The Dumplings i Mary Komasa śpiewają piosenkę Edyty Górniak w kampanii Pumy
Justyna Święs z duetu The Dumplings i Mary Komasa zaśpiewały hit Edyty Górniak "Jestem kobietą". Piosenka stała się hymnem nowej kampanii marki Puma pod hasłem "Do You" (ang. rób swoje). Święs i Komasa razem z Anią Bielawską i Dominiką Zatorską zostały twarzami kampanii, którą na świecie promuje Cara Delevingne.
Kobiety mają prawo iść własną drogą. Tak można by rozwinąć hasło #DoYou, które towarzyszy najnowszej kampanii marki Puma. Jej twarzami w Polsce zostały cztery młode, zdolne kobiety: Mary Komasa, wokalistka, Justyna Święs z zespołu The Dumplings, modelka Ania Bielawska i sportsmenka Dominika Zatorska. Dwie ostatnie zagrały w genialnym teledysku nakręconym do kwałka "Jestem kobietą".
Po raz pierwszy piosenkę zaśpiewała dwadzieścia lat temu Edyta Górniak. A autorem tekstu jest o dziwo mężczyzna – Jacek Cygan. Na potrzeby akcji Mary Komasa po raz pierwszy, i jak zapowiada – ostatni, zaśpiewała po polsku. Nowa wersja piosenki "Jestem kobietą" uzupełniona o świetny teledysk, w którym Ania i Dominika grają wspierające się siostry, ma szanse stać się hitem.
Ambasadorki akcji wzięły udział w sesji zdjęciowej, której autorem jest Paweł Fabjański. Spotykają się w sportowej szatni, miejscu, w którym przecinają się drogi najróżniejszych kobiet, które łączy jedno – robią swoje.
A o akcji Pumy "Do You" robi się coraz głośniej, głównie za sprawą dziewczyn, które ją promują. Sportowa marka wspiera kobiety w byciu niezależnymi. Zachęca, by robiły swoje, nie oglądając się na innych, a jednocześnie promuje ideę kobiecej solidarności.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl