GwiazdyKolejne gwiazdy w kampanii popularnej marki

Kolejne gwiazdy w kampanii popularnej marki

Kolejne gwiazdy w kampanii popularnej marki
Źródło zdjęć: © ONS.pl

W nadchodzącym sezonie jesień zima 2015 Marc O'Polo proponuje kolejne znane osobowości, które idą w ślad Jeffa Bridgesa

W nadchodzącym sezonie marka Marc O’Polo proponuje kolejne znane osobowości, które idą w ślad Jeffa Bridges’a i Umy Thurman.

Zmiany zaszły również za obiektywem aparatu - tym razem za zdjęcia odpowiada światowej sławy fotograf mody - Bruce Weber, który jak nikt inny potrafi uchwycić prawdziwą naturę współpracujących z nim modeli.

Nowymi ambasadorami jesiennej kolekcji Marc O’Polo zostali modelka Dree Hemingway oraz gwiazda Hollywood Josh Hartnett. Dree - twarzą kolekcji damskiej nazwanej "Sense of place" a Josh twarzą części męskiej - "Natural Engingeering".

To już kolejna kampania z udziałem znanego z filmu "Pearl Harbor" aktora. Wcześniej 37-letni Hartnett pojawił się między innymi w kampanii męskiego zapachu Emporio Armani "Diamonds".

1 / 4

Josh Hartnett w kampanii Marc O'Polo

Obraz
© zdjęcie producenta

W nadchodzącym sezonie marka Marc O’Polo proponuje kolejne znane osobowości, które idą w ślad Jeffa Bridges’a i Umy Thurman.

Zmiany zaszły również za obiektywem aparatu - tym razem za zdjęcia odpowiada światowej sławy fotograf mody - Bruce Weber, który jak nikt inny potrafi uchwycić prawdziwą naturę współpracujących z nim modeli.

Nowymi ambasadorami jesiennej kolekcji Marc O’Polo zostali modelka Dree Hemingway oraz gwiazda Hollywood Josh Hartnett. Dree - twarzą kolekcji damskiej nazwanej "Sense of place" a Josh twarzą części męskiej - "Natural Engingeering".

To już kolejna kampania z udziałem znanego z filmu "Pearl Harbor" aktora. Wcześniej 37-letni Hartnett pojawił się między innymi w kampanii męskiego zapachu Emporio Armani "Diamonds".

2 / 4

Josh Hartnett w kampanii Marc O'Polo

Obraz
© zdjęcie producenta

W nadchodzącym sezonie marka Marc O’Polo proponuje kolejne znane osobowości, które idą w ślad Jeffa Bridges’a i Umy Thurman.

Zmiany zaszły również za obiektywem aparatu - tym razem za zdjęcia odpowiada światowej sławy fotograf mody - Bruce Weber, który jak nikt inny potrafi uchwycić prawdziwą naturę współpracujących z nim modeli.

Nowymi ambasadorami jesiennej kolekcji Marc O’Polo zostali modelka Dree Hemingway oraz gwiazda Hollywood Josh Hartnett. Dree - twarzą kolekcji damskiej nazwanej "Sense of place" a Josh twarzą części męskiej - "Natural Engingeering".

To już kolejna kampania z udziałem znanego z filmu "Pearl Harbor" aktora. Wcześniej 37-letni Hartnett pojawił się między innymi w kampanii męskiego zapachu Emporio Armani "Diamonds".

3 / 4

Josh Hartnett w kampanii Marc O'Polo

Obraz
© zdjęcie producenta

W nadchodzącym sezonie marka Marc O’Polo proponuje kolejne znane osobowości, które idą w ślad Jeffa Bridges’a i Umy Thurman.

Zmiany zaszły również za obiektywem aparatu - tym razem za zdjęcia odpowiada światowej sławy fotograf mody - Bruce Weber, który jak nikt inny potrafi uchwycić prawdziwą naturę współpracujących z nim modeli.

Nowymi ambasadorami jesiennej kolekcji Marc O’Polo zostali modelka Dree Hemingway oraz gwiazda Hollywood Josh Hartnett. Dree - twarzą kolekcji damskiej nazwanej "Sense of place" a Josh twarzą części męskiej - "Natural Engingeering".

To już kolejna kampania z udziałem znanego z filmu "Pearl Harbor" aktora. Wcześniej 37-letni Hartnett pojawił się między innymi w kampanii męskiego zapachu Emporio Armani "Diamonds".

4 / 4

Josh Hartnett w kampanii Marc O'Polo

Obraz
© zdjęcie producenta

W nadchodzącym sezonie marka Marc O’Polo proponuje kolejne znane osobowości, które idą w ślad Jeffa Bridges’a i Umy Thurman.

Zmiany zaszły również za obiektywem aparatu - tym razem za zdjęcia odpowiada światowej sławy fotograf mody - Bruce Weber, który jak nikt inny potrafi uchwycić prawdziwą naturę współpracujących z nim modeli.

Nowymi ambasadorami jesiennej kolekcji Marc O’Polo zostali modelka Dree Hemingway oraz gwiazda Hollywood Josh Hartnett. Dree - twarzą kolekcji damskiej nazwanej "Sense of place" a Josh twarzą części męskiej - "Natural Engingeering".

To już kolejna kampania z udziałem znanego z filmu "Pearl Harbor" aktora. Wcześniej 37-letni Hartnett pojawił się między innymi w kampanii męskiego zapachu Emporio Armani "Diamonds".

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)