Moda„Paryż, Londyn, Nowy Jork- moje Trójmiasto”

„Paryż, Londyn, Nowy Jork- moje Trójmiasto”

1 kwietnia rozpoczęła się wiosenno-letnia kampania „BEAUTIFUL STORY”. Stanowi ona kontynuację jesienno-zimowej odsłony RESERVED. Konsekwentnie prezentuje piękne historie młodych ludzi, którym dzięki pasji, wytrwałości i wierze we własne marzenia udało się odnieść wielki, życiowy sukces.

„Paryż, Londyn, Nowy Jork- moje Trójmiasto”
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

07.04.2011 | aktual.: 20.04.2011 13:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

1 kwietnia rozpoczęła się wiosenno-letnia kampania „BEAUTIFUL STORY”. Stanowi ona kontynuację jesienno-zimowej odsłony RESERVED. Konsekwentnie prezentuje piękne historie młodych ludzi, którym dzięki pasji, wytrwałości i wierze we własne marzenia udało się odnieść wielki, życiowy sukces.

RESERVED wierzy w ludzi i marzenia. Ich realizacja jest możliwa, wystarczy wiara w siebie, determinacja i wytrwałość. W nowej, wiosennej odsłonie kampanii „BEAUTIFUL STORY” RESERVED kontynuuje swoją opowieść o nadzwyczajnych ludziach, pełnych pasji, realizujących swoje pragnienia.

W wiosennej odsłonie kampanii „BEAUTIFUL STORY” RESERVED przybliża sylwetkę top-modelki, gdańszczanki - Magdaleny Frąckowiak. Obok Ani Jagodzińskiej, Karmen Pedaru i Tobiasa Sorensena to kolejna bohaterka niezwykłych i pięknych historii opowiadanych przez RESERVED.

Magda to jedna z 30 najlepszych, światowych modelek według listy francuskiego Vogue. Obecnie jest twarzą najbardziej cenionych i ekskluzywnych marek tj. Dior, Givenchy, Victoria’s Secret czy Chanel. Karl Lagerfeld nakręcił z nią filmy reklamowe dla Chanel i marki Hogan. Magda należy również do wąskiego grona bohaterek kalendarza Pirelli.

Jednakże zawrotna kariera i niesamowity sukces, nie wpłynęły na postrzeganie jej jako sympatycznej, szczerej i wrażliwej osoby, jednak wciąż zapracowanej i zdeterminowanej w swoich dążeniach do samorealizacji. Jej talent, siła i samoświadomość doprowadziły ją na szczyt światowej kariery - jak mówi sama modelka: „Paryż, Londyn, Nowy Jork: moje Trójmiasto”.

RESERVED wykorzystując wizerunek zwyczajnych-niezwyczajnych osób jako świadectwo „pięknych historii”, zaszczepia młodym ludziom wiarę w siebie, swoje marzenia i możliwości. „Kampania Reserved jest kwintesencją naszej marki. Opowiada piękną historię modelki, która jest u szczytu swojej kariery; jednocześnie prezentuje jej bogatą osobowość, odwagę i determinację. Reserved jest marką dla ludzi zainteresowanych modą, którzy poprzez swój wizerunek nie tylko odnoszą się do swojego estetycznego ego; są również piękni wewnętrznie: mają marzenia, pragnienia, ambicje. Autentyczność charakteru w połączeniu z pięknem człowieka to definicja kobiecego uwodzenia. Takie jest Reserved. Chcemy uwodzić...-mówi Monika Kapłan-Gerc,Dyrektor Marketingu LPP

Ilustracją oddającą charakter kampanii, jak i klimat boskiego Buenos są zdjęcia wykonane przez Zuzę Krajewską i Bartka Wieczorka. W obiektywie duetu powstał niepowtarzalny obraz zestawiający ze sobą wyjątkową urodę i charyzmę bohaterów kampanii z miejskim życiem tętniącego Buenos.

Stylizacją top-modeli zajął się stylista Andrzej Sobolewski, makijażem i fryzurami Patrycja Dobrzeniecka. Film reklamowy powstał przy współpracy agencji Huncwot oraz Michała Dąbala, absolwenta prestiżowego Amerykańskiego Instytutu Filmowego(AFI), ucznia Janusza Kamińskiego.

Pomysłodawcą i opiekunem kreatywnym kampanii została agencja reklamowa Koledzy oraz Dział Marketingu Reserved. Produkcję zdjęciową przygotowała agencja fotograficzna AF Photo. Stronę internetową stworzyła agencja Huncwot. Planowaniem mediów tradycyjnych zajął się dom mediowy Maxus, kampanię w internecie przygotowała agencja Cube Group.

Źródło artykułu:Informacja prasowa
Komentarze (0)