Kolejne gwiazdy w kampanii popularnej marki

W nadchodzącym sezonie jesień zima 2015 Marc O'Polo proponuje kolejne znane osobowości, które idą w ślad Jeffa Bridgesa

Obraz
Źródło zdjęć: © ONS.pl

/ 5Josh Hartnett w kampanii Marc O'Polo

Obraz
© zdjęcie producenta

W nadchodzącym sezonie marka Marc O’Polo proponuje kolejne znane osobowości, które idą w ślad Jeffa Bridges’a i Umy Thurman.

Zmiany zaszły również za obiektywem aparatu - tym razem za zdjęcia odpowiada światowej sławy fotograf mody - Bruce Weber, który jak nikt inny potrafi uchwycić prawdziwą naturę współpracujących z nim modeli.

Nowymi ambasadorami jesiennej kolekcji Marc O’Polo zostali modelka Dree Hemingway oraz gwiazda Hollywood Josh Hartnett. Dree - twarzą kolekcji damskiej nazwanej "Sense of place" a Josh twarzą części męskiej - "Natural Engingeering".

To już kolejna kampania z udziałem znanego z filmu "Pearl Harbor" aktora. Wcześniej 37-letni Hartnett pojawił się między innymi w kampanii męskiego zapachu Emporio Armani "Diamonds".

/ 5Josh Hartnett w kampanii Marc O'Polo

Obraz
© zdjęcie producenta

W nadchodzącym sezonie marka Marc O’Polo proponuje kolejne znane osobowości, które idą w ślad Jeffa Bridges’a i Umy Thurman.

Zmiany zaszły również za obiektywem aparatu - tym razem za zdjęcia odpowiada światowej sławy fotograf mody - Bruce Weber, który jak nikt inny potrafi uchwycić prawdziwą naturę współpracujących z nim modeli.

Nowymi ambasadorami jesiennej kolekcji Marc O’Polo zostali modelka Dree Hemingway oraz gwiazda Hollywood Josh Hartnett. Dree - twarzą kolekcji damskiej nazwanej "Sense of place" a Josh twarzą części męskiej - "Natural Engingeering".

To już kolejna kampania z udziałem znanego z filmu "Pearl Harbor" aktora. Wcześniej 37-letni Hartnett pojawił się między innymi w kampanii męskiego zapachu Emporio Armani "Diamonds".

/ 5Josh Hartnett w kampanii Marc O'Polo

Obraz
© zdjęcie producenta

W nadchodzącym sezonie marka Marc O’Polo proponuje kolejne znane osobowości, które idą w ślad Jeffa Bridges’a i Umy Thurman.

Zmiany zaszły również za obiektywem aparatu - tym razem za zdjęcia odpowiada światowej sławy fotograf mody - Bruce Weber, który jak nikt inny potrafi uchwycić prawdziwą naturę współpracujących z nim modeli.

Nowymi ambasadorami jesiennej kolekcji Marc O’Polo zostali modelka Dree Hemingway oraz gwiazda Hollywood Josh Hartnett. Dree - twarzą kolekcji damskiej nazwanej "Sense of place" a Josh twarzą części męskiej - "Natural Engingeering".

To już kolejna kampania z udziałem znanego z filmu "Pearl Harbor" aktora. Wcześniej 37-letni Hartnett pojawił się między innymi w kampanii męskiego zapachu Emporio Armani "Diamonds".

/ 5Josh Hartnett w kampanii Marc O'Polo

Obraz
© zdjęcie producenta

W nadchodzącym sezonie marka Marc O’Polo proponuje kolejne znane osobowości, które idą w ślad Jeffa Bridges’a i Umy Thurman.

Zmiany zaszły również za obiektywem aparatu - tym razem za zdjęcia odpowiada światowej sławy fotograf mody - Bruce Weber, który jak nikt inny potrafi uchwycić prawdziwą naturę współpracujących z nim modeli.

Nowymi ambasadorami jesiennej kolekcji Marc O’Polo zostali modelka Dree Hemingway oraz gwiazda Hollywood Josh Hartnett. Dree - twarzą kolekcji damskiej nazwanej "Sense of place" a Josh twarzą części męskiej - "Natural Engingeering".

To już kolejna kampania z udziałem znanego z filmu "Pearl Harbor" aktora. Wcześniej 37-letni Hartnett pojawił się między innymi w kampanii męskiego zapachu Emporio Armani "Diamonds".

/ 5Josh Hartnett w kampanii Marc O'Polo

Obraz
© zdjęcie producenta

W nadchodzącym sezonie marka Marc O’Polo proponuje kolejne znane osobowości, które idą w ślad Jeffa Bridges’a i Umy Thurman.

Zmiany zaszły również za obiektywem aparatu - tym razem za zdjęcia odpowiada światowej sławy fotograf mody - Bruce Weber, który jak nikt inny potrafi uchwycić prawdziwą naturę współpracujących z nim modeli.

Nowymi ambasadorami jesiennej kolekcji Marc O’Polo zostali modelka Dree Hemingway oraz gwiazda Hollywood Josh Hartnett. Dree - twarzą kolekcji damskiej nazwanej "Sense of place" a Josh twarzą części męskiej - "Natural Engingeering".

To już kolejna kampania z udziałem znanego z filmu "Pearl Harbor" aktora. Wcześniej 37-letni Hartnett pojawił się między innymi w kampanii męskiego zapachu Emporio Armani "Diamonds".

Wybrane dla Ciebie

Wystawiasz nogę spod kołdry? Organizm wysyła sygnał
Wystawiasz nogę spod kołdry? Organizm wysyła sygnał
Pojawiła się w śniadaniówce. Niedawno skończyła 50 lat
Pojawiła się w śniadaniówce. Niedawno skończyła 50 lat
Jej mąż romansował z wieloma. "Jego córka spłodzona z inną kobietą"
Jej mąż romansował z wieloma. "Jego córka spłodzona z inną kobietą"
Kończy 50 lat. To z nim ma dwoje dzieci
Kończy 50 lat. To z nim ma dwoje dzieci
Został ojcem w wieku 55 lat. Zdradził imię syna
Został ojcem w wieku 55 lat. Zdradził imię syna
Dodali klauzulę "kokainową". Wyszła na jaw po rozstaniu
Dodali klauzulę "kokainową". Wyszła na jaw po rozstaniu
Masz tuje na działce ROD? Musisz o tym wiedzieć
Masz tuje na działce ROD? Musisz o tym wiedzieć
84-letnia matka z młodszym partnerem. Tak bawiła się na weselu córki
84-letnia matka z młodszym partnerem. Tak bawiła się na weselu córki
Miała tylko 13 lat. Jej występ w teledysku rozpętał aferę
Miała tylko 13 lat. Jej występ w teledysku rozpętał aferę
Przyłapała pasażerów. "Prosimy, aby nie robić tego, co na zdjęciu"
Przyłapała pasażerów. "Prosimy, aby nie robić tego, co na zdjęciu"
Wykonaj ten zabieg w październiku. Wiosną trawnik pięknie się zazieleni
Wykonaj ten zabieg w październiku. Wiosną trawnik pięknie się zazieleni
Kończy 61 lat. Tak wygląda dziś "najpiękniejsza kobieta świata"
Kończy 61 lat. Tak wygląda dziś "najpiękniejsza kobieta świata"