Blisko ludziPoszła do sprawdzonej fryzjerki. Gdy zobaczyła efekt, zalała się łzami

Poszła do sprawdzonej fryzjerki. Gdy zobaczyła efekt, zalała się łzami

Influencerka posługująca się nickiem Foreverfindingx udała się do sprawdzonej fryzjerki na delikatne podcięcie włosów. Nie spodziewała się, że prosta usługa skończy się urodową katastrofą. Efekty cięcia są przerażające.

Influencerka popłakała się, gdy zobaczyła efekt po wizycie u fryzjera
Influencerka popłakała się, gdy zobaczyła efekt po wizycie u fryzjera
Źródło zdjęć: © Instagram.com
Marta Kutkowska

Wizyty u fryzjera bywają stresujące. W końcu mała pomyłka specjalisty może mieć opłakane skutki. Zaufanie do fryzjera to podstawa. Ale jak pokazuje historia Shelby, nawet sprawdzona ekspertka może mieć gorszy dzień. 

Katastrofa na głowie

Shelby chciała pięknie prezentować się na ślubie koleżanki. Z tej okazji postanowiła nieco odświeżyć fryzurę. Umówiła się do sprawdzonej fryzjerki, wydawało jej się, że dla doświadczonej specjalistki delikatne cięcie nie będzie żadnym problemem. Jakie było jej zdziwienie, gdy zobaczyła się w lustrze. Zamiast lekko cieniowanego boba, miała postrzępione i niechlujnie wystopniowane włosy. Skończyło się na morzu wylanych łez. Efekt możecie zobaczyć w filmiku poniżej.

Shelby nie zamierzała zostawić tej sprawy. Udała się do fryzjerki z żądaniem wyjaśnień. Ta zaproponowała jej darmową poprawkę. Jednak influencerka nie zamierzała więcej oddawać się pod nożyczki specjalistki. Poprosiła o zwrot pieniędzy i udała się do innego salonu. Na szczęście udało się ostatecznie uratować fryzurę dziewczyny.

Co zrobić, jeśli nie jesteśmy zadowoleni z efektów wizyty u fryzjera?

Przychodząc do fryzjera i umawiając się z nim na konkretną usługę zawierasz z nim umowę o dzieło, a zatem chronią cię przepisy Kodeksu cywilnego. Zamiast świetlistego blondu masz na głowie marchewkę? Nie daj się przekonać, że w takim odcieniu jest ci lepiej. Zażądaj popawki, wykonania całej usługi od nowa lub zwrotu pieniędzy. Salon ma obowiązek odpowiedzieć na reklamację w ciągu 14 dni kalendarzowych. W sytuacji, kiedy tego nie zrobi, reklamacja zostaje uznana za zasadną z mocy prawa.

Reklamację najlepiej złóż na piśmie, wówczas masz potwierdzenie, że została przyjęta w określonym dniu, z konkretnym żądaniem i zarzutami.

Wszystkim czytelniczkom życzymy, by wizyty u fryzjera były przyjemnością, a efekt przechodził oczekiwania.

Zapraszamy na grupę FB - #Samodbałość. To tu będziemy informować na bieżąco o wywiadach, nowych historiach. Dołączcie do nas i zaproście wszystkie znajome. Czekamy na was!

Chętnie poznamy wasze historie, podzielcie się nimi z nami i wyślijcie na adres: wszechmocna_to_ja@grupawp.pl.

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (6)