ModaIrina Shayk i Jon Kortajarena w rytmie Jingle Bells! Kampania #ReservedForXmas

Irina Shayk i Jon Kortajarena w rytmie Jingle Bells! Kampania #ReservedForXmas

Irina Shayk i Jon Kortajarena w rytmie Jingle Bells! Kampania #ReservedForXmas
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe, LPP S.A.
Julia Wiśniewska
08.08.2017 11:45, aktualizacja: 11.12.2017 12:00

Polska marka odzieżowa po jesiennej odsłonie z Kate Moss sięgnęła po kolejne gorące nazwiska w świecie mody. Irina Shayk, Jon Kortajarena, Jourdan Dunn i Adwoa Aboah wraz z grupą influencerów z czterech krajów biorą udział w świątecznej kampanii Reserved.

Klip reżyserował Gordon von Steiner – jeden z najbardziej znanych obecnie twórców kampanii filmowych dla marek z segmentu fashion. Inspirowany jest fotografią mody z lat 60. Świąteczny świat wykreowany przez reżysera jest bajkowy, kolorowy i momentami surrealistyczny. Wśród influencerów znalazły się też polskie nazwiska: Zuzanna Bijoch, Marta Dyks i Borys Starosz.

Obraz
© Materiały prasowe, LPP S.A.
Obraz
© Materiały prasowe, LPP S.A.
Obraz
© Materiały prasowe, LPP S.A.

W kolekcji nie brakuje bożonarodzeniowych akcentów, jak na przykład kultowe swetry z reniferami. Damska linia nawiązuje do trendów z lat 80. I 90 w nowoczesnym i eleganckim wydaniu: błyszczący lureks, lakierowana skóra, elegancki aksamit, szara krata oraz wiktoriańskie koronki. Akcesoria nie odbiegają od tych, które były modne w tamtych czasach: cekinowe czapki beanie, aksamitne rękawiczki, błyszczące chokery i botki z ćwiekami.

Obraz
© Materiały prasowe, LPP S.A.
Obraz
© Materiały prasowe, LPP S.A.

Męska linia to eleganckie fasony w brytyjskim stylu połączone z miejskimi dodatkami. Garnitury w odcieniach indygo, minimalistyczne golfy i proste, klasyczne spodnie ze sportowymi lampasami.

Obraz
© Materiały prasowe, LPP S.A.

Zaproszeni do kampanii mieli też swoje pomysły na świąteczny nastrój, co dodaje indywidualnego charakteru całości. Kadry z planu filmowego stworzył polski fotograf Bart Pogoda.

Partnerem artykułu jest LPP S.A.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także