Isabel Marant – znamy autorkę kolejnej limitowanej kolekcji H&M
Isabel Marant jest paryską projektantką, która słynie przede wszystkim z niezwykłego talentu tworzenia pozornie niedbałych, ale wciąż zjawiskowych stylizacji. Jej ubrania nosiły między innymi Sienna Miller i Rachel Wiesz. Choć projektantka dotąd tworzyła tylko damską garderobę, we współpracy z H&M zadebiutuje także jej męska kolekcja.
11.06.2013 | aktual.: 11.06.2013 15:36
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Isabel Marant jest paryską projektantką, która słynie przede wszystkim z niezwykłego talentu tworzenia pozornie niedbałych, ale wciąż zjawiskowych stylizacji. Jej ubrania nosiły między innymi Sienna Miller i Rachel Wiesz. Choć projektantka dotąd tworzyła tylko damską garderobę, we współpracy z H&M zadebiutuje także jej męska kolekcja.
- Jestem zaszczycona tą współpracą: H&M pracuje z najlepszymi projektantami, dlatego to zaproszenie to dla mnie emocjonujące wyróżnienie. Staram się stworzyć coś prawdziwego, co kobiety pragną nosić w swoim codziennym życiu, z pewną dozą nonszalancji, którą uważam za bardzo paryską: ubierasz się, ale nie zwracasz na to szczególnej uwagi i wciąż wyglądasz seksownie. Kolekcja jest przesiąknięta tego typu łatwością i nastawieniem. Wszystko może być zmiksowane, zgodnie z tym, co podpowiada ci instynkt. Moje spojrzenie na modę skupia się na indywidualnym podejściu – powiedziała dziś rano Isabele Marant.
H&M od lat współpracuje z czołowymi projektantami, których ekskluzywne ubrania nie są dostępne dla przeciętnego klienta sieciówek. Dla szwedzkiej marki swoje kolekcje stworzyli między innymi Karl Lagerfeld, Versace, Maison Martin Margiela, Marni. Każda kolejna współpraca marki z projektantem jest szeroko dyskutowana w mediach i w blogosferze, na premiery kolekcji ustawiają się ogromne kolejki entuzjastów mody.
- Jesteśmy podekscytowani faktem, że Isabel Marant będzie naszym gościem w H&M. Sposób w jaki zestawia różne elementy w swoich kolekcjach, tworząc niezobowiązujący miejski styl, czyni ją bardzo współczesną. Ma też świetne oko do detali o etnicznym charakterze i rzadką zdolność tworzenia rzeczy, które ludzie naprawdę chcą nosić. Jesteśmy przekonani, że nasi klienci z entuzjazmem przyjmą tę kolekcję – powiedziała doradca kreatywna marki H&M Margareta van den Bosh.
Ubrania dla kobiet i mężczyzn oraz akcesoria trafią do 250 sklepów H&M na całym świecie 17 listopada.
(nmk/mtr), kobieta.wp.pl