Paprocki & Brzozowski dla Biedronki
Maciej Zień, podobnie jak poprzedni projektanci, z którymi współpracowała Biedronka, wychodzi ze swojego studia i chce zaoferować coś dla przeciętnego Polaka i Polki. Liczy się z tym i liczy na to, że jego nazwisko wymieniane będzie przez wszystkie przypadki we wszystkich sklepach Biedronki. To szansa, ale też odpowiedzialność, a nawet ryzyko.
Po zaprezentowaniu pierwszej kolekcji Gosi Baczyńskiej w Rossmanie internet zalała fala negatywnych komentarzy. Podobnie było w przypadku duetu Paprocki&Brzozowski dla Biedronki czy ostatnio projektantek z Loft37, które stworzyły kolekcję gumowych dodatków na lato. Po premierze w Biedronce w internecie pojawiły się zdjęcia, na których dziewczyny, i nawet małe dziewczynki, miały obdarte od butów pięty. Projektantki tłumaczyły to tym, że każde tego typu buty obcierają nogi, a ich kolekcja nie jest wyjątkiem.