Konferencja marketingowa 100% Retail & Fashion
W dniach 8-9 października w Sopocie odbyła się II edycja 100% Retail & Fashion - konferencji skupiającej marki modowe oraz firmy współpracujące przy rozwoju sektora odzieżowego. To jedyne tego typu przedsięwzięcie, które zrzesza nie tylko marketerów sieci handlowych, ale także firmy odpowiedzialne między innymi za e-commerce, strategie marketingowe, architekturę sklepu off i online czy monitoring Internetu.
W dniach 8-9 października w Sopocie odbyła się II edycja 100% Retail & Fashion - konferencji skupiającej marki modowe oraz firmy współpracujące przy rozwoju sektora odzieżowego. To jedyne tego typu przedsięwzięcie, które zrzesza nie tylko marketerów sieci handlowych, ale także firmy odpowiedzialne między innymi za e-commerce, strategie marketingowe, architekturę sklepu off i online czy monitoring Internetu.
Głównym zamysłem wydarzenia jest poszerzanie wiedzy, wymiana doświadczeń i kontaktów, a także integracja ludzi z branży odzieżowej. Oprócz case study znanych marek takich, jak Diverse, Sinsay, Medicine, Gino Rossi czy Coccodrillo, uczestnicy mieli okazję posłuchać wystąpień przedstawicieli również bardzo młodych, ale już odnoszących sukcesy, marek z rynku fashion.
Nie zabrakło zagadnień stricte modowych – specjaliści od trendów opowiedzieli o tym, czego nie powinno zabraknąć w przyszłych kolekcjach oraz jak trendy pogodzić z marketingiem. Uczestnicy mogli posłuchać o przygotowaniu sesji zdjęciowych i roli stylizacji i kreacji wizerunku marki. Po raz pierwszy wydarzenie wzbogacone zostało o warsztaty, podczas których można było stworzyć swojego własnego manekina. Warsztaty uzupełnione zostały o wykłady poświęcone stylizacji witryn sklepowych.
Na konferencji 100% Retail % Fashion nie zabrakło również tematyki dotyczącej wielokanałowości sprzedaży, redukowania ilości porzuconych koszyków w sklepie internetowym oraz zwiększania zysków dzięki monitoringowi Internetu. Słuchacze uzyskali rzetelne informacje na temat decyzji zakupowych ich klienta oraz poznali zasady rządzące skutecznym email marketingiem. Ponadto poszerzyli swoją wiedzę o wpływ beaconów na sprzedaż oraz korzyści wynikających z udostępnienia WiFi w sklepach stacjonarnych. Oprócz poszerzania wiedzy i czerpania inspiracji od odnoszących sukcesy marek odzieżowych, organizatorzy zadbali o skuteczną i przyjemną wymianę kontaktów biznesowych. Uczestnicy mogli skorzystali z profesjonalnej sesji networkingowej poprowadzonej przez doświadczonego coacha. Dodatkowo, duży nacisk położony został na integrację podczas przerw kawowych, lunchu oraz afterparty, która stworzyła odpowiednią przestrzeń do kontynuowania rozpoczętego wcześniej networkingu. Całość upłynęła w przyjaznej atmosferze, która
sprzyjała nawiązywaniu nowych kontaktów biznesowych. Organizatorkami całego przedsięwzięcia są Magdalena Jasińska, konsultant marketingu Retail & Fashion, właścicielka firmy consultingowej Only Brand oraz Sabina Klechowicz – doświadczony ekspert Visual Merchandisingu, No Idea Art Solution. Obie od lat pracujące w branży, zajęły się przygotowaniem programu merytorycznego, zadbały o świetną organizację konferencji, jak również znakomicie pełniły rolę prelegentek i przede wszystkim, gospodarzy wydarzenia.
„Zadowolenie uczestników jest dla nas najlepszą nagrodą za włożony wysiłek w przygotowanie tego przedsięwzięcia.” – mówią zgodnie. My podpisujemy się pod pozytywną opinią, pozycjonując konferencję 100% Retail & Fashion na szczycie najlepszych wydarzeń branżowych w Polsce. Jednocześnie przypominamy, że III edycja conventu odbędzie się jesienią 2016, a jej program poznamy latem 2016.