Polki (NIE)wykluczone z przyjemności życia
Aż 94 proc. kobiet musiało kiedyś zrezygnować ze swoich planów z przyczyn niezależnych od siebie – wynika z badań ośrodka MillwardBrown na zlecenie marki Urinal® . Najczęściej Polki wykluczone były z przyjemności, jakie daje im rozrywka (81 proc.), najbliżsi i przyjaciele (72 proc.) i hobby (70 proc.). Wśród przyczyn wymieniły przede wszystkim brak czasu, ale na drugim miejscu dolegliwości zdrowotne i obowiązki rodzinne.
05.12.2013 12:03
Aż 94 proc. kobiet musiało kiedyś zrezygnować ze swoich planów z przyczyn niezależnych od siebie – wynika z badań ośrodka MillwardBrown na zlecenie marki Urinal® . Najczęściej Polki wykluczone były z przyjemności, jakie daje im rozrywka (81 proc.), najbliżsi i przyjaciele (72 proc.) i hobby (70 proc.). Wśród przyczyn wymieniły przede wszystkim brak czasu, ale na drugim miejscu dolegliwości zdrowotne i obowiązki rodzinne.
Współczesna kobieta żyje bardzo intensywnie, godzi aktywność zawodową z obowiązkami rodzinnymi, znajduje czas na rozrywkę i relaks. Ma wiele planów, w jej życiu nie ma czasu na błędy. Kiedy pojawiają się trudności, szuka rozwiązań, aby szybko wszystko powróciło na właściwe tory. Jest też zawsze przygotowana, by nie dać się zaskoczyć przeciwnościom losu.
Najważniejszym obszarem w życiu Polek pozostaje rodzina (84 proc.), w drugiej kolejności zdrowie (67 proc.). Istotne są także relacje z partnerem – 50 proc. i praca – 45 proc. Rezygnacja z któregokolwiek z nich oznacza wykluczenie.
Z badań przeprowadzonych na zlecenie marki Urinal® wynika, że niemal każda kobieta musiała kiedyś zmienić z swoje plany z przyczyn niezależnych od siebie. Główną przeszkodą okazał się brak czasu – 77proc. Jako ważną przyczynę rezygnacji z planów 64 proc Polek wskazało też dolegliwości zdrowotne i obowiązki rodzinne.
Problemy ze zdrowiem były najczęściej wymienianym powodem rezygnacji z planów związanych z życiem seksualnym, pracą oraz aktywnością sportową. Są to obszary, które są niezwykle ważne dla kobiet – wie o tym dobrze Monika Pyrek, która została ambasadorką akcji „Niewykluczone”.
„Jako sportowiec nie mogłam pozwolić na to, aby cokolwiek przeszkodziło mi w realizacji moich planów. Zdrowie było i jest najważniejsze. Musiałam być przygotowana na każdą sytuację, dbać o siebie, uważać na to, co jem i być stale w dobrej kondycji. Nie mogłam dać się wykluczyć, bo cena była zbyt wysoka – jakiś przypadek miał zadecydować o rezygnacji z udziału w igrzyskach olimpijskich?” – mówi Monika Pyrek.
Dzisiaj jako mama też nie poddaje się, jest aktywna zawodowo, ale potrafi pogodzić wszystko, by cieszyć się macierzyństwem. „Kiedy dziecko wymaga wiele uwagi, obowiązki domowe zajmują wiele czasu, życie zawodowe kwitnie, a jednocześnie trzeba pamiętać o relacjach z partnerem, wydaje się, że nie damy radę wszystkiego pogodzić, tymczasem wystarczy przyjąć odpowiednią postawę, by nie dać się wykluczyć z ważnych aspektów życia” – wyjaśnia ambasadorka akcji „Niewykluczone”.
„Niewykluczone” to akcja promująca postawę społeczną kobiet, które nie dają się wykluczyć z przyjemności życia. Każda kobieta chce się realizować w życiu. Nie chce być wykluczona z pasji, planów, nieprzewidzianych przygód oraz codziennych obowiązków.
Żadna nie lubi, kiedy coś staje jej na przeszkodzie, niezależnie od tego, czy jest to bariera psychologiczna, społeczna czy fizyczna. Dlatego akcja „Niewykluczone” popiera kobiety, które starają się być przygotowane na każdą okazję, są świadome i energiczne – działają aktywnie, nie oglądają się za siebie i nie rozpaczają w momencie porażki. Zawsze szukają wyjścia z sytuacji, nie pozwalają się wykluczyć z ważnych aspektów życia – są wśród nich matki, sportsmenki, kobiety biznesu. Liczy się dla nich radość i spełnienie.
Inicjatorem akcji „Niewykluczone” jest marka Urinal® - ekspert na problemy z układem moczowym. Marka stworzona z myślą o wspieraniu kobiet, która rozumie ich potrzeby.
Więcej informacji na * www.niewykluczone.wp.pl*