#THE LOOK OF THE YEAR #STOP DOPALACZOM
Biuro THE LOOK OF THE YEAR POLSKA oraz Wydział Zdrowia Urzędu Miasta Łodzi podjął współpracę w ramach akcji społecznej przeciwko dopalaczom, która jest realizowana w ramach tegorocznej konkursu dla modelek THE LOOK OF THE YEAR 2015
Biuro THE LOOK OF THE YEAR POLSKA oraz Wydział Zdrowia Urzędu Miasta Łodzi podjął współpracę w ramach akcji społecznej przeciwko dopalaczom, która jest realizowana w ramach tegorocznej konkursu dla modelek THE LOOK OF THE YEAR 2015.
Konkurs THE LOOK OF THE YEAR to początek wielkich karier ikon mody takich jak: Cindy Crawford, Gisele Bundchen czy Kasia Smutniak. Co roku wzbudza zainteresowanie widzów i znawców branży mody na całym świecie. Zwyciężczynie polskiej edycji konkursu świetnie radzą sobie w świecie mody pracując dla największych międzynarodowych czy projektantów. Uznane w świecie modelki, jak i uczestniczki naszego konkursu wielokrotnie swoją osobą, postawą i pozycją wspierają akcje społeczne i charytatywne, zwiększając ich zasięg i zwracając uwagę na problem.
Ze względu na ogólnopolski zasięg wydarzenia THE LOOK OF THE YEAR, w którym uczestniczą młode dziewczyny w wieku 15-22, i swoją postawą i determinacją w spełnianiu marzeń są z pewnością przykładem dla wielu innych młodych osób, organizatorzy konkursu THE LOOK OF THE YEAR postanowili zaangażować się w realizację akcji społecznej w ramach wydarzenia.
Z potrzeby nagłośnienia kwestii walki z dopalaczami, podczas tegorocznej edycji chcieliśmy włączyć uczestniczki konkursu z całej Polski do kampanii przeciwko dopalaczom. Takie przedsięwzięcie, na szeroką skalę jest w Łodzi realizowane po raz pierwszy. Niedopuszczalna jest obojętność na to zjawisko, a 16 finalistek konkursu THE LOOK OF THE YEAR 2015 – stało się głosem młodego pokolenia w sprawie walki z dopalaczami.
Partnerem akcji jest URZĄD MIASTA ŁODZI oraz marka RAVEN.
28 sierpnia o godzinie 12:00 w Off Piotrkowska w Łodzi odbędzie się press meeting inaugurujący akcję. Będzie on połączony z pokazem mody koszulek z hasłami akcji – modelki z konkursu THE LOOK OF THE YEAR na ulicach Łodzi będą promować ideę akcji rozdając Łodzianom koszulki i robiąc z nimi zdjęcia, które następnie będą publikowane w sieci. Serdecznie zapraszamy!