GwiazdyNajcenniejsze gwiazdy wg "Forbesa"!

Najcenniejsze gwiazdy wg "Forbesa"!

Najcenniejsze gwiazdy wg "Forbesa"!

Ile jest wart Robert Kubica? Odpowiedź jest prosta - 875 tys. zł. Magazyn "Forbes" po raz kolejny zrobił ranking na 100 najcenniejszych dla reklamodawców gwiazd polskiego show-biznesu. Zwyciężył Kubica, na drugim miejscu uplasował się Marek Kondrat wart niemal 800 tys. zł, a na trzecim - Monika Olejnik. Za reklamę dziennikarka mogłaby zainkasować 723 tys. zł. Zobacz pozostałe najcenniejsze polskie gwiazdy!

Ile jest wart Robert Kubica? Odpowiedź jest prosta - 875 tys. zł. Magazyn "Forbes" po raz kolejny zrobił ranking na 100 najcenniejszych dla reklamodawców gwiazd polskiego show-biznesu. Zwyciężył Kubica, na drugim miejscu uplasował się Marek Kondrat wart niemal 800 tys. zł, a na trzecim - Monika Olejnik. Za reklamę dziennikarka mogłaby zainkasować 723 tys. zł. Zobacz pozostałe najcenniejsze polskie gwiazdy!

1 / 13

Marek Kondrat

Obraz
© AKPA

Marek Kondrat od lat plasuje się wysoko w rankingu "Forbesa". Aktor reklamuje bank ING i to jedyna reklama, w której ostatnio można go zobaczyć. Nieobecność na dużym ekranie podsyca zainteresowanie Kondratem. Reklamodawcy szacują, że za udział w reklamie aktor mógłby dostać 789 tys. zł.

2 / 13

Monika Olejnik

Obraz
© AKPA

Najcenniejszą trójkę zamyka Monika Olejnik. Gdyby zgodziła się swoją twarzą reklamować np. proszek do prania, samochód, czy krem, stałaby się bogatsza o 723 tys. zł! Jak na razie dziennikarka nie wystąpiła w żadnej reklamie, ale potencjał ma...

3 / 13

Tomasz Lis

Obraz
© AKPA

Tomasz Lis jak na razie reklamuje tylko siebie i swoje książki, nie dał swojej twarzy żadnemu produktowi. Gdyby się skusił, jego portfel stałby się cięższy o 612 tys. zł. Lis jest obecny w tym corocznym rankingu. Jego wartość rośnie, bowiem awansował o dwa miejsca.

4 / 13

Jerzy Stuhr

Obraz
© AKPA

Jerzy Stuhr występuje w reklamie razem z synem Maciejem. Magazyn "Forbes" wycenił aktora na 594 tys. zł, tym samym awansował o 3 miejsca. Gwiazdy tego pokroju nie reklamują proszków do prania, ani kremów po goleniu, raczej banki, fundusze inwestycyjne, ewentualnie samochody.

5 / 13

Justyna Pochanke

Obraz
© AKPA

W pierwszej dziesiątce dominują dziennikarze. I tak na szóstym miejscu uplasowała się Justyna Pochanke z TVN 24. Za reklamę mogłaby zainkasować 576 tys. zł. Pochanke awansowała aż o 53 miejsca! Dziennikarze to jedyna grupa w rankingu, która nie może bezkarnie brać udziału w reklamach. Aktorzy, wokaliści czy sportowcy nie mają tego problemu.

6 / 13

Borys Szyc

Obraz
© AKPA

Borys Szyc jest obecnie najbardziej popularnym i zapracowanym polskim aktorem. Zagrał ostatnio w kilkunastu polskich produkcjach, ma w planach udział w zagranicznych produkcjach. Popularność przełożyła się na wzrost wartości reklamowej. Za reklamę mógłby "zgarnąć" 534 tys. zł, awansował o 8 miejsc.

7 / 13

Doda

Obraz
© AKPA

W zestawieniu nie mogło zabraknąć najpopularniejszej polskiej wokalistki, która miała już wiele przygód reklamowych, m.in. wystąpiła w reklamie lodów. Dodę wyceniono na 533 tys. zł!

8 / 13

Kamil Durczok

Obraz
© AKPA

Kolejnym dziennikarzem o wysokiej wartości dla potencjalnych reklamodawców jest Kamil Durczok (527 tys. zł). Durczok spadł o dwa miejsca. Czy miał na to wpływ krążący po sieci filmik o niezbyt czystym stole?

9 / 13

Hanna Lis

Obraz
© AKPA

Hanna Lis obecnie nie pracuje w żadnej telewizji, odkąd zwolniono ją z TVP. Dziennikarka awansowała aż o 27 miejsc i mogłaby zażądać niemal półmilionowej stawki. Jaki produkt mogłaby promować piękna dziennikarka?

10 / 13

Agnieszka Radwańska

Obraz
© AKPA

Na 20. pozycji znalazła się Agnieszka Radwańska. Tenisistka jest najmłodsza w tym rankingu, ma zaledwie 20 lat. W porównaniu do zeszłorocznego rankingu awansowała o 88 oczek. "Isia" za udział w reklamie zarobiłaby nawet 440 tys. złotych.

11 / 13

Szymon Majewski

Obraz
© AKPA

Szymon Majewski niedawno znalazł się na liście autorytetów młodzieży. Teraz uplasował się na 11. pozycji w prestiżowym rankingu "Forbesa". Majewski znalazł się pomiędzy Hanną Lis, a Wojciechem Majchrzakiem. Za reklamę mógłby zainkasować 465 tys. zł.

12 / 13

Artur Boruc

Obraz
© AKPA

Artur Boruc uplasował się na 14. miejscu między Januszem Gajosem, a Jackiem Żakowskim. Branża reklamowa wyceniła sportowca na 449 tys. zł.

13 / 13

Agnieszka Radwańska, Doda, Urszula Radwańska

Obraz
© AKPA

W tegorocznym rankingu 100 najlepiej opłacanych (czasami wirtualnie) Polaków pojawiło się kilka nowych nazwisk. Zadebiutował np. Jerzy Owsiak. Zajął 17. miejsce, a za reklamę "zgarnąłby" 443 tys. zł.

monika olejnikrobert kubicaHanna Lis

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (117)