Moda#THE LOOK OF THE YEAR #STOP DOPALACZOM

#THE LOOK OF THE YEAR #STOP DOPALACZOM

Biuro THE LOOK OF THE YEAR POLSKA oraz Wydział Zdrowia Urzędu Miasta Łodzi podjął współpracę w ramach akcji społecznej przeciwko dopalaczom, która jest realizowana w ramach tegorocznej konkursu dla modelek THE LOOK OF THE YEAR 2015

#THE LOOK OF THE YEAR #STOP DOPALACZOM
Źródło zdjęć: © fot. Kinga Wasilewska, TLOTY

17.08.2015 | aktual.: 17.08.2015 11:53

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Biuro THE LOOK OF THE YEAR POLSKA oraz Wydział Zdrowia Urzędu Miasta Łodzi podjął współpracę w ramach akcji społecznej przeciwko dopalaczom, która jest realizowana w ramach tegorocznej konkursu dla modelek THE LOOK OF THE YEAR 2015.

Konkurs THE LOOK OF THE YEAR to początek wielkich karier ikon mody takich jak: Cindy Crawford, Gisele Bundchen czy Kasia Smutniak. Co roku wzbudza zainteresowanie widzów i znawców branży mody na całym świecie. Zwyciężczynie polskiej edycji konkursu świetnie radzą sobie w świecie mody pracując dla największych międzynarodowych czy projektantów. Uznane w świecie modelki, jak i uczestniczki naszego konkursu wielokrotnie swoją osobą, postawą i pozycją wspierają akcje społeczne i charytatywne, zwiększając ich zasięg i zwracając uwagę na problem.

Ze względu na ogólnopolski zasięg wydarzenia THE LOOK OF THE YEAR, w którym uczestniczą młode dziewczyny w wieku 15-22, i swoją postawą i determinacją w spełnianiu marzeń są z pewnością przykładem dla wielu innych młodych osób, organizatorzy konkursu THE LOOK OF THE YEAR postanowili zaangażować się w realizację akcji społecznej w ramach wydarzenia.

Z potrzeby nagłośnienia kwestii walki z dopalaczami, podczas tegorocznej edycji chcieliśmy włączyć uczestniczki konkursu z całej Polski do kampanii przeciwko dopalaczom. Takie przedsięwzięcie, na szeroką skalę jest w Łodzi realizowane po raz pierwszy. Niedopuszczalna jest obojętność na to zjawisko, a 16 finalistek konkursu THE LOOK OF THE YEAR 2015 – stało się głosem młodego pokolenia w sprawie walki z dopalaczami.

Partnerem akcji jest URZĄD MIASTA ŁODZI oraz marka RAVEN.

28 sierpnia o godzinie 12:00 w Off Piotrkowska w Łodzi odbędzie się press meeting inaugurujący akcję. Będzie on połączony z pokazem mody koszulek z hasłami akcji – modelki z konkursu THE LOOK OF THE YEAR na ulicach Łodzi będą promować ideę akcji rozdając Łodzianom koszulki i robiąc z nimi zdjęcia, które następnie będą publikowane w sieci. Serdecznie zapraszamy!

Źródło artykułu:Informacja prasowa
Komentarze (0)