ModaDiverse - historia, oferta, działalność

    Diverse - historia, oferta, działalność

    Diverse - historia, oferta, działalność
    Źródło zdjęć: © Facebook.com | DiverseSystem

    1 / 5

    Diverse - marka dla aktywnych

    Obraz
    © Facebook.com | DiverseSystem

    Diverse to polska marka odzieżowa oferująca ubrania o charakterze sportowym dla kobiet i mężczyzn. Siedzibą firmy jest Gdańsk.

    Diverse – historia

    Marka Diverse powstała w 1993 roku w Gdańsku, gdzie do dziś znajduje się siedziba firmy Etos S.A. zarządzającej marką. Inicjatorami przedsięwzięcia byli Janusz Sieńczak i Wiesław Rejnsz. W tym samym czasie powstał i rozwijał się główny konkurent Diverse'a – grupa LPP, posiadająca między innymi markę Reserved.

    W 2008 roku wraz z światowym kryzysem na rynku walut pewne trudności odczuła także spółka Etos i jej marka Diverse. Ratunkiem okazała się pomoc ze strony funduszu inwestycyjnego Abris. Nowa strategia marki przewiduje ekspansję na rynek słowacki i czeski oraz otwarcie sklepów Diverse Woman z asortymentem jedynie dla kobiet.

    Projekty kolekcji Diverse powstają w gdańskiej siedzibie, szyte są natomiast na Dalekim Wschodzie, głównie w Chinach, Kambodży i Bangladeszu. Diverse jest jedną z najbardziej wpływowych marek odzieżowych w Polsce. Według rankingu „Rzeczpospolitej” zajmuje 3. miejsce za Reserved i Wólczanką. Wyprzedza natomiast Gino Rossi, Wittchen, Bytom oraz Wojas.

    Diverse to także marka, która rokrocznie zdobywa nagrody branżowe. Spośród nich wyróżnić można tytuł CoolBrand Polska nadawany przez grupę wpływowych osób z branży modowej, nagrodę Diamenty Forbesa w kategorii najbardziej wartościowych polskich firm, a także wyróżnienia w plebiscycie Studencki Produkt Roku.

    Diverse – oferta

    Oferta produktowa opiera się na kolekcjach odzieży damskiej i męskiej. Dodatkowo sprzedawane jest obuwie sportowe, akcesoria, a także torby i plecaki. Kolekcje marki Diverse projektowane są z myślą o klientach prowadzących aktywny tryb życia, a także ceniących sobie wygodę, styl i jakość ubrań.

    W sklepach marki znaleźć można:

    • kurtki Diverse,
    • buty Diverse,
    • spodnie Diverse,
    • bluzy Diverse,
    • T-shirty Diverse,
    • spódnice i sukienki damskie Diverse.

    Ubrania te należą do kolekcji: STREET (Ona/On), Camo (Ona/On), Denim (Ona/On), Active (Ona/On), a także damskich PARTY i Glamour oraz męskich PREMIUM i Everbase.

    Diverse prowadzi program lojalnościowy dla stałych klientów pod nazwą Diverse Club. Uczestnictwo daje profity takie jak oferty specjalne, promocje, informacje o produktach i imprezach marki.

    Diverse — sklepy

    Produkty marki Diverse dostępne są w panelu sprzedażowym oficjalnej strony firmy, a także w niemal 300 punktach handlowych w całej Polsce. Łączna powierzchnia sklepów Diverse sięga 80 tys. m kw.

    Jeden z założycieli marki Diverse, Janusz Sieńczak, jest wielkim fanem sportów ekstremalnych, dlatego to one stały się celem sponsoringu firmy. Od kilku już lat funkcjonuje projekt DiverseExtremeTeam, w ramach którego organizowane są mistrzostwa Polski Diverse Downhill Contest w zjeździe na rowerach czy FMX Diverse Night of the Jumps, konkurs freestyle'u motocrossowego.

    2 / 5

    Diverse - kolekcje

    Obraz
    © Facebook.com | DiverseSystem

    Kolekcje Diverse szyte są z wysokiej jakości bawełny, dżinsu i skóry ekologicznej.

    3 / 5

    Diverse - sklepy stacjonarne

    Obraz
    © Facebook.com | DiverseSystem

    Sieć sklepów Diverse zkłada się z niemalże 300 placówek, w których dostępne są wszystkie kolekcje marki.

    4 / 5

    Diverse - kolekcja OSTR x DIVERSE

    Obraz
    © Facebook.com | DiverseSystem

    W 2017 roku firma Diverse nawiązała współpracę z polskim raperem OSTR. Wspólny projekt zaowocował kolekcją OSTR x Diverse.

    5 / 5

    Diverse i sporty ekstremalne

    Obraz
    © Facebook.com | DiverseSystem

    Marka Diverse jest sponsorem kilku edycji zawodów w sportach ekstramalnych. Jednym z nich jest Diverse Downhill Contest, który w 2017 roku odbył się na górze Żar, w Międzybrodziu Żywieckiem.

    Komentarze (1)