Kolejne gwiazdy w kampanii popularnej marki

W nadchodzącym sezonie jesień zima 2015 Marc O'Polo proponuje kolejne znane osobowości, które idą w ślad Jeffa Bridgesa

Obraz
Źródło zdjęć: © ONS.pl

/ 5Josh Hartnett w kampanii Marc O'Polo

Obraz
© zdjęcie producenta

W nadchodzącym sezonie marka Marc O’Polo proponuje kolejne znane osobowości, które idą w ślad Jeffa Bridges’a i Umy Thurman.

Zmiany zaszły również za obiektywem aparatu - tym razem za zdjęcia odpowiada światowej sławy fotograf mody - Bruce Weber, który jak nikt inny potrafi uchwycić prawdziwą naturę współpracujących z nim modeli.

Nowymi ambasadorami jesiennej kolekcji Marc O’Polo zostali modelka Dree Hemingway oraz gwiazda Hollywood Josh Hartnett. Dree - twarzą kolekcji damskiej nazwanej "Sense of place" a Josh twarzą części męskiej - "Natural Engingeering".

To już kolejna kampania z udziałem znanego z filmu "Pearl Harbor" aktora. Wcześniej 37-letni Hartnett pojawił się między innymi w kampanii męskiego zapachu Emporio Armani "Diamonds".

/ 5Josh Hartnett w kampanii Marc O'Polo

Obraz
© zdjęcie producenta

W nadchodzącym sezonie marka Marc O’Polo proponuje kolejne znane osobowości, które idą w ślad Jeffa Bridges’a i Umy Thurman.

Zmiany zaszły również za obiektywem aparatu - tym razem za zdjęcia odpowiada światowej sławy fotograf mody - Bruce Weber, który jak nikt inny potrafi uchwycić prawdziwą naturę współpracujących z nim modeli.

Nowymi ambasadorami jesiennej kolekcji Marc O’Polo zostali modelka Dree Hemingway oraz gwiazda Hollywood Josh Hartnett. Dree - twarzą kolekcji damskiej nazwanej "Sense of place" a Josh twarzą części męskiej - "Natural Engingeering".

To już kolejna kampania z udziałem znanego z filmu "Pearl Harbor" aktora. Wcześniej 37-letni Hartnett pojawił się między innymi w kampanii męskiego zapachu Emporio Armani "Diamonds".

/ 5Josh Hartnett w kampanii Marc O'Polo

Obraz
© zdjęcie producenta

W nadchodzącym sezonie marka Marc O’Polo proponuje kolejne znane osobowości, które idą w ślad Jeffa Bridges’a i Umy Thurman.

Zmiany zaszły również za obiektywem aparatu - tym razem za zdjęcia odpowiada światowej sławy fotograf mody - Bruce Weber, który jak nikt inny potrafi uchwycić prawdziwą naturę współpracujących z nim modeli.

Nowymi ambasadorami jesiennej kolekcji Marc O’Polo zostali modelka Dree Hemingway oraz gwiazda Hollywood Josh Hartnett. Dree - twarzą kolekcji damskiej nazwanej "Sense of place" a Josh twarzą części męskiej - "Natural Engingeering".

To już kolejna kampania z udziałem znanego z filmu "Pearl Harbor" aktora. Wcześniej 37-letni Hartnett pojawił się między innymi w kampanii męskiego zapachu Emporio Armani "Diamonds".

/ 5Josh Hartnett w kampanii Marc O'Polo

Obraz
© zdjęcie producenta

W nadchodzącym sezonie marka Marc O’Polo proponuje kolejne znane osobowości, które idą w ślad Jeffa Bridges’a i Umy Thurman.

Zmiany zaszły również za obiektywem aparatu - tym razem za zdjęcia odpowiada światowej sławy fotograf mody - Bruce Weber, który jak nikt inny potrafi uchwycić prawdziwą naturę współpracujących z nim modeli.

Nowymi ambasadorami jesiennej kolekcji Marc O’Polo zostali modelka Dree Hemingway oraz gwiazda Hollywood Josh Hartnett. Dree - twarzą kolekcji damskiej nazwanej "Sense of place" a Josh twarzą części męskiej - "Natural Engingeering".

To już kolejna kampania z udziałem znanego z filmu "Pearl Harbor" aktora. Wcześniej 37-letni Hartnett pojawił się między innymi w kampanii męskiego zapachu Emporio Armani "Diamonds".

/ 5Josh Hartnett w kampanii Marc O'Polo

Obraz
© zdjęcie producenta

W nadchodzącym sezonie marka Marc O’Polo proponuje kolejne znane osobowości, które idą w ślad Jeffa Bridges’a i Umy Thurman.

Zmiany zaszły również za obiektywem aparatu - tym razem za zdjęcia odpowiada światowej sławy fotograf mody - Bruce Weber, który jak nikt inny potrafi uchwycić prawdziwą naturę współpracujących z nim modeli.

Nowymi ambasadorami jesiennej kolekcji Marc O’Polo zostali modelka Dree Hemingway oraz gwiazda Hollywood Josh Hartnett. Dree - twarzą kolekcji damskiej nazwanej "Sense of place" a Josh twarzą części męskiej - "Natural Engingeering".

To już kolejna kampania z udziałem znanego z filmu "Pearl Harbor" aktora. Wcześniej 37-letni Hartnett pojawił się między innymi w kampanii męskiego zapachu Emporio Armani "Diamonds".

Wybrane dla Ciebie
Rozeszły się po Polsce. Reaguj, gdy zauważysz w swoim ogrodzie
Rozeszły się po Polsce. Reaguj, gdy zauważysz w swoim ogrodzie
Bolało ją całe ciało. Prezenterka w końcu usłyszała diagnozę
Bolało ją całe ciało. Prezenterka w końcu usłyszała diagnozę
Usmaż "po francusku". Kto spróbuje, ten zapomina o zwykłej jajecznicy
Usmaż "po francusku". Kto spróbuje, ten zapomina o zwykłej jajecznicy
Nie dotykaj, gdy widzisz w łazience. Chirurg tłumaczy, co to jest
Nie dotykaj, gdy widzisz w łazience. Chirurg tłumaczy, co to jest
Hit na suche pięty. W aptece kosztuje grosze
Hit na suche pięty. W aptece kosztuje grosze
Takie nagranie w dniu ślubu byłej żony. "Komentarz" bez słów
Takie nagranie w dniu ślubu byłej żony. "Komentarz" bez słów
Drugi raz żegna męża. Powtórny pogrzeb po ekshumacji
Drugi raz żegna męża. Powtórny pogrzeb po ekshumacji
Świeże kwiaty na grobie? Ten trik sprawi, że będą stały jeszcze dłużej
Świeże kwiaty na grobie? Ten trik sprawi, że będą stały jeszcze dłużej
Kiedyś Polacy się zajadali, dziś niewielu ma odwagę. To błąd
Kiedyś Polacy się zajadali, dziś niewielu ma odwagę. To błąd
Nie lekceważ, gdy zauważysz w domu. Ich obecność to sygnał alarmowy
Nie lekceważ, gdy zauważysz w domu. Ich obecność to sygnał alarmowy
Odszedł z teatru w atmosferze skandalu. Dziś spełnia się w warsztacie
Odszedł z teatru w atmosferze skandalu. Dziś spełnia się w warsztacie
Nikt jej nie pomógł, bo myśleli, że jest pijana. Zmarła 20 lat temu
Nikt jej nie pomógł, bo myśleli, że jest pijana. Zmarła 20 lat temu