UrodaBurberry stawia na nazwiska. Iris Law w kolejnej reklamie kosmetyków

Burberry stawia na nazwiska. Iris Law w kolejnej reklamie kosmetyków

Burberry stawia na nazwiska. Iris Law w kolejnej reklamie kosmetyków
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Aleksandra Kisiel

Burberry to marka, która jak żadna inna kojarzy się z dziedzictwem, tradycją i rzeczami przekazywanymi z pokolenia na pokolenie. Nic więc dziwnego, że od lat kolejnymi ambasadorkami brytyjskiej firmy są potomkowie słynnych familii. Była Cara Delevingne, teraz czas na 16-letnią Iris Law, córkę Jude’a Law i Sadie Frost.

1 / 4

Sztuka konturowania

Obraz
© Materiały prasowe

Iris Law może czuć się pełnoprawną ambasadorką marki. I celebrytką. 16-latka po raz drugi wzięła udział w kampanii promującej kosmetyki do makijażu Burberry. Młodziutka Brytyjka wystąpiła w reklamie linii Burberry The Essentials. To produkty do konturowania twarzy, rozświetlacze, pudry i kredki do ust. Wszystko w ciepłych odcieniach brązów i złota.

2 / 4

Modę ma we krwi

Obraz
© Materiały prasowe

Iris, która w ubiegłym roku prowadziła rozmowy z Chanel, ale ostatecznie zdecydowała się promować brytyjską markę nie jest pierwszą osobą ze swojej słynnej rodziny, która romansuje ze światem mody. Jej ojciec, Jude Law pojawiał się w reklamach Dior Homme, a teraz jest twarzą Prady. Jej starszy brat, Rafferty zadebiutował na wybiegu Dolce&Gabba, zaś matka chrzestna – Kate Moss, no cóż, była twarzą dosłownie każdej marki od H&M po Diora.

3 / 4

Pogoń za młodością

Obraz
© Materiały prasowe

Można się zastanawiać, czy 16-latka o idealnej cerze to najbardziej wiarygodna ambasadorka luksusowej marki kosmetyków, kupowanych przez kobiety dwa czy trzy razy starsze od niej. Promienna cera dziewczyny to przede wszystkim kwestia jej młodego wieku, nie zaś doskonałych produktów. Obiecywanie kobietom po trzydziestce podobnych rezultatów wydaje się być nieco naciągane. Ale nie od dziś wiadomo, że w świecie mody i urody obsesja na punkcie młodości to najlepsza strategia sprzedażowa. A która z nas nie chciałaby mieć idealnie gładkiej buzi jak za czasów ogólniaka?

4 / 4

Z Burberry od dziecka

Obraz
© Materiały prasowe

Iris Law jest zachwycona współpracą z marką, którą zna od dziecka. W jednym z wywiadów przyznała nawet, że jej pierwsze nosidełko było w charakterystyczną, beżową kratkę Burberry. Cóż, już jako dziecko tak sławnych rodziców była skazana na zainteresowanie branży modowej. A fakt, że po ojcu odziedziczyła wyjątkową urodę, tylko jej w tym pomógł.

Źródło artykułu:WP Kobieta
jude lawburberryrafferty law

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (3)