Nowa kampania Swarovski na Walentynki. Nie tylko dla heteroseksualnych
Walentynki tuż tuż i właśnie na tę okazję Swarovski przygotował seksowną kampanię skierowaną do wszystkich zakochanych. W najnowszym spocie marki występują znane pary. Również te homoseksualne. - Swarovski z dumą wspiera różnorodność i miłość we wszystkich jej postaciach - dodaje dyrektor artystyczna marki Nathalie Colin.
08.02.2018 | aktual.: 09.02.2018 08:06
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
W najnowszym spocie marki Swarvoski występują znane z mediów wpływowe pary. Na romantycznym obrazku możemy oglądać m.in. włoską blogerkę Chiarę Ferragni i jej narzeczonego Fedeza. Występują tu także ambasadorowie marki Karlie Kloss i hiszpański model Andres Velencoso. Przy okazji Walentynek Swarovski nie zapomniał także o zakochanych homoseksualistach. Dlatego w spocie wzięły udział Ruth Bell i Veronika Krajplova, a także Kim Willecke i Sean Dubberke.
Uwagę przyciągają przede wszystkim roześmiane, szczęśliwe blondynki, które na krótkim filmiku podarowują sobie prezenty. Swarovski pokazał ten sposób, że można być zakochanym niezależnie od orientacji. Eleganckim i subtelnym spotem marka podkreśla, że Walentynki to święto dla każdego. Bez względu na upodobania, poglądy czy kolor skóry.