Jaja jak kokosy. Axe uczy mężczyzn depilacji intymnej
"Jaja" – szepcze przeciągle wypięty mężczyzna w 4-minutowym filmiku reklamowym "Shower and Shave. Feels as smooth as it sounds" ("Prysznic i golenie. Tak gładko, jak to brzmi"). Spot wyprodukowano na potrzeby marki Axe znanej z kontrowersyjnych reklam.
03.03.2019 | aktual.: 04.03.2019 07:24
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
W Holandii, w której został wyprodukowany spot, Axe funkcjonuje pod nazwą Lynx (Ryś). Tym razem twórcy postanowili obśmiać youtubowe tutoriale pokazujące jak wykonywać banalne czynności.
"Hej, zrobiłem ten filmik, żeby pokazać wam, jak ogolić sobie jądra pod prysznicem" – mówi do kamery nagi trzydziestolatek.
"Powiem wam, jak nadać waszym futrzastym torebkom na orzeszki świeżość i gładkość jak w dniu, w którym się urodziliście" – kontynuuje bohater dziwacznego spotu.
Wchodzi pod prysznic i namydla się pianką (rzecz jasna z właściwym dla reklam Axe namaszczeniem). Następnie przechodzi do zademonstrowania jak należy pozbywać się owłosienia z wiadomych partii ciała, za model mając orzechy kokosowe. Oczywiście tą samą pianką 2w1.
"Uważajcie i bądźcie delikatni, nie chcemy ryzykować życia przyszłych pokoleń" – przestrzega szeptem depilując kokosy.
Choć całość jest mocno kuriozalna, nie można odmówić jej komizmu. Czy poradnik depilacji jąder przyciągnie panów do drogerii, trudno przewidzieć. Pamiętając jednak kampanię Gillette skierowaną do mężczyzn, Axe/Lynx może spodziewać się sporych kontrowersji.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl