Burberry stawia na nazwiska. Iris Law w kolejnej reklamie kosmetyków

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Aleksandra Kisiel

/ 5Panna dziedziczka

Obraz
© Materiały prasowe

Burberry to marka, która jak żadna inna kojarzy się z dziedzictwem, tradycją i rzeczami przekazywanymi z pokolenia na pokolenie. Nic więc dziwnego, że od lat kolejnymi ambasadorkami brytyjskiej firmy są potomkowie słynnych familii. Była Cara Delevingne, teraz czas na 16-letnią Iris Law, córkę Jude’a Law i Sadie Frost.

/ 5Sztuka konturowania

Obraz
© Materiały prasowe

Iris Law może czuć się pełnoprawną ambasadorką marki. I celebrytką. 16-latka po raz drugi wzięła udział w kampanii promującej kosmetyki do makijażu Burberry. Młodziutka Brytyjka wystąpiła w reklamie linii Burberry The Essentials. To produkty do konturowania twarzy, rozświetlacze, pudry i kredki do ust. Wszystko w ciepłych odcieniach brązów i złota.

/ 5Modę ma we krwi

Obraz
© Materiały prasowe

Iris, która w ubiegłym roku prowadziła rozmowy z Chanel, ale ostatecznie zdecydowała się promować brytyjską markę nie jest pierwszą osobą ze swojej słynnej rodziny, która romansuje ze światem mody. Jej ojciec, Jude Law pojawiał się w reklamach Dior Homme, a teraz jest twarzą Prady. Jej starszy brat, Rafferty zadebiutował na wybiegu Dolce&Gabba, zaś matka chrzestna – Kate Moss, no cóż, była twarzą dosłownie każdej marki od H&M po Diora.

/ 5Pogoń za młodością

Obraz
© Materiały prasowe

Można się zastanawiać, czy 16-latka o idealnej cerze to najbardziej wiarygodna ambasadorka luksusowej marki kosmetyków, kupowanych przez kobiety dwa czy trzy razy starsze od niej. Promienna cera dziewczyny to przede wszystkim kwestia jej młodego wieku, nie zaś doskonałych produktów. Obiecywanie kobietom po trzydziestce podobnych rezultatów wydaje się być nieco naciągane. Ale nie od dziś wiadomo, że w świecie mody i urody obsesja na punkcie młodości to najlepsza strategia sprzedażowa. A która z nas nie chciałaby mieć idealnie gładkiej buzi jak za czasów ogólniaka?

/ 5Z Burberry od dziecka

Obraz
© Materiały prasowe

Iris Law jest zachwycona współpracą z marką, którą zna od dziecka. W jednym z wywiadów przyznała nawet, że jej pierwsze nosidełko było w charakterystyczną, beżową kratkę Burberry. Cóż, już jako dziecko tak sławnych rodziców była skazana na zainteresowanie branży modowej. A fakt, że po ojcu odziedziczyła wyjątkową urodę, tylko jej w tym pomógł.

Wybrane dla Ciebie

Na premierze wspierał ją ukochany. Nie zapozowali jednak razem
Na premierze wspierał ją ukochany. Nie zapozowali jednak razem
Aż huczy o ich zaręczynach. Tak odpowiedzieli dziennikarce
Aż huczy o ich zaręczynach. Tak odpowiedzieli dziennikarce
Nagie plecy i intrygujący przód. Wszyscy patrzyli tylko na nią
Nagie plecy i intrygujący przód. Wszyscy patrzyli tylko na nią
"Ludzie chcieli mnie zabić". Nazwała Emmę Watson ignorantką
"Ludzie chcieli mnie zabić". Nazwała Emmę Watson ignorantką
Żonę poznał w pracy. "Jesteśmy małżeństwem z wpadki"
Żonę poznał w pracy. "Jesteśmy małżeństwem z wpadki"
Nosi szpilki "slingback". Fashionistki nie uznają teraz innych
Nosi szpilki "slingback". Fashionistki nie uznają teraz innych
Gdy poznał żonę, miała dziecko. Tak mówi dziś o relacji z córką
Gdy poznał żonę, miała dziecko. Tak mówi dziś o relacji z córką
Wsyp 5 łyżek do odpływu i zalej wrzątkiem. "Wyżre" gnijące resztki
Wsyp 5 łyżek do odpływu i zalej wrzątkiem. "Wyżre" gnijące resztki
Ujawniła, jak schudła. "Byłam przykryta tym wszystkim"
Ujawniła, jak schudła. "Byłam przykryta tym wszystkim"
Zamiast wyrzucać, zakop w ogrodzie. Efekt na wagę złota
Zamiast wyrzucać, zakop w ogrodzie. Efekt na wagę złota
Pokazała stare zdjęcie. Zrobił je mąż
Pokazała stare zdjęcie. Zrobił je mąż
Zbudowała firmę wartą miliony. Na początku musiała zastawić dom
Zbudowała firmę wartą miliony. Na początku musiała zastawić dom