Sun” podał, że Beyonce wściekła się, kiedy zobaczyła, że graficy zatuszowali jej krągłości. Na szczęście zastrzegła sobie prawo do tego, by współdecydować o ostatecznym wyglądzie zdjęć. – Była wściekła, gdy zobaczyła, jak zmieniono jej ciało – mówi informator. – Współpracownicy odmówili akceptacji retuszowanych zdjęć. Ostatecznie H&M użył oryginalnych fotografii.
Nie ma się co dziwić, w końcu gwiazda uczyniła ze swoich krągłości znak rozpoznawczy. Czy naprawdę jest tak „potężna”, że trzeba było ją wyszczuplać w programie graficznym? W każdym razie, dzięki uporowi Beyonce kampania z pewnością zyskała na wiarygodności!
(sr/mtr), kobieta.wp.pl
Beyonce
Na początku roku Beyonce podpisała kontrakt reklamowy z firmą odzieżową H&M. Na całym świecie można oglądać plakaty i reklamy, w których promuje najnowsze modele strojów kąpielowych tej marki. Okazało się jednak, że cała kampania wisiała na włosku!
Informator brytyjskiego „The Sun” podał, że Beyonce wściekła się, kiedy zobaczyła, że graficy zatuszowali jej krągłości. Na szczęście zastrzegła sobie prawo do tego, by współdecydować o ostatecznym wyglądzie zdjęć. – Była wściekła, gdy zobaczyła, jak zmieniono jej ciało – mówi informator. – Współpracownicy odmówili akceptacji retuszowanych zdjęć. Ostatecznie H&M użył oryginalnych fotografii.
Nie ma się co dziwić, w końcu gwiazda uczyniła ze swoich krągłości znak rozpoznawczy. Czy naprawdę jest tak „potężna”, że trzeba było ją wyszczuplać w programie graficznym? W każdym razie, dzięki uporowi Beyonce kampania z pewnością zyskała na wiarygodności!
(sr/mtr), kobieta.wp.pl
Beyonce
Na początku roku Beyonce podpisała kontrakt reklamowy z firmą odzieżową H&M. Na całym świecie można oglądać plakaty i reklamy, w których promuje najnowsze modele strojów kąpielowych tej marki. Okazało się jednak, że cała kampania wisiała na włosku!
Informator brytyjskiego „The Sun” podał, że Beyonce wściekła się, kiedy zobaczyła, że graficy zatuszowali jej krągłości. Na szczęście zastrzegła sobie prawo do tego, by współdecydować o ostatecznym wyglądzie zdjęć. – Była wściekła, gdy zobaczyła, jak zmieniono jej ciało – mówi informator. – Współpracownicy odmówili akceptacji retuszowanych zdjęć. Ostatecznie H&M użył oryginalnych fotografii.
Nie ma się co dziwić, w końcu gwiazda uczyniła ze swoich krągłości znak rozpoznawczy. Czy naprawdę jest tak „potężna”, że trzeba było ją wyszczuplać w programie graficznym? W każdym razie, dzięki uporowi Beyonce kampania z pewnością zyskała na wiarygodności!
(sr/mtr), kobieta.wp.pl
Beyonce
Na początku roku Beyonce podpisała kontrakt reklamowy z firmą odzieżową H&M. Na całym świecie można oglądać plakaty i reklamy, w których promuje najnowsze modele strojów kąpielowych tej marki. Okazało się jednak, że cała kampania wisiała na włosku!
Informator brytyjskiego „The Sun” podał, że Beyonce wściekła się, kiedy zobaczyła, że graficy zatuszowali jej krągłości. Na szczęście zastrzegła sobie prawo do tego, by współdecydować o ostatecznym wyglądzie zdjęć. – Była wściekła, gdy zobaczyła, jak zmieniono jej ciało – mówi informator. – Współpracownicy odmówili akceptacji retuszowanych zdjęć. Ostatecznie H&M użył oryginalnych fotografii.
Nie ma się co dziwić, w końcu gwiazda uczyniła ze swoich krągłości znak rozpoznawczy. Czy naprawdę jest tak „potężna”, że trzeba było ją wyszczuplać w programie graficznym? W każdym razie, dzięki uporowi Beyonce kampania z pewnością zyskała na wiarygodności!
(sr/mtr), kobieta.wp.pl
Beyonce
Na początku roku Beyonce podpisała kontrakt reklamowy z firmą odzieżową H&M. Na całym świecie można oglądać plakaty i reklamy, w których promuje najnowsze modele strojów kąpielowych tej marki. Okazało się jednak, że cała kampania wisiała na włosku!
Informator brytyjskiego „The Sun” podał, że Beyonce wściekła się, kiedy zobaczyła, że graficy zatuszowali jej krągłości. Na szczęście zastrzegła sobie prawo do tego, by współdecydować o ostatecznym wyglądzie zdjęć. – Była wściekła, gdy zobaczyła, jak zmieniono jej ciało – mówi informator. – Współpracownicy odmówili akceptacji retuszowanych zdjęć. Ostatecznie H&M użył oryginalnych fotografii.
Nie ma się co dziwić, w końcu gwiazda uczyniła ze swoich krągłości znak rozpoznawczy. Czy naprawdę jest tak „potężna”, że trzeba było ją wyszczuplać w programie graficznym? W każdym razie, dzięki uporowi Beyonce kampania z pewnością zyskała na wiarygodności!
(sr/mtr), kobieta.wp.pl
Beyonce
Na początku roku Beyonce podpisała kontrakt reklamowy z firmą odzieżową H&M. Na całym świecie można oglądać plakaty i reklamy, w których promuje najnowsze modele strojów kąpielowych tej marki. Okazało się jednak, że cała kampania wisiała na włosku!
Informator brytyjskiego „The Sun” podał, że Beyonce wściekła się, kiedy zobaczyła, że graficy zatuszowali jej krągłości. Na szczęście zastrzegła sobie prawo do tego, by współdecydować o ostatecznym wyglądzie zdjęć. – Była wściekła, gdy zobaczyła, jak zmieniono jej ciało – mówi informator. – Współpracownicy odmówili akceptacji retuszowanych zdjęć. Ostatecznie H&M użył oryginalnych fotografii.
Nie ma się co dziwić, w końcu gwiazda uczyniła ze swoich krągłości znak rozpoznawczy. Czy naprawdę jest tak „potężna”, że trzeba było ją wyszczuplać w programie graficznym? W każdym razie, dzięki uporowi Beyonce kampania z pewnością zyskała na wiarygodności!
(sr/mtr), kobieta.wp.pl