ModaRosie Huntington-Whiteley w kampanii Marks&Spencer. Ciało jak marzenie

Rosie Huntington-Whiteley w kampanii Marks&Spencer. Ciało jak marzenie

Rosie Huntington-Whiteley w kampanii Marks&Spencer. Ciało jak marzenie
Źródło zdjęć: © Instagram.com
Marta Dragan

Rosie Huntington-Whiteley to jedna z najpopularniejszych i najpiękniejszych brytyjskich modelek. 30-latka już od pięciu lat zachwyca swoim ciałem w kampaniach reklamowych Marks&Spencer. Zobaczcie, jak wygląda w najnowszej odsłonie kolekcji mody plażowej.

1 / 3

Moda na plażę

Obraz
© Instagram.com

Rosie Huntington-Whiteley nie przestaje spełniać się zawodowo. Regularnie pojawia się na wybiegach znanych projektantów, gra w hollywoodzkich produkcjach i projektuje. Modelka przed pięcioma laty została ambasadorką marki Marks&Spencer. Na potrzeby kobiecej marki Autograph, należącej do brytyjskiej sieci sklepów Marks&Spencer, stworzyła już kilka kolekcji m.in. sensualnej bielizny, zimowych piżam, sportowych ubrań na trening czy nawet kosmetyków do makijażu. Teraz przyszedł czas na kolekcję kostiumów kąpielowych.

2 / 3

Styl vintage

Obraz
© Materiały prasowe

Flagowym produktem najnowszej kolekcji Rosie dla Autograph jest dwuczęściowe bikini w stylu vintage. Biało-czarne paseczki, wysoki stan i góra typu bardotka - w takim kostiumie żadna kobieta nie przejdzie niezauważona. Kostiumy zaprojektowane przez modelkę nie tylko zachwycają designem, ale również funkcjonalnością.

3 / 3

Tropikalne printy

Obraz
© Materiały prasowe

Pranie kostiumów w rękach i staranne układanie do wyschnięcia na płaskiej powierzchni z dala od światła słonecznego, by nie doszło do odkształceń i odbarwień - zawsze wywoływało frustrację kobiet. Modelka wyszła na przeciw oczekiwaniom swoich klientek. - Największym atutem kolekcji jest to, że wszystkie jej elementy można prać w pralce - podkreśla Rosie Huntington-Whiteley.

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (86)