Blisko ludzi#DzienSzpilek – akcja społeczna w którą warto się zaangażować!

#DzienSzpilek – akcja społeczna w którą warto się zaangażować!

#DzienSzpilek – akcja społeczna w którą warto się zaangażować!
Źródło zdjęć: © 123RF

Zrozumiałam, że dorosłość to nie tylko wysokie obcasy, ale przede wszystkim świadomość istnienia zagrożeń i przeciwdziałania im. Teraz warto, by zrozumiały to także inne kobiety.

Szpilki przechodzą co jakiś czas metamorfozę. Tak samo jak ja. Jako dziecko uwielbiałam je nosić. Wydawały mi się kluczem do dorosłości, zakazanym owocem. Podkradanie ich mamie i paradowanie w nich dumnym krokiem po domu, było naprawdę wyśmienitą zabawą. Potem przyszedł czas szkoły. Na nogach częściej pojawiały się glany i tenisówki niż szpilki.

Buty na obcasie stały się obciachem. Kojarzyły się z pracą w korporacji i starością. Długo nie chciałam do nich powrócić, po urodzeniu dzieci wybieranie płaskich czółenek stało się oczywiste. Nadążanie za dzieckiem było priorytetem, więc szpilki pojawiały się na moich stopach tylko w czasie najważniejszych imprez rodzinnych.

Dziś pokochałam szpilki na nowo. Dorosłam do nich, tak jak do rozmów o zdrowiu. Zrozumiałam, że ta dorosłość to nie tylko wysokie obcasy, ale przede wszystkim świadomość istnienia zagrożenia i przeciwdziałania mu. Chodzenie w szpilkach zobowiązuje kobiety. Do posiadania wiedzy o chorobach, do regularnego badania się, do pokazywania innym poprzez takie działania – kocham siebie i swoich bliskich. Kobieta zadbana, to kobieta świadoma, zrobi wszystko, by żyć lepiej.

Dlatego też ogromnie cieszę się, że kobiecość łączona jest dziś z modą i zdrowiem. To wspaniałe, że mówi się głośno o chorobach nowotworowych, o badaniach, profilaktyce. Dzięki temu wiele z nas może zrobić krok wcześniej niż zaatakuje choroba.

Ewa Podleśna-Ślusarczyk, redaktor prowadząca WP Kobieta

Obraz
© Materiały prasowe

Ogólnopolski #DzienSzpilek to akcja zainicjowana przez sklep internetowy Moliera2.com. Do udziału w inicjatywie zachęcają polskie gwiazdy. Akcja odbędzie się 25.09 (środa) i według pomysłodawców ma być powtarzana co roku. Zasady akcji są bardzo proste: za każdą osobę, która opublikuje na Instagramie lub Facebooku zdjęcie w szpilkach i oznaczy je hasztagiem #DzienSzpilek, sklep internetowym Moliera2.com przekaże 2 zł na rzecz fundacji onkologicznej Alivia.

W wydarzenie zaangażowane są m. in. Kasia Sokołowska, Magda Gessler, Natalia Siwiec i Paulina Sykut-Jeżyna, które na swoich profilach już teraz zachęcają internautów do wspierania inicjatywy. Utworzone zostało także wydarzenie na Facebooku, które skupia osoby chcące wesprzeć tym sposobem podopiecznych fundacji Alivia.

"Chcemy pokazać, że każdy z nas może pomagać w bardzo prosty sposób - mówi Agnieszka Majczyk Marketing & PR Director Sklepu internetowego Moliera2.com - Specjalizujemy się w sprzedaży szpilek, dlatego to właśnie je chcemy wykorzystać w słusznej i cennej społecznie sprawie. Użyjemy siły mediów społecznościowych, aby zaszczepić w ludziach chęć niesienia pomocy, przypomnieć że wsparcie każdego z nas się liczy, pokazać że pomaganie zawsze będzie modne” – dodaje.

Przypominamy, że aby wziąć udział w akcji należy 25.09 opublikować zna Instagramie lub Facebooku zdjęcie w szpilkach z hasztagiem #DzienSzpilek.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (1)
Zobacz także